انتشار این مقاله


هفت راه برای جذاب‌تر دیده شدن در برنامه‌های دوستیابی

آنچه که شما پست می‌کنید و چگونگی رسیدن به آن می‌تواند متفاوت بین یک زندگی عاشقانه و سیبریه عاشقانه باشد

آنچه که شما پست می‌کنید و چگونگی رسیدن به آن می‌تواند متفاوت بین یک زندگی عاشقانه و سیبریه عاشقانه باشد.

بنابراین ما به سراغ متخصصان سایت های دوستیابی eHarmony، Match، OKCupid و Hinge رفتیم تا کارشناسان نشان دهند که چگونه کار می‌کنند.

۱) برای پروفایل خود عکس بذارید

اضافه کردن دومین عکس، شانس شما را برای تماس، دو برابر می‌کند و با اضافه کردن ۱۰ عکس این احتمال ۴ برابر می‌شود. عکس‌های مرتبط با ورزش احتمال را ۴۵% و عکس‌های سیاه و سفید ۱۰۶% احتمال را افزایش می‌دهند.


مقاله مرتبط: کدام زاویۀ سلفی شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد؟


۲) بخندید ولی دندان‌هایتان دیده نشود

اولیویا ابرامویچ از سایت Hinge می‌گوید:
افرادی که دندان‌های مرواریدیشان دیده نمی‌شود ۴۳% بیشتر احتمال دارد که لایک کسب کنند. در واقع این‌گونه عکس‌ها به آدم این پیام را القا می‌کنند که “من را بیشتر جدی بگیر”.

۳) جریان را عوض کنید 

نوشتن “قایقرانی” در پروفایل باعث می‌شود تماس‌های شما ۶۹٪ بیشتر شود؛ کلمه “ساحل” نیز باعث افزایش ۲۹ درصدی می‌شود. همچنین پروفایل‌های مشهور برای اشاره به نقاط خوش آب‌ و‌ هوا نیز تمایل دارند؛ مانند کایکوس و یا نانتاکت. اما بهتر است که از گذاشتن بعضی عکس‌ها نیز خودداری شود. Hinge در این مورد می‌گوید:

هیچ‌وقت با لباس حمام عکس نگذارید زیرا این‌گونه عکس‌ها را افراد ۸۰ درصد کمتر دوست دارند.

۴) پیام بین ۴۰ تا ۹۰ کاراکتر باشد

این تعداد کاراکتر، تعداد متوسط اولین پیام‌های موفقیت ‌آمیز بوده است. به عنوان مثال، “در حال حاضر چند پارک ملی دارید؟” و یا “کارشناس تغذیه، بله؟”

۵) در بحث‌های خود، از موضوعات خون آشام و مرغ سرخ شده استفاده کنید!

Hinge می‌گوید: براساس آماری شگفت انگیزی که اخیرا بدست آوردیم، در ۵۰ درصد چت‌های این برنامه، به کلمه خون آشام و در ۲۴ درصد چت‌ها  نیز به کلمه مرغ سرخ‌شده اشاره شده است.


مقاله‌ی مرتبط: کاربران فیس‌بوک بیشتر عمر می‌کنند!


 ۶) نشان بدهید که می‌توانید خودتان را جدی نگیرید

ناراضی بودن از خود ۴٪ لایک بیشتری می‌گیرد. برای مثال پاسخی خوب به “لیست آرزوهای من” می‌تواند شامل “پختن یک وعده‌ی غذایی بدون دور ریختن همه‌ی ترکیبات پس از خراب کردن آن‌ها” شود.

۷) قبل از اینکه دوباره بخواهید پیام بدهید، حداقل سه ساعت و ۵۲ دقیقه صبر کنید

تجربه ثابت کرده‌است که اگر در فاصله زمانی کم بخواهید دو بار با طرف تماس بگیرید و کم حرف بزنید؛ شانس دریافت پاسخ دلخواه کم خواهد‌ شد.

امین فضلی


نمایش دیدگاه ها (1)
دیدگاهتان را بنویسید