انتشار این مقاله


دوازده چیزی که باید درباره عمل بینی بدانید

جراحی بینی جزء یکی از دشوارترین جراحی های زیبایی ست. تکنیکهای بد جراحی میتواند منجر به نقص دائمی شود، بنابراین دقت کنید که یک جراح بینی خوب انتخاب کنید. نتیجه هیچ جراحی بینی همیشه کاملا عالی نیست، اما یک جراح بینی که در جراحی بینی تخصص دارد، بیشتر به نتیجه دلخواه نزدیک می شود. بدون […]

جراحی بینی جزء یکی از دشوارترین جراحی های زیبایی ست. تکنیکهای بد جراحی میتواند منجر به نقص دائمی شود، بنابراین دقت کنید که یک جراح بینی خوب انتخاب کنید.

نتیجه هیچ جراحی بینی همیشه کاملا عالی نیست، اما یک جراح بینی که در جراحی بینی تخصص دارد، بیشتر به نتیجه دلخواه نزدیک می شود. بدون تجربه، مهارت و تخصص، رسیدن به یک نتیجه خوب در جراحی بینی تقریبا غیرممکن است.

جراحی­های بینی پیشرفته گاهی اوقات میتوانند یک بینی بدشکل را به طرز چشمگیری تغییر دهند، اما ساختار اصلی بینی تا حد مشخصی میتواند تغییر کند. واقع بین باشید.

اگرچه ممکن است شکل خاصی مد نظرتان باشد، اما شاید بینی که به فرد دیگری می­آید به شما نیاید.

سایز بینی یکسان قطعا برای همه مناسب نیست. همه جراحی­های خوب بینی حداقل در یک چیز مشترک­ هستند- ظاهر طبیعی. جذاب­ترین بینی، بینی است که با دیگر اجزاء صورت شما هماهنگ باشد. باید طبیعی باشد، نه اینکه به چشم بیاید.

مهارتهای عالی جراحی به تنهایی تضمین کننده نتیجه خوب نیست. بافت خوب و پاسخهای درمانی مطلوب نیز برای یک جراحی بینی ضروریست. ژن­های بد حتی میتوانند ماهرانه­ترین جراحی­ها را هم خراب کنند، مخصوصا وقتی با غضروف ضعیف یا پوست بد ترکیب شوند.

چنانچه تمام فاکتورهای دیگر یکسان باشند، پیش­بینی میشود که یک فرد جوان با صورتی روشن و صاف، غضروف بینی محکم، پوست خوب و سلامت عمومی خوب مطلوبترین نتیجه را از جراحی بینی بگیرد.

داشتن  اسکلت بینی قوی و متناسب کلید زیبایی و عملکرد همیشگی است. تغییر شکل دوباره بینی با برداشتن مقادیر زیادی از غضروف نوک بینی باعث کم شدن استحکام اسکلت بینی شده و اغلب شکل زشتی را بوجود می­آورد. برعکس، استحکام اسکلت باید با تغییر شکل مجدد، تغییر جایگاه مجدد، یا تقویت غضروف نوک بینی، و نه برداشتن آن، حفظ شده یا بیشتر شود.

در بیشتر موارد، تورم جراحی تا چند ماه پس از عمل، بینی را غیر عادی جلوه میدهد. حتی یک عمل خوب هم شاید در ابتدا ناامیدکننده به نظر برسد، مخصوصا اگر پوست ضخیم چرب یا آکنه­ای داشته باشید. پس، صبور باشید.

اگر اصرار به داشتن یک بینی عالی و بی­نقص داشته باشید، وسواستان ممکن است باعث ناراحتیتان شود. رسیدن به یک نتیجه کم و بیش عالی در جراحی زیبایی بینی مشکل است، پس قبل از اینکه بینی تقریبا بی­نقصتان را در معرض خطر جراحی مجدد قرار دهید، خوب فکر کنید. ممکن است به جایی برسید که حاضر باشید هزینه زیادی کنید تا بینی­تان دوباره مثل قبل شود.

جراحی مجدد گاهی اوقات برای اصلاح یک نقص جزئی مناسب است، اما ریسک جراحی مجدد و پیچیده فقط برای ترمیم یک بینی بد شکل یا دارای مشکلات شدید تنفسی قابل توجیه است. جراحی مجدد بینی بسیار پیچیده­تر و پرهزینه­تر از اولین جراحی بوده و اغلب چندان نتیجه­بخش نیست- پس وقت بگذارید تا در مورد گزینه­های پیش رویتان تحقیق کنید و تصمیمی عاقلانه بگیرید.

جراحی بینی طبیعی این روزها از هر زمان دیگری در تاریخ خود قابل پیش­بینی­تر، دقیق­تر و نتیجه بخش­ت است. با تلفیق درستی از مهارت جراحی و بافت خوب، جراحی زیبایی بینی می­تواند یک بینی طبیعی زیبا درست کند که صورت را زیبا کرده و مادام­العمر باشد.

این مطلب صرفا جنبه‌ی تبلیغاتی داشته و وبسایت دکتر مجازی هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن و سایر موارد مرتبط با این تبلیغ ندارد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید