انتشار این مقاله


بهترین تصاویر هفته به انتخاب نشنال جئوگرافیک (۶)

دکتر مجازی، شما را به مشاهده‌ی بهترین تصاویر هفته به انتخاب National Geograohic دعوت می‌کند.

سایت نشنال جئوگرافیک (National Geographic) روزانه تصویری را متناسب با معیارهای کیفی و موضوعی، به عنوان بهترین عکس روز منتشر می‌کند. سایت دکتر مجازی تصمیم دارد مجموعه‌ای هفت روزه از این تصاویر را به دیدگان شما ارزانی دارد. امیدواریم از مشاهده‌ی آن‌ها لذت ببرید.


بهترین تصاویر هفته۱۲ ژانویه ۲۰۱۸

Walk the Line

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Aidan Williams
بندبازی روی بند در ساحل Navagio در Zakythos یونان. بندبازی ورزشی است که در آن یک طناب مسطح بین دو نقطه بسته می‌شود و معمولا شل‌تر از طناب سیرک است. شخصی که از روی طناب می‌گذرد برای مواقع خطر سقوط، به کمک شیئی به طناب وصل می‌گردد.

بهترین تصاویر هفته۱۳ ژانویه ۲۰۱۸

Home Sweet High-Rise

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Antonio Leong
آسمان خراش‌هایی در تکاپوی زندگی ماکائو چین. مناطق مستقلی در سواحل جنوبی چین تا سال ۱۹۹۹ مستعمره‌ی پرتغال بود و حالا یک شهر پرجمعیت شده است. در هر ۱ مایل مربع از این منطقه، بالغ بر ۵۵۰۰۰ انسان زندگی می‌کند. می‌توان گفت این منطقه بیش‌ترین تراکم جمعیت را در جهان دارد.

بهترین تصاویر هفته۱۴ ژانویه ۲۰۱۸

Skater Boys

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Vincent Roazzi
این عکس در هاوانای کوبا گرفته شده است. در ابتدا عکاس قصد داشته تا از مکانیکی که روپوش سبز پوشیده است به همراه ماشین نارنجی او عکس بگیرد؛ که ناگهان سر و کله‌ی گروه اسکیت سواران پیدا شده و پس از صحبت با آن‌ها، فی البداهه عکس بالا را نیز ثبت کرده است.

بهترین تصاویر هفته۱۵ ژانویه ۲۰۱۸

The Fall

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Tsuyoshi Shirahama
شاخ و برگ پاییزی، آبشار Komadome را در Nasu ژاپن احاطه کرده‌اند. حدود ۱۲۰ مایل از شمال توکیو به پیاده‌راه‌ها و به پاییز شگفت‌انگیز خود مشهور است.

بهترین تصاویر هفته۱۶ ژانویه ۲۰۱۸

The Rescue

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Freya Dowson
بخت با بچه فیل یار بوده است! خانواده‌ی این فبل جوان به دلیل خشکسالی شدید منطقه را ترک کرده‌اند و او روزهای زیادی در لجنزاری در دلتای تانا به دام افتاده بود. مردم محلی او را پیدا کرده‌اند و به وسیله‌ی موتور(!) و هواپیما او را منتقل کرده‌اند. در طول شب بر روی کاشی‌های سرد حمام خلبان‌ها، زنده نگه داشته شده  و حالا David Sheldrick، سرپرست حیات وحش خود را برای نجات او از سواحل کنیا به بالین او رسانده است.

بهترین تصاویر هفته۱۷ ژانویه ۲۰۱۸

Wall Of Death

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Sudipta Mallick
نمایشگاه Sonepur Cattle در پاتنا هند، سازه‌ای عظیم و استوانه‌ای را به نام “دیوار مرگ” به معرض نمایش گذاشته است. مردان و زنان وسایل نقلیه خود را با سرعت بالا به دور دیوار می‌رانند، تا در نهایت موازی با زمین قرار گیرند.

بهترین تصاویر هفته۱۸ ژانویه ۲۰۱۸

Ice Tube

دانلود تصویر با کیفیت اصلی

عکاس: Mathis Dumas
Mer de Glace
، یک یخچال طبیعی در آلپ فرانسه است. شخصی در حال بالا رفتن از مولن –دیوار عمودی یخچال- است.

صبا حقی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید