انتشار این مقاله


محبوب‌ترین درمان جراحی پلاستیک در سال ۲۰۱۷!

دقیقا به یاد ندارم اما در یکی از روزهای این سال، من به این نتیجه رسیدم که نصف زنانی که می شناختم به گونه‌ای یک نوع تزریق برای زیبایی (اعم از تزریق به لب، زیرچشم، زیر بازو و ….) انجام داده‌اند. در طول سال گذشته این عمل‌ها شکلی رایج و معمولی به خود گرفته‌اند. بر […]

دقیقا به یاد ندارم اما در یکی از روزهای این سال، من به این نتیجه رسیدم که نصف زنانی که می شناختم به گونه‌ای یک نوع تزریق برای زیبایی (اعم از تزریق به لب، زیرچشم، زیر بازو و ….) انجام داده‌اند. در طول سال گذشته این عمل‌ها شکلی رایج و معمولی به خود گرفته‌اند. بر طبق گفته‌ی جراحان زیبایی، زیبایی تزریقی در سال ۲۰۱۷ بسیار رایج تر خواهد شد.

آلور گزارش می دهد که بر طبق گفته ی انجمن جراحی پلاستیک آمریکا، تنها در سال گذشته، بیش از ۶.۶ میلیون بار،  تزریق انجام شد.این تعداد،تقریبا ۴۰% از آنچه در پنج سال گذشته مشاهده شده، بیشتر است. هرچه بیشتر به این چهره نگاه شود،که بیشتر این کار توسط رسانه ی عمومی انجام می شود، بیشتر مورد قبول و رضایت مردم واقع می گردد.

این عمل در ابتدا بوسیله سلبریتی ها آغاز شد، اما امروزه بیشتر و بیشتر می بینیم که بانوان برای قطورکردن لب ها، از بین بردن شلی زیر چشم و صاف کردن صورت از آن استفاده می کنند.

البته جراحان پلاستیک با تغییر ایجاد شده موافقند و پیش بینی می کنند یک مجموعه رویکرد دیگر در سال ۲۰۱۷ نرمال خواهد شد.

طبق گفته ی جوزف.آ.روسو یکی از اعضای هیئت جراحان پلاستیک، ۲۰۱۶ سال گرم شدن جریان به سمت تزریقات بود و سال دیگر ما شاهد ایجاد یک تمایل شدید به سمت درمان هایی با ماندگاری بیشتر و تخریب کمتر خواهیم بود.

botax-face-720x400

در زیر چند تا از رویکرد های بسیار محبوب پیش بینی شده برای سال ۲۰۱۷ وجود دارد:

تزریق جهت صاف کردن لب ها

لب های حجیم شده را کیلی جنر نخستین بار در سال ۲۰۱۷ محبوب ساخت، اما روسو می گوید که در سال ۲۰۱۷ تمرکز بیشتر بر روی زیبا کردن لب بدون حجیم کردن آن ها خواهد بود .او می گوید که نکته ی اصلی در اینجا نازک و لطیف بودن و طبیعی به نظر رسیدن خواهد بود .

ولبلا ماده ای پرکننده است که جدیدا و صرفا با این هدف طراحی شده است و روسو در مورد آن می گوید”این ماده خطوط افقی لب را صاف کرده و در حال حاضر بادوام ترین ماده قابل انتخاب برای لب ها است.”

کلاژن نسبتا مداوم

روسو پیش بینی می کند که افزایش قابل توجهی در به کاربردن روش های درمانی چون بلافیل رخ خواهد داد،که در آن از یک کلاژن جدیدا ساخته شده استفاده می گردد و بیش از ۸۰% بیماران  پس از پنج سال هنوز هم رضایت دارند از عملکرد آن.

تزریقات برای مردان

او همچنین پیش بینی می کند که در سال ۲۰۱۷ افزایش قابل توجهی در شمار مردانی که به دنبال عمل های زیبایی و پلاستیک هستند و در زمینه مراقبت های پوستی و رژیم های غذایی سرمایه گذاری می کنند،مشاهده خواهیم کرد. طبق نظر او در سال ۲۰۱۷ ما شاهد افزایش علاقه مندی مردان به بوتاکس خواهیم بود و بو طور کلی تعداد مردان بیشتری در صف انتظار عمل های زیبایی خواهند بود.

محمد مولودی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید