انتشار این مقاله


۱۰ نکته برای جلوگیری از خیانت

جلوگیری از خیانت چیزی نیست که نیاز باشد نگران آن باشید، تا وقتی که شریکتان را درباره خواسته‌های خود، رویاهایتان و تعلق خاطرتان در جریان بگذارید.

اجازه ندهید کسی به آنچه ساخته‌اید، کم‌ترین آسیبی برساند.

من به انجام هرکار ممکن، برای نگهداری یک رابطه سالم اعتقاد دارم. بعضی مواقع این یعنی؛ طرز رفتار مناسب با موقعیت یا فردی که به آنچه شما ساخته‌اید آسیب می‌زند. نکات زیر به شما کمک می‌کند، روابط‌تان را وفادارانه و مطمئن حفظ کنید.

۱. اطمینان حاصل کنید که خطوط ارتباط در رابطه همیشه باز است. اگر زندگی عاشقانه شما درست پیش نمی‌رود، باهم صحبت کنید. اگر در صحبت کردن درباره آن مشکل دارید، در انجام آن نیز مشکل خواهید داشت. پس در زمان مناسب درباره آن حرف بزنید، این که چیست و چرا به مشکل برخورده است!

۲. اطمینان حاصل کنید که زندگی عاشقانه شما جهت‌دار است. این به این معنا نیست که شما باید خودتان را سازش بدهید. بلکه یعنی باید یک تعادل و روش پیدا کنید که برای هردوی‌تان خوب باشد. اگر هر گونه آسیب جنسی وارد شد، من پیشنهاد می‌کنم به مشاور مراجعه نمایید.

۳. همیشه در حضور جمعی از جنس مخالف، رفتار مناسب داشته باشید. عشوه‌گری و یا جوک‌های جنسی نگویید. به یاد داشته باشید الکل بازدارندگی شما را کاهش داده و باعث می‌شود ناآگاهانه رفتار کنید.

۴. اگر شما غالباً در فکر خیانت هستید، سریعاً از کمک‌های مناسب دریافت کنید. یک درمانگر با تجربه و متخصص در مسائل جنسی که چند جلد هم کتاب نوشته باشد، پیدا کنید. اگر به رابطه جنسی اعتیاد دارید، بیش از یک ساعت زمان برای حل مشکل مورد نیاز است.

۵. به یاد داشته باشید که رابطه جنسی کار زشتی نیست. اگر شریک شما می‌خواهد تا روش جدیدی را امتحان کند، لاقل نظر او را لحاظ کنید. اگر اجازه دهید که کارها را کمی متفاوت‌تر انجام دهید، خواهید دید که از آن لذت می‌برید.

۶. زمانی را برای صمیمت درنظر بگیرید. قرار عاشقانه شبانه بگذارید و بیرون بروید، هردوی این‌ها باعث می‌شوند که جادوی ارتباط زنده بماند. هدف کل گشت‌و‌گذارتان را عشق قرار دهید، نه این که مثلا گلف بازی کنید (مگر این که باهم بازی کنید).

۷. خودتان را در موقعیتی قرار ندهید که با عشق قبلی خود که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، جایی تنها باشید. اگر کسی غیر از شریک‌تان، توجه شما را جلب می‌کند، این وظیفه شماست که به عنوان یک همسر عاشق به آن توجه نکنید.

۸. با دوستان یا همکاران غیروفادارتان گرم نگیرید. آیا دوست دارید فرزندتان با ولگردان دوست شود؟ مشابه این قضیه در مورد بزرگسالان هم صادق است. اگر شریک‌تان بداند که دوست شما در حال خیانت است، طبیعی است که فکر کند شما هم ممکن است همچون کاری انجام دهید.

۹. هر از گاهی ابراز علاقه کنید. در چشمان کسی که دوستش دارید نکاه کنید، به او بگویید عاشقش هستید و می‌خواهید این عشق پایدار باشد. اگر فکر می‌کنید احساسات عاشقانه‌تان را از دست داده‌اید، به شریک‌تان بگویید که می‌خواهید آن احساسات بازگردند. اگر در این کار همدل شوید، به مرحله عمیق‌تری از رابطه نسبت به قبل می‌رسید.

۱۰. با شریکتان طوری برخورد کنید که حس کند خاص است. ایجاد حس خاص بودن در شریک‌تان عنصر ضروری رسیدن به عشقی که در تمام عمر ماندگار باشد، است.


مقالات مرتبط:

 پشت پرده علمی دلیل خیانت به افرادی که عاشقشان هستیم!

انواع مختلف عشق


جلوگیری از خیانت چیزی نیست که نیاز باشد نگران آن باشید، تا وقتی که شریک‌تان را درباره خواسته‌های خود، رویاهای‌تان و تعلق خاطرتان در جریان بگذارید.

نگین فرونچی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید