انتشار این مقاله


از زندگی چه می‌خواهید؟

از زندگی چه می‌خواهید؟ آیا واقعا، تا به حال این سوال را از خود پرسیده‌اید؟

از زندگی چه می‌خواهید؟ آیا واقعا، تا به حال این سوال را از خود پرسیده‌اید؟

اتفاقات خوب معمولا از طریق حوادث خوشایند حاصل نمی‌شوند. موفق‌ترین افراد زندگی خود را طراحی می‌کنند و در زندگی با هدف زندگی می‌کنند. اولین قدم آن‌ها در دستیابی به اهداف شفافیت است.
من شفاف سازی را به عنوان فهم و مستند سازی اهداف شخصی و حرفه‌ای و تعیین “چرایی” پشت پرده‌ی رسیدن به آن‌ها تعریف می‌کنم. برای ایجاد یک چشم انداز روشن، تعیین اولویت‌ها و اهداف و حفظ اهداف با یک حس واقعی و فوری، ضروری است. شفافیت زمانی حاصل می‌شود که ما می‌دانیم در کجای یک رابطه قرار داریم و به کجا می‌خواهیم برسیم.


مقاله مرتبط: در جستجوی شادی: امروز مهم است


بدون داشتن شفافیت، داشتن تمرکز برای عمل سریع و ماهرانه حتی به یک مقدار پایه و برای فعالیت‌های روزمره نیز مشکل است. اگر دیدگاه روشنی نداشته باشید، هیچ چیز قید و بندی برای اهداف خود و هیچ چیز برای اندازه گیری پیشرفت و عملکرد خود نخواهید داشت.

هنگامی که شما در مورد دید خود شفافیت دارید، متوجه می‌شوید که خود را به سمت آن می‌کشید و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به دنبال فرصت‌های ارتباطی باشید که شما را به آن سمت می‌برد. و به شما این امکان را می‌دهد که پیروزی‌های خود را سریع‌تر و سریع‌تر کنید.

فکر می‌کنم زمانی که از فکر رسیدن به یک هدف بزرگ، هیجان زده و احیا شده هستید، چیزی مثل تولید سریع آدرنالین وجود ندارد. هنگامی که شما در مورد اهداف خود شفافیت دارید، هیجان زده می‌شوید، انرژی بسیاری تولید می‌شود و آن را مصرف می‌کنید. شفافیت و تمرکز از پایه‌های عمل کردن می‌باشند. بنابراین کاملا در مورد چیزهایی که می‌خواهید، شفافیت داشته باشید و سپس اقدام کنید.

زهرا اکبرزاده


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید