انتشار این مقاله


مواردی که مردان باید از زنان یاد بگیرند

۱.خواب بیشتر زنان معمولاً بیشتر از مردان می‌خوابند. هر دو جنس نیاز به ۷ الی ۹ ساعت خواب دارند. برای کمک به خواب، اطمینان حاصل کنید که اتاقتان تاریک و خنک است و لوازمی مانند موبایل، تبلت و تلویزیون را در نقطه‌ی دیگری از خانه قرار دهید. ۲. رابطه خود را با دوستانتان حفظ کنید […]

۱.خواب بیشتر

زنان معمولاً بیشتر از مردان می‌خوابند. هر دو جنس نیاز به ۷ الی ۹ ساعت خواب دارند. برای کمک به خواب، اطمینان حاصل کنید که اتاقتان تاریک و خنک است و لوازمی مانند موبایل، تبلت و تلویزیون را در نقطه‌ی دیگری از خانه قرار دهید.

۲. رابطه خود را با دوستانتان حفظ کنید

آیا به دنبال دلیلی هستید تا با دوستانتان باشید؟ این دلیل چطور است؟ این کار می‌تواند عمر شما را افزایش دهد. زنان مایلند دوستان بیشتری داشته باشند. داشتن گروهی از دوستان که با آنان خوش باشید و به آن‌ها اعتماد کنید، می‌تواند برای سلامتی‌تان خوب باشد.

۳. ترک عادت

تقریباً ۲۰ درصد مردان بالغ در آمریکا سیگاری اند، اما این مقدار در زنان ۱۵ درصد می‌باشد. اگر شما روزانه چند پاکت سیگار می‌کشید یا هر از چندگاهی این کار را می‌کنید، وقت آن رسیده است که با پزشک خود درباره نحوه ترک مشورت کنید.

۴. از الکل دوری کنید

خانم‌ها بهتر از آقایان می‌دانند چه زمانی نه بگویند. آن‌ها نصف مردان از الکل سوء استفاده می‌کنند. این تنها خبر بد نیست- مردان بیشتر اهل خوشگذرانی و مست شدن هستند.

۵. محتاطتر باشید

حدس بزنید کدام جنسیت بیشتر ریسک می‌کند. این بیشتر مردان هستند که کمربند ایمنی نمی‌بندند، خیلی تند رانندگی می‌کنند و از یک بازی دوستانه بسکتبال یک جنگ تمام عیار درمی‌آورند!!

آرام باشید و قبل از انجام کاری دوبار فکرکنید.

 ۶. از پوست خود محافظت کنید

مردان وقت بیشتری را زیر آفتاب می‌گذرانند. اما کمتر از کرم ضدآفتاب استفاده می‌کنند. به اندازه‌ی پر کردن یک فنجان کوچک از آن استفاده کنید و هر دو ساعت آن را عوض کنید.

۷. مراقب تغذیه خود باشید

جایزه‌ی تغذیه سالم متعلق می‌گیرد به دخترها! مردان گوشت بیشتری می‌خورند، درحالیکه زنان میوه و سبزیجات بیشتری می‌خورند. مردان بیشتر مایل هستند تا تخم مرغ عسلی، صدف خام و گوشت نیم پز بخورند. حقیقت این است که برخی مردان نمی‌خواهند از سبزیجات استفاده کنند. چنین مردی نباشید!

۸. دستان خود را بشویید

زنان بیشتر از مردان دست‌های خود را می‌شویند- به خصوص پس از استفاده از سرویس بهداشتی عمومی. علاوه بر آن زنان بیشتر مایلند از صابون استفاده کنند.

۹. خود را چکاب کنید

یکی از راه‌های برای سالم ماندن مراجعه به پزشک می‌باشد. مردان دوبرابر زنان می‌گویند که طی یک سال گذشته به پزشک مراجعه نکرده‌اند. از پزشک خود بخواهید تا آزمایشاتی را که برای سن شما مناسب است برایتان تجویز کند.

۱۰. ذهن خود را سالم نگه دارید

گرچه زنان بیشتر دچار افسردگی می‌شوند، اما بیشتر تمایل دارند تا کمک بگیرند. اولین قدم برای رهایی از افسردگی مراجعه به پزشک یا روانشناس است. هر چه زودتر اقدام کنید، زودتر درمان می‌شوید.

سینا پاکی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید