انتشار این مقاله


اَپ‌نامه (۸): پزشک همراه

“اَپ‌نامه” به بررسی برترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های حوزۀ پزشکی و سلامت می‌پردازد. اَپ‌نامه را چهارشنبۀ هر هفته در “دکترمجازی” بخوانید. Your.MD بررسی‌کنندۀ علائم پزشکی و پزشک مجازی است که در مواقع نیاز، اطلاعات کاربردی در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن، با نظارت و بررسی پزشکان خدمات بهداشت ملی انگلستان (NHS)، راهنمایی‌های دقیق و قابل‌اعتمادی را برای مشکلات […]

اَپ‌نامه” به بررسی برترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های حوزۀ پزشکی و سلامت می‌پردازد. اَپ‌نامه را چهارشنبۀ هر هفته در “دکترمجازی” بخوانید.


Your.MD بررسی‌کنندۀ علائم پزشکی و پزشک مجازی است که در مواقع نیاز، اطلاعات کاربردی در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن، با نظارت و بررسی پزشکان خدمات بهداشت ملی انگلستان (NHS)، راهنمایی‌های دقیق و قابل‌اعتمادی را برای مشکلات سلامتی ارائه می‌کند.

ویژگی‌های اپلیکیشن:

  • دقت در جست‌و‌جو: در مقایسه با موتورهای جست‌و‌جوگر – که غیرقابل اطمینان و کم‌دقت هستند – به‌سادگی تمام اطلاعات مورد نیاز در زمینۀ بیماری‌ها، روش‌های درمانی، علائم و داروها را فراهم می‌کند.
  • هشدارهای سلامت: شما را در جریان تازه‌ترین و مهم‌ترین تحقیقات، اطلاعات و جزئیات مرتبط با شرایط مد نظرتان قرار می‌دهد.
  • ONE STOP HEALTH™: این اپلیکیشن اولین فهرست محل‌های مورد اعتماد برای ارائۀ خدمات و محصولات بهداشتی-درمانی را تهیه کرده‌است.
  • ردیاب سلامت (مخصوص نسخۀ iOS): این اپلیکشن قابلیت همگام‌سازی با Apple Health را دارد.
  • دسترسی در پیام‌رسان‌ها: شما می‌توانید در پیام‌رسان محبوبتان با پزشک دیجیتالی خود مشاوره شخصی داشته باشید! Your.MD را در مسنجر فیس‌بوک، Kik، Slack و تلگرام چک کنید.

این اپلیکیشن با وجود ارائه اطلاعات مفید و قابل اعتماد، هرگز نمی‌تواند جای معاینۀ پزشکی مستقیم را پُر کند. بهتر است جهت کسب اطمینان، اطلاعات دریافتی از این اپلیکیشن را با پزشک خود درمیان بگذارید.

yourmd-virtualdr
امتیاز در پلی‌استور گوگل: ۴.۲/۵

لینک‌های دانلود

app_store_iconGooglePlay-Icon


ملیتوس، اپلیکیشنی برای غربالگری دیابت و ابزاری مناسب جهت سنجش میزان ریسک ابتلا بر اساس معیارهای معتبر بین المللی است. همچنین این اپلیکیشن بستری مناسب برای دسترسی به اطلاعات ، اخبار و آموزشهای مورد نیاز در حوزه دیابت برای افرادیست  که برای سلامت خود اهمیت قایلند.
سبک زندگی شهری و مدرن زمینه‌ساز گسترش روز افزون دیابت در سرتاسر جهان از جمله ایران شده‌است. تشخیص به‌هنگام دیابت و بالا بردن سطح آگاهی جامعه نسبت به آن نقش بسیار مهمی در کنترل عوارض و آسیب‌های دیابت به فرد و جامعه دارد.
هدف اپلیکیشن ملیتوس، حساس‌سازی جامعه نسبت به این پدیدۀ فراگیر ، آشنایی افراد با دیابت، دسترسی آسان عموم مردم به آموزش‌های علمی و اطلاعات مستند حوزه دیابت، حفظ حریم شخصی افراد، فرهنگ‌سازی جهت اصلاح سبک زندگی و بالا بردن سطح سواد جامعه برای پیشگیری از ابتلا به این پدیده و در نهایت پل ارتباطی میان افراد مبتلا و مراکز فعال در زمینه ارائه خدمات به این افراد می‌باشد.

melitus-virtualdr
امتیاز در اندرویدمارکت بازار: ۴.۵/۵

لینک دانلود

bazaar_icon

محمد‌سالار حسینی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید