انتشار این مقاله


با پردرآمد ترین یوتیوبر سال ۲۰۱۹ آشنا شوید! پسری ۸ ساله که اسباب بازی های جدید را بررسی می کند

وی در سال ۲۰۱۹ از طریق یوتیوب ۲۶ میلیون دلار به دست آورد.

آیا هنوز هم برای پیدا کردن هدیه برای عزیزان کم سن و سالتان سردرگم هستید؟ پس از صفحه یوتیوب Ryan بازدید کنید.

پردرآمد های یوتیوب
Ryan Kaji پسر ۸ ساله ایست که عنوان پردرآمد ترین یوتیوبر سال ۲۰۱۹ را دارد

Ryan’s world پیج یوتیوب پسری ۸ ساله به نام Ryan Kaji است. رایان اهل ایالت تگزاس ایالات متحده است. ویدئوهای بررسی اسباب بازی و سایر شیطنت های کودکی، درآمد باورنکردنی ۲۶ میلیون دلار را برای وی به ارمغان آورده است. براساس لیست forbes او برای دومین سال پیاپی عنوان پردرآمد ترین یوتیوبر را به خود اختصاص داده است.

Forbes لیست سالانه خود را براساس درآمد بدون احتساب مالیات یوتیوبرها که از طریق تبلیغات، اسپانسرها، فروش کالا ها و سایر منابع به دست می آید، تهیه می کند.

آیا رایان تنها کودک پردرآمد یوتیوب است؟

Ryan تنها پردرآمد کوچک امسال نبود. سومین فرد پردرآمد یوتیوب Anastasia Radzinskaya کودک روسی ۵ ساله است که مبتلا به فلج مغزی (cerebral palsy) است. وی ۷ کانال یوتیوب دارد. ۵ پردرآمد دیگر یوتیوب، کودک نیستند. اما gamer هایی هستند که اغلب محتوای محبوب افراد کم سن و سال را به نمایش می گذارند. مثل ماینکرافت( Minecraft) یا فورتنایت (Fortnite) .

کسب درآمد از یوتیوب
Anastasia Radzinskaya دختر ۵ ساله روسی؛ سومین یوتیوبر پردرآمد سال ۲۰۱۹

کسب درآمد میلیونی از طریق تولید محتوای کودک

تعجب برانگیز نیست که محتوای متمرکز بر کودک یوتیوب، از پرطرفدارترین ها و بنابراین پرسود ترین ها است.
مطالعه ای ملی که در مرکز تحقیقات پیو صورت گرفته، نشان می دهد که ۸۱ درصد از والدین دارای کودکان زیر ۱۱ سال به فرزندانشان اجازه مشاهده ویدئوهای موجود در اینترنت را می دهند. ۳۴ درصد از این والدین گفته اند که فرزندانشان به طور مرتب از این سایت بازدید می کنند.

براساس داده های اداره آمار ایالات متحده، حدود ۳۳.۷ میلیون خانواده دارای عضو کمتر از ۱۱ سال در آمریکا زندگی می کنند. بنابراین افراد زیادی وجود دارند که بازدید های ویدئوهایی مثل ویدئوهای Kaji را بالا ببرند.
اما هیچ کدام از این ها بدین معنی نیست که شما بایستی موفقیت یوتیوبر هایی مثل Kaji را به عنوان یک نشانه ای که شما هم می توانید شغل خود را رها کرده و با تولید محتوای کودک پسند یک مولتی میلیونر شوید، تلقی کنید.

نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید