انتشار این مقاله


سیستم ذخیره‌سازی و انتقال دندان‌های خارج شده از دهان (مقدمه)

در ۳۷ سال گذشته، درمان دندانهای کشیده‌شده بر روی راه حل نگهداری تمرکز دارد. بسیاری از راه حل های ذخیره‌سازی مورد آزمایش قرار گرفتند، از سفیده تخم‌مرغ گرفته تا مایعات تحقیقات پزشکی. اگرچه برخی از این نمونه‌ها با دندان‌های کشیده شده سازگار شده‌اند، اما مشکل حقیقی همه آن‌ها همان است. هیچ کدام از آن‌ها در […]

در ۳۷ سال گذشته، درمان دندانهای کشیده‌شده بر روی راه حل نگهداری تمرکز دارد. بسیاری از راه حل های ذخیره‌سازی مورد آزمایش قرار گرفتند، از سفیده تخم‌مرغ گرفته تا مایعات تحقیقات پزشکی. اگرچه برخی از این نمونه‌ها با دندان‌های کشیده شده سازگار شده‌اند، اما مشکل حقیقی همه آن‌ها همان است.

هیچ کدام از آن‌ها در صحنه تصادف در دسترس نیستند. اگر چه یک سفیده تخم‌مرغ ممکن است قادر به پشتیبانی لیگامان پریودنتال باشد، نگه داشتن سفیده تخم‌مرغ در یک آمبولانس به صورت روزانه غیرعملی است.

سیستم‌های ذخیره‌سازی مطلوب در صحنه تصادف مورد نیاز هستند. این سیستم‌ها باید قادر به ذخیره، محافظت و انتقال همه دندان‌های کشیده‌شده باشند، تا جایی که لازم باشد، برای رساندن به یک متخصص که دانش و تجهیزات لازم را دارد تا آن‌ها را در یک مد بیولوژیک دسته‌بندی کند.

درست همانطور که سایر لوازم پزشکی اورژانس باید به صحنه حادثه آورده شوند، دستگاه‌های ذخیره‌سازی بهینه باید برای همه کیت‌های امداد و وسایل نقلیه اضطراری ضروری باشند.

معرفی

Save-A-Tooth 3.0 برای ذخیره‌سازی خوب عمل می‌کند. برای پیشبرد این ماموریت، سیستم SAT به یک سیستم جدید، کوچک‌تر، کاربردی تر، و موثرتر، و سیستم حمل و نقل تبدیل شده‌است که می‌تواند به راحتی با یک جعبه کمک‌های اولیه، محفظه دستکش، کیسه آموزش ورزشی، یا کمک‌های اولیه خانگی مناسب باشد.

با توجه به فواید به‌دست‌آمده از داشتن تجهیزات حرفه‌ای بیولوژیکی در صحنه هر حادثه، همه سازمان‌های دندان‌پزشکی باید توصیه کنند که وسایل صرفه‌جویی بهینه در هر کجا که مردم، به خصوص کودکان، فعال هستند، وجود داشته باشند.

اگرچه بعضی دندانها نزدیک خانه کشیده می‌شوند، اغلب آن‌ها در مکان‌هایی دورتر از آنجا هستند. همان گونه که دندانپزشکان هر روز مسواک و نخ دندان زدن را توصیه می‌کنند تا از فساد و بیماری جلوگیری شود، آن‌ها باید درمان بهینه را برای جدی‌ترین حالت اورژانسی که اغلب با آن مواجه خواهند شد، توصیه کنند.

امین موسوی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید