انتشار این مقاله


مراقبت از لبخند زمانی که باردارید

آيا  يك عضو جديد برای خانواده تان در راه است؟  تبريك مى گوييم! چرا كه اين اتفاق يك تجربه هيجان انگيز-بهتر است از آن به عنوان دوره مشغوليت نام نبريم-برايتان خواهد بود. به احتمال زياد شما يك اتاق جهت ديزاين كردن براي كودك،لوازمى براي خريد و چيدن در اتاق و تعداد زيادي چك-آپ نياز خواهيد […]

آيا  يك عضو جديد برای خانواده تان در راه است؟

 تبريك مى گوييم! چرا كه اين اتفاق يك تجربه هيجان انگيز-بهتر است از آن به عنوان دوره مشغوليت نام نبريم-برايتان خواهد بود.

به احتمال زياد شما يك اتاق جهت ديزاين كردن براي كودك،لوازمى براي خريد و چيدن در اتاق و تعداد زيادي چك-آپ نياز خواهيد داشت.

در راستاى همه اتفاقاتى كه در حال رخ دادن است از دست ندادن تمركز روی سلامت و بهداشت دهانى از اهميت بالايي برخوردار است.در حقيقت مسواك زدن عادی و نخ دندان در هيچ دوره اي به اندازه الان اهميت نخواهد داشت.

در كنار بروز علايمى مانند لثه هاى ملتهب يا خونريزی لثه ای، بيمارى های لثه با برخى اتفاقات دوران باردارى از جمله تولد زودرس نوزاد در ارتباط است

توصیه ها

لبخند خود را به طور مرتب تمیز کنید، توجه ویژه ای به لکه های قهوه ای خود داشته باشید. بیماری لثه ناشی از انباشت باکتری ها و پلاک در طول لثه ها است.

از رژیم غذایی متعادل و مغذی لذت ببرید. با مصرف غذاهایی که فرآوری شده یا شیرین هستند، شانس خود را برای پیشرفت بیماری یا حفره ها افزایش می دهید.

با دندانپزشکان خود درباره زمان انجام آزمایش در حین بارداری صحبت کنید. بهترین زمان اغلب در طول سه ماهه دوم است.

مانند هر مادری، شما می خواهید به بهترین شروع ممکن را برای کودک خود داشته باشید. با استفاده از نخ دندان و مسواک زدن پیشگیرانه، شما در حال حاضر به خوبی در راه هدف خود هستید.

اگر سوالی در رابطه با ارتباط بین حاملگی و بیماری لثه دارید، شک نکنید که باید با دندانپزشک خانواده خود صحبت کنید.

امین موسوی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید