انتشار این مقاله


سه راه برای کنار آمدن با افراد سرسخت

آیا تا کنون با افراد سرسخت سر و کار داشته‌اید؟ افرادی که کنار آمدن با آن‌ها تا حدودی مشکل است؟ من می‌خواهم به شما سه استراتژی برای کنار آمدن و مقابله با این افراد، معرفی کنم. این راهبرد‌ها با حروف اختصاری H.U.G نشان داده می‌شود: ۱. به سخنان آن‌ها گوش دهید. یک قدم به عقب […]

آیا تا کنون با افراد سرسخت سر و کار داشته‌اید؟ افرادی که کنار آمدن با آن‌ها تا حدودی مشکل است؟ من می‌خواهم به شما سه استراتژی برای کنار آمدن و مقابله با این افراد، معرفی کنم. این راهبرد‌ها با حروف اختصاری H.U.G نشان داده می‌شود:

۱. به سخنان آن‌ها گوش دهید.

یک قدم به عقب بگذارید و به آنچه که می‌گویند، گوش فرا دهید، و سپس از آن‌ها بپرسید، “این چیزی است که من از سخنان شما شنیدم و متوجه شدم، آیا این چیزی بود که مدنظر شما است و به آن فکر می‌کنید؟ »هنگامی که آن‌ها متوجه شوند که به سخنان آن‌ها گوش داده شده است، ، آیا نتیجه نمی‌تواند این باشد که آن‌ها رفتار خود را تغییر دهند؟

۲. کاری را که غیر معمول است، انجام دهید.

بگذارید آن‌ها بدانند که شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید. با آن‌ها همدردی کنید. بگذارید آنها را متوجه این شوند، “من می‌فهمم که شما از کجا آمده‌اید”. لزوما این کار بدان معنا نیست که شما با آن‌ها موافق هستید، اما بودن در آن لحظه در کنار آن‌ها به آن‌ها می‌گوید، هیچکس دیگر وقتی را برای بودن در کنار و پشت سر آن‌ها اختصاص نداده‌است. اما شما این کار را انجام می‌دهید، زیرا شما با بقیه فرق دارید و غیر معمول هستید.

۳. آن‌ها را راهنمای کنید.

گاهی اوقات افراد سرسخت می‌توانند آنچه که در درون آن‌ها اتفاق می‌افتد را بر روی شما پرتاب کنند و به شما تحمیل کنند. اگر فردی را در چگونگی رفتار با شما راهنمایی نکنید، احتمالا با شما رفتار درست نخواهند داشت و شما را آزار می‌دهند. واقعا درک چگونگی هدایت یک فرد در نحوه ارتباط آن‌ها با شما، چگونگی ارتباط آن‌ها با شما، اطمینان از این که در شرایط بسیار دشوار، می‌توانید با احترام و محبت باقی بمانید، اما اجازه ندهید که آن‌ها از شما استفاده کنند.

زهرا اکبرزاده


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید