انتشار این مقاله


با جاذبه های گردشگری شهر ساحلی بدروم آشنا شوید

شهر بدروم در کشور ترکیه را می توان یکی از بهترین و مجذاب ترین مقصد گردشگری در این منطقه و کشور دانست. این شهر دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی بسیار زیادی است که در چند سال اخیر و بعد از فروپاشی امپراطوری عثمانی بسیار مورد توجه دولتمردان ترکیه قرار گرفته است و آنها با […]

شهر بدروم در کشور ترکیه را می توان یکی از بهترین و مجذاب ترین مقصد گردشگری در این منطقه و کشور دانست. این شهر دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی بسیار زیادی است که در چند سال اخیر و بعد از فروپاشی امپراطوری عثمانی بسیار مورد توجه دولتمردان ترکیه قرار گرفته است و آنها با قرار دادن مقدار زیادی از بودجه های گردشگری را برای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر در این شهر کمک بسیار شایانی کرده است. این کشور در گذشته تنها محل زندگی مردم محلی بوده است و خبری از توریست و گردشگر در آن منطقه نبوده است اما بعد از تغییرات اساسی در عملکرد دولت خیل عظیمی از گردشگران و توریست ها به این منطقه سرازیر شدند که همین موضوع سبب شد تا بیش از پیش این شهر بندری در تور کوش آداسی ارزان بسیار زیبا را به یکی از بهترین مناطق توریستی در کشور ترکیه تبدیل کرده است. این ساحل به داشتن آب های فیروزه ای و همینطور تعداد بسیار زیادی از قایق های تفریحی می تواند انتظارات شما را درباره هر آنچه که از یک مکان تفریحی ساحلی بر آورده کند. بدروم دارای بافت سنتی بسیار زیبایی بوده که به رنگ سفیدی از دور نمایان بوده و همین یک مورد به سبب شده است تا شما با این شهر بیشتر و بیشتر خو گرفته و از ان لذت را ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با جاذبه های گردشگری این شهر بیشتر آشنا کنیم.

قلعه سنت پیتر

این قلعه بسیار زیبا یکی از بهترین بخش های گردشگری در شهر زیبای بدرو م است این شهر بسیار زیبا در زمانی که به دست شوالیه های اداره می شده است دارای بخش های جذاب بسیاری زیا د جذابی می باشد. در این قلعه شما می توانید بخش های متنوع زیادی را ببینید که متعلق به یک قوم و ملیت است در این بخش شما می توانید بخش های بسیار جالب را مانند برج فرانسوی را از نزدیک ببینید که بر می گردد به زمانی که شوالیه های فرانسوری در این برج ها از قلعه بدروم محافظت می کردند. این قلعه در بین ده های اول تا چهارم  قرن ۱۵ میلادی ساخته شده است و آنرا به دوران باستان مرتیط می دانند. این قلعه همچنین دارای برج های دیگری مانند برج مراقبت اسپانیایی ها است. در بخش داخلی این قلعه می توانید از موزه باستانی مرتبط با همان دوران را نیز ببینید که بسیار جذاب و قابل توجه است پس به شما پیشنهاد میکنیم که آنرا را از دست ندهید.

موزه باستانی آب بدروم

در این موزه باستانی  در تور بدروم آفری که در بخشی از قلعه بدروم قرار گرفته است شما می توانید با آثار بسیاری زیبایی رو به رو شوید. در بخش هایی از این قلعه بسیار زیبا شما می توانید اتاقی را پیدا کنید که در میان محلی ها و بسیاری از تور گردانان به اتاق شیشه ای معروف شده است در این اتاق شما قایقی را پیدا خواهید کرد که قدمت آن به ده قرن قبل از میلاد مسیح بر می گردد و در این منطقه به گل نشسته است. این کشتی باستانی شاید اولین نمونه های این وسیله ی نقلیه بوده است که در نوع خود ساخته شده است. این کشتی بسیار زیبا را با کشتی که در آب های خلیج فارس به گل نشسته است به نوعی دارای خواستگاه یکسانی بوده اند و باستان شناسان بقایای این کشتی را متعلق به یونان باستان می دانند. موردی دیگر که در این منطقه آنرا پیدا کرده اند برج فرانسوی این قلعه است که در این بخش از قلعه قرار دارد و آنرا بعد از گذشت سالها از زیر آب پیدا کرده اند.

آرامگاه هالیکار ناسوس

یکی از جاذبه هایی که در این شهر در مقاله سفر باتو می توانید از آنها دیدن کنید یکی از عجایب هفت گانه دوران باستان بوده است و آنرا می توان ساختمانی بسیار زیبا در آن دوران دانست که ارتفاع سازه آن به بیش از ۴۵ متر می رسیده است این سازه در همان زمان که توسط یکی از معماران به نام یونانی ساخته شده بود توانسته بود تعجب بسیاری را بر بی انگیزد زیرا با آن امکانات و ادوات ساخت چنین ساختمانی بسیار دور از انتظار بوده است. این آرامگاه بسیار زیبا در سال ها قبل از میلاد حضرت مسیح ساخته شده است اما بعد از آنکه سرباز های هوسپیتالر توانستند این آرامگاه را به تصرف خود در آورند آنرا تخریب کرده و با مصالح باقی مانده از این بنای بسیار زیبا اقدام به ساخت دژ مستحکم بدرم کردند.

دروازه میندوس

این دروازه در تور مارماریس لحظه آخری بسیار زیبا آخرین بازمانده از پادشاهی ماسول است که در این منطقه باقی مانده است این دروازه بازمانده ای از دیواره هایی است که از شهر متعلق به پادشاه ماسول محافظت می کرده است. تاریخ این مقبره قدیمی به قرن چهارم قبل از میلاد مسیح بر می گردد. در مطلب فوق سعی شده است تا تعدادی از مناطق گردشگری بدروم برای شما معرفی کنیم.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید