انتشار این مقاله


آیا می‌دانید که توانایی خلق معجزه دارید؟

من در مورد توانایی تغییر محیط توسط قدرت ذهن خود صحبت می‌کنم! این پایه و اساس اراده آزاد است.

آیا می‌دانستید که می‌توانید معجزه کنید؟ بله درست است. شما می‌توانید معجزه کنید در واقع هدف اصلی ما در این سیاره ایجاد معجزات است. به یاد داشته باشید که گاهی اوقات معجزه چیزی بیش از تغییر در مشاهدات نیست. در واقع به دنبال چیزی است که در ابتدا کاملا غیرممکن بنظر می‌رسد، و سپس با تغییر در شیوه تفکر شما، این غیر ممکن بودن ناگهان بسیار ممکن می‌شود.

تمام معجزه‌ها با یک فکر واحد … و ایده آغاز می‌شود. با من اینجا بمانید و به من اجازه دهید که نقطه نظر خود را بیان کنم.

علاوه بر مرده بودن، توماس ادیسون، الکساندر گراهام بل و برادران رایت چه چیز مشترک دیگری با هم دارند؟ هر سه مخترع بودند، لحظه‌ای در زمان گذشته بود که لامپ برق، تلفن و يک ماشین پرواز فقط امکانی در ذهن مخترعان بود.

اما توجه بیشتر و عزمی که آن‌ها در مورد این افکار داشتند، افکار مشابه‌تر و یا «افکار مثل و مانند» – وارد بازی شدند. و هر چه بیشتر افکار مشابه وارد بازی شدند، ارتعاشات قانون جاذبه قوی‌تر شد، و بیشتر و بیشتر به وجود آمد.

در نهایت، این اندیشه‌های ناچیز کوچک ضرب و تحول یافت، و به باورهای قدرتمند تبدیل شد. و این باورها در نهایت منجر به اقداماتی شد که به تجربیات آن‌ها افزود و قانون جهانی شرایط شگفت انگیزی را ایجاد کرد، که شرایط و مردم را به نفع خود به کار بگیرند و خواسته‌های آن‌ها شروع به انجام شدن کرد.


بیشتر بخوانید:


آیا با چالش‌ها و شک و تردید در مسیر مواجه شدند؟ قطعا! اما آن‌ها رو به جلو پیش رفتند. تا اینکه یک روز، البته در این‌جا، برای هر سه، یک معجزه رخ داده است. آنچه که زمانی به نظر غیرممکن بود، حتی به نظر افراد زیادی، مضحک بود و به آن می‌خندید، تبدیل به اتفاق معجزه‌آسایی شد که همه شاهدش باشند و آن را ستایش کنند. و این سه نیز مانند همه اختراعات، اکتشافات، آثار هنری، تلاش‌های تجاری و رویاهایی که تحقق یافت، با یک ایده ساده شروع شد -یک تغییر ساده در نوع اندیشه. این‌ گونه بذر امکان‌پذیر بودن، معجزه‌ رخ می‌دهد.

نکته اینجاست. افکار اولین گام برای هر چیزی هستند. اگر شما به اندازه کافی به آن باور دارید و به اندازه کافی تلاش می‌کنید، این واقعیت محقق خواهد شد.

نه تنها این قضیه بیان می‌شود، بلکه این یک حقیقت است. بزرگترین استعداد ما قدرت تفکر است. و منظور من فقط به توانایی تصمیم‌گیری انتخاب بین سالاد و یک ساندویچ برای ناهار نیست. من در مورد توانایی تغییر محیط توسط قدرت ذهن خود صحبت می‌کنم! این پایه و اساس اراده آزاد است. افکار انرژی خالص هستند که می‌توانند شما را به بالا‌ترین یا پایین‌ترین حد ممکن برسانند.

هر یک از ما توانایی تغییر شیوه تفکر برای تبدیل زندگی از شکست به موفقیت، از ناراحتی به کامل بودن و از فقدان به فراوانی را داریم. چرا تا به حال به این که اینقدر قدرتمند هستید فکر نکردید؟ خب، البته که شما بسیار قدرتمند هستید! همه ما قدرتمند هستیم! فقط مسئله این است که بیشتر ما آن را نمی‌دانیم. مردم بیشتر از آنچه فکر می‌کنند، تحت کنترل زندگی خود قرار دارند.

زهرا اکبرزاده


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید