انتشار این مقاله


هفت ویژگی که زنان را جذاب‌تر می‌کند!

جذابیت موضوعی پیچیده و مرتبط با بسیاری از عوامل می‌باشد. مواردی که لزوما وابسته به ظاهر نیستند. در این میان ویژگی‌های مثبت شخصیتی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. اما جذابیت‌های ظاهری همواره جزو نخستین فاکتور‌ها بوده‌اند و منشا آن‌ها عمدتا ریشه در تاریخ تکاملی انسان‌ها دارد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی هفت مورد از نکات […]

جذابیت موضوعی پیچیده و مرتبط با بسیاری از عوامل می‌باشد. مواردی که لزوما وابسته به ظاهر نیستند. در این میان ویژگی‌های مثبت شخصیتی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. اما جذابیت‌های ظاهری همواره جزو نخستین فاکتور‌ها بوده‌اند و منشا آن‌ها عمدتا ریشه در تاریخ تکاملی انسان‌ها دارد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی هفت مورد از نکات مهم که موجب جذابیت ظاهری خانم‌ها می‌شود بپردازیم.

دندان‌های سفید

7-traits-that-make-women-more-attractive-to-men-according-to-science-1602986.600x0cبر اساس پژوهش‌های صورت گرفته، دندان‌های سفید شما رابطه مستقیمی با میزان جذابیت شما خواهد داشت. محققین دریافته‌اند میزان جذابیت با افزایش زردی دندان‌ها بشدت کاهش می‌یابد.


مقاله مرتبط: مسواک زدن شما چقدر صحیح است؟!


رژ لب قرمز

7-traits-that-make-women-more-attractive-to-men-according-to-science-1602987.600x0cبر اساس مطالعه منتشر شده در ژورنال Personality and social psychology، آمار نشان از ارتباط بارز رژ لب قرمز و جذابت خانم‌ها در دید مردان دارد.

نسبت لگن به دور کمر زیاد

دانشمندان نیوزیلندی در مطالعات خود نشان داده اند، مردان نسبت ۷:۱۰ را بسیار بیشتر از نسبت‌های کوچکتری مانند ۹:۱۰ ترجیح می‌دهند. منشا  این موضوع ریشه در تاریخ تکاملی انسان دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به صفحه تکامل مراجعه نمایید.


مقاله مرتبط: تناسب تکاملی، کلید جذابیت زنان


صدای بلندتر

7-traits-that-make-women-more-attractive-to-men-according-to-science-1602989.600x0cبرخلاف تصور عمومی، آمار‌ها نشان از تمایل بیشتر مردان به زنانی با صدای بلند دارند. دقت کنید هنگام لحاظ کردن این نکته موجب آزار اطرافیان نشوید!


مقاله مرتبط: تأثیر دارویی دیدن زیبارویان!


موهای خرمایی

7-traits-that-make-women-more-attractive-to-men-according-to-science-1602990.600x0cبنظر شما زنان بلوند از جذابیت بیشتری برخوردارند؟ مطالعه صورت گرفته در سال ۲۰۰۸ نشان می‌دهد. رنگ خرمایی از جذابیت بسیار بیشتری در مقایسه با بلوند در میان آقایان برخوردار است. همچنین طول مو بر خلاف تصور عمومی تاثیر ناچیزی در ایجاد جذابت از خود نشان می‌داد. برخی علت این موضوع را در جلوه شاداب‌تر و جوان‌تر زنان با موهای خرمایی می‌دانند.


مقاله‌ی مرتبط: آیا رنگ‌کردن مو تاثیری بر افزایش ریسک ابتلا به سرطان دارد؟


آرایش کمتر

7-traits-that-make-women-more-attractive-to-men-according-to-science-1602991.600x0c
در آزمایشی از تعداد زیادی از مردان و زنان خواسته شد تا از میان عکس‌هایی از جنس مخالف خود جذاب‌ترین آنان را برگزینند. نتایج به طور عجیبی نشان از برتری عکس‌های کم آرایش داشت. اما همانگونه که انتظار می‌رود، تمایل زنان برای آرایش جنس مخالف بسیار کمتر از مردان بود.


مقاله مرتبط: با ترکیبات خطرناک موجود در مواد آرایشی آشنا شوید


بازو‌های بلند

7-traits-that-make-women-more-attractive-to-men-according-to-science-1602992.600x0cبا وجود ناکافی بودن دلایل علمی مبنی بر علت جذابت بالاتر زنان با بازو‌های بلند، داده‌های آماری این موضوع را کاملا تایید می‌کنند.

عرفان گلشن


نمایش دیدگاه ها (33)
  1. یک اصل نانوشته در زیبایی وجود دارد وآن اینکه زیبایی در نظر افراد یکسان نیست ! مثلا کسی که خودش دارای بینی بزرگ وبد قواره ای هست در اولین نظر جذب افرادی میشود که دارای بینی زیبا کوچک وقلمی هستند همینطور افراد قد کوتاه بیشتر جذب افراد بلند قد میشوند وخلاصه آنکه هر فردی در وحله نخست جذب نکته ای میشود که خود فاقد آنست وپس از آن ملاکهای مورد بحث قابل بررسی ونظر دادن میشود

  2. سلام به نظر من نکته اول سفیدی دندان که در هر صورت میتونه ما زنان رو جذاب تر جلوه بده چون در هر شرایط و ظاهری که باشید سفیدی دندان جذابیت خاص خودش رو داره بقیه مواردم صد در صد مهم هستن مرسی از شما از امروز تلاشمو میذارم روی سفیدی دندان خخخ ممنونم بازم

  3. سلام به دوستان عزیز
    امیدوارم همه ما این موارد را به گونه ای به کار ببریم که زندگی های خانوادگی مان مستحکم تر شود و یک زندگی پر از عشق و آرامش در خانواده داشته باشیم بدون اینکه آرامش زندگی دیگران به هم بخورد

دیدگاهتان را بنویسید