انتشار این مقاله


۴ روش عالی برای جلوگیری از زود انزالی در مردان

آیا از زود انزالی خود خسته شده اید؟ شما تنها نیستید.

آیا از زود انزالی خود خسته شده اید؟ شما تنها نیستید. زود انزالی یک مشکل جنسی رایج در اغلب مردان است که یک نفر از هر سه مرد در برخی از دوره های زمانی در زندگی به آن دچار می شوند.

زودانزالی به دلایل مختلفی می تواند رخ دهد، از نگرانی درباره انزال زود هنگام تا مشکلات جسمی مانند حساسیت آلت تناسلی، اختلالات هورمونی و ورم پروستات یا مجرای ادرار همگی می توانند باعث زود انزالی شوند. ما در اینجا به بررسی برخی درمان های خانگی برای زود انزالی می پردازیم. 

همچون بسیاری از مشکلات جنسی، برای زود انزالی نیز درمان های مختلفی وجود دارد. برخی از آن ها مانند اسپری لیدوکائین، با کاهش حساسیت آلت تناسلی به درمان زود انزالی می پردازد. سایر روش ها، مانند سرترالین با تغییر رفتار ذهنی در حین فعالیت جنسی، می تواند به رفع این مشکل کمک کند. 

درمان خانگی زود انزالی در مردان

در ادامه به برخی از درمان های خانگی زود انزالی که پشتوانه علمی و پزشکی دارند اشاره می کنیم:

مواد غذایی سرشار از روی و منیزیم

در حالی که ما به طور قطعی نمی خواهیم بگوییم که غذاهایی برای درمان انزال زودرس وجود دارد، اما به راحتی می توان گفت که برخی از شواهد علمی در آنجا وجود دارد که تأثیر برخی غذاها را بر اثر میل جنسی، زود انزالی و سلامت جنسی تأمین می کند.

غذاهایی که سرشار از روی و منیزیم هستند با برخی از پیشرفت های سلامت جنسی، از تقویت تستوسترون (یکی از چندین هورمون که مسئول ایجاد مطلوب جنسی است) تا بهبود بالقوه استقامت و انرژی شما، مرتبط هستند،.

همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می دهد کمبود منیزیم می تواند بر سلامت جنسی شما تأثیر بگذارد و باعث انزال زودرس شود.

غذاهای سرشار از منیزیم مانند سبزیجات دارای برگ سبز، میوه، حبوبات، آجیل و دانه ها و همچنین غذاهای دریایی می توانند در درمان زود انزالی مفید باشند. این مواد غذایی همچنین سرشار از روی بوده و منجر به افزایش سطح دو تا از مهمترین مواد معدنی مفید برای سلامت جنسی می شود. 

قرص ها و مکمل های انزال زودرس

قرص ها و مکمل های زود انزالی زودرس به وفور وجود دارد، اما سؤال همیشگی این است: آیا این مکمل ها واقعاً مؤثرند؟

مکمل ها، به ویژه آنهایی که حاوی روی هستند، اغلب به عنوان درمانی برای انزال زودرس توصیه می شوند.

روی یکی از مهمترین مواد معدنی برای مردان است. فقط انتظار نداشته باشید -هر قرص و مکمل زود انزالی- زمان انزال شما را افزایش دهید ، خصوصاً بدون درمان انواع دیگر.

تکنیک های پیشگیری از زود انزالی

چندین تکنیک برای پیشگیری از زود انزالی وجود دارد. 

استراتژی “توقف شروع”

استراتژی “توقف شروع” روشی ساده برای جلوگیری از انزال زودرس است. این شامل متوقف کردن حرکت هنگام احساس نزدیکی ارگاسم است ، سپس یکبار دیگر اطمینان حاصل کنید که نمی خواهید انزال کنید.

در صورتی که این روش را به درستی انجام دهید؛ ، استراتژی توقف شروع می تواند به شما در طولانی مدت بدون استفاده از دارو برای تأخیر در ارگاسم در رابطه جنسی کمک کند. با این حال، زمان بندی درست مهم است. اگر خیلی دیر انزال را متوقف کنید ممکن است به زودی به ارگاسم برسید و اثربخشی روش را کاهش دهد. 

در منابع علمی به اثربخشی استراتژی توقف شروع اشاره شده است. در یک مطالعه ، محققان دریافتند که اگرچه نتایج طولانی مدت قطعی نبود ، ۴۵ تا ۶۵ درصد از مردانی که از این تکنیک استفاده می کردند ، پیشرفت های کوتاه مدت را گزارش می کردند.

تکنیک “فشار”

تکنیک “فشار” روش دیگری برای درمان انزال زودرس است و دقیقاً مانند استراتژی توقف شروع، از دهه ۱۹۵۰ مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از تکنیک فشار ساده است – کافیست پایه آلت تناسلی خود را به آرامی فشار دهید تا احساس کنید که خود را به ارگاسم نزدیک می کنید.

در حالی که مدت زمان مشخصی برای فشار آلت تناسلی وجود ندارد، بیشتر منابع حدود ۳۰ ثانیه پیشنهاد می کنند. مانند روش توقف شروع ، روش فشار می تواند به همان اندازه که دوست دارید در طول رابطه جنسی انجام دهید ، استفاده شود و به شما امکان دهد تا مدت زمان نسبتاً طولانی انزال را به تاخیر بیاندازید.

همچنین چندین روش های دارویی برای درمان زود انزالی وجود دارد که میتوانید برای اطلاع از این روش ها از زبان دکتر محمد جباری، متخصص اورولوژی، بر روی این لینک کلیک کنید. 

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید