انتشار این مقاله


سایپوسکشوال چیست؛آشنایی با ۱۲ ویژگی افراد سایپوسکشوال

سایپوسکشوال ها کسانی هستند که چه از نظر روانی و چه از نظر جنسی توسط هوش طرف مقابل برانگیخته می شوند وعامل تحریک این دسته افراد باهوش بودن است. زمانیکه در مورد فاکتورهایی که برایتان جذاب هستند فکر می کنید عموما چه چیز هایی به ذهنتان می رسد؟ با اینکه اکثر افراد ناخوداگاه به مواردی […]

سایپوسکشوال ها کسانی هستند که چه از نظر روانی و چه از نظر جنسی توسط هوش طرف مقابل برانگیخته می شوند وعامل تحریک این دسته افراد باهوش بودن است.

زمانیکه در مورد فاکتورهایی که برایتان جذاب هستند فکر می کنید عموما چه چیز هایی به ذهنتان می
رسد؟ با اینکه اکثر افراد ناخوداگاه به مواردی مانند مدل لبخند یا رنگ چشم شریک خود فکر می کنند افراد سایپوسکشوال هنگام انتخاب پارتنر به این موارد فکر نمی کنند.

برای این دسته از افراد ملاک های بیرونی و ظاهری ارزش چندانی ندارد و آنچه برایشان مهم است درون افراد و ذهنیت و میزان هوش طرف مقابل است. با اینکه برای خیلی از مردم میزان هوش طرف مقابلشان یک امتیاز به حساب می آید اما سایپوسکشوال ها مهم ترین اصل برای برقراری رابطه روحی و جسمی با یک شخص را میزان هوش او می دانند. برای این دسته از افراد هوش یک امتیاز نیست بلکه یک ضروریت است.

ما برایتان در اینجا ۱۲ ویژگی این افراد را آورده ایم تا ببینید که جزو دسته سایپوسکشوال ها هستید یا خیر.

۱.هوش و مکالمات عمیق شمارا برانگیخته می کند.

در حالی که بیشتر افراد عاشق یک مکالمه عالی هستند ، شما روزانه آن را از شخصی که انتخاب می کنید ، می خواهید. وقتی می شنوید که کسی درباره افکار خود صحبت می کند ، وجواب چیزهایی که از آنها سوال می کند را می داند ، نه تنها آنها را تحسین می کنید ، بلکه می بینید که در حدی جذب شخص شده‌اید که تا کنون این احساس را نداشته‌اید.

۲.اعتبار‌نامه ها مهم نیست. هنگام جستجوی شریک احتمالی ، هوش همیشه در صدر لیست شماست.

شما در اعماق اشخاص عمیق تر می روید. اگر چیز زیادی زیر سطح خارجی وجود نداشته باشد ، خود را بی حوصله و بی علاقه می بینید.وهیچگاه نمی توانید تا آخر عمر با کسی مثل این فرد باشید. شما علاقه به هوش دارید ، این موضوع برای شما هیجان انگیز است ، و برکاری که یک شخص برای زندگی کردن انجام می دهد ، یا این که چقدر پول دارد ، تقدم دارد.

۳.از مباحثه خوشتان می‌آید.

اگر کسی شما را به بحث و جدال دعوت کند ،او را در سطح عمیق تری از جذابیت می‌بینید. در آنها ، یک همتای خود را کشف می کنید که همیشه ذهن شما را گسترش می دهد ،همواره جذب کسانی می شوید که از استفاده از دانش برای آزمایش یا سنجش میزان جذابیت شما خجالت نمی کشد. فرد سایپوسکشوال اشتیاق و عطش آنها را برای مکالمه هوشمند تحسین می کند.

۴.جذابیت جسمی مهم است اما مکالمه بهتر است.

بله ، برای اینکه در کنار آنها باشید ، باید از نظر جسمی به کسی جذب شوید. با این حال ، اگر آنها فقط یک چهره زیبا داشته باشند ، شما به راحتی قبول می کنید. برای شما ، گفتگو مهم است ، و مهم نیست که شخص جذاب باشد ، اگر نتواند دانش شما را عمیق تر کند ، ارزش وقت شما را ندارد.

۵.هرچقدر بیشتر او را می‌شناسید بیشتر جذبش می‌شوید.

در حالی که اغلب افراد خود را فوراً مجذوب طرف مقابل می یابند ، شما به روابط و جذابیت ها فرصت رشد می دهید. برای شما همیشه کشف الماس درون مهم است – کسی که در ابتدا ممکن است درخشان ترین فرد اتاق نباشد ، اما هر چقدردر درون آنها فهم عمق و عطش زندگی را می بینید بیشتر و بیشتر به درون آنها می پردازید. وقتی مدل حسادت کسی را می بینید ،هوش هیجانی شخص ، نحوه صحبت کردن ، نحوه حل اختلافات ، میزان جذابیت شخص در درون شما برای آنها رشد می کند. شما آهسته و پیوسته جلو می‌روید.

۶.از مکالمات کوتاه روزمره متنفرید.

وقتی کسی نتواند مکالمه ای عمیق با شما داشته باشد حتی جسما احساس ناراحتی می کنید. صحبت های کوچک جزوی از کابوس هایتان است ، و شما بیشتر تمایل دارید در سکوت بنشینید تا مجبور شوید به اظهار نظرهای کسی درباره وضعیت هوا پاسخ دهید. شما كسانی را كه از هوش خود برای انجام گفتگوها استفاده می كنند ، تحسین می كنید ، تا ایده ها را گسترش دهند و سؤالاتی را مطرح كنند كه باعث تقویت نكات صحبت می شود.

۷.امیال شما به شدت با خنگ بودن و کم هوشی طرف مقابلتان فروکش می کند.

شما نمی توانید در برابر کسانی که از طریق پرخاشگری یا حرکات بدنی ادعا کنند ، ایستادگی کنید. شما برای مردان یا زنان احمق تاب و تحمل ندارید. وقتی کسی می تواند شرایط دشوار را با شعور و با عقل مدیریت کند ، به نظرتان جذاب می آید. شما كسانی را تحسین می كنید كه می توانند احساسات خود را کنترل كنند ، هر کسی که موقع دشوار شدن شرایط کنترل خود را از دست نمی دهد و بتواند اوضاع را مدیریت کند.

۸.انتخاب فردی که در کتابفروشی می بینید برایتان ارجح تر از کسی است که در مهمانی می بینید.

سایپوسکشوال ها برای ملاقات با مردم به کافه ها نمی روند. هیچ برایتان جذاب نیست که اسمتان را کسی بگوید که سه دقیقه پیش در طبقه رقص با او ملاقات کردید. در عوض ، آشنایی رویایی شما در یک کتابفروشی یا در یک نمایش مستند اتفاق می افتد. برای شما ، این جایی است که شما همتای فکری پیدا خواهید کرد ، زیرا آنها محیطهایی هستند که الهام بخش گفتگوهای معنادار خواهند بود.

۹.شما یک شنونده فوق العاده هستید.

شما عاشق مردمی می شوید که می توانند چیزهایی را به شما بیاموزند ، و این باعث شده است که مهارت های گوش دادن خود را تقویت کنید. هنگامی که کسانی که به آنها اهمیت می دهید ، می توانند در مورد چیزی که آموخته اند با شما حرف بزنند، یا به چیزی جالب توجه بپردازند. این نه تنها ذهن شما را گسترش می دهد و به ارزش مکالمه شما پیوند می زند ، بلکه دیدن کسی که از دانش لبریز است ، و همچنین قادر به بیان آن است ، شما را کاملا جذب می کند. شما مشکلی برای نشستن و گوش دادن ندارید و می توانید ساعت ها به آنها گوش دهید.

۱۰.گرامر بد به شدت شما را سرد می کند.

وقتی شخصی هنگام صحبت کردن با شما گرامر اشتباهی داشته باشد یا حین چت از فرم کوتاه شده کلمات مثل :هی واقن دوس داشتنیه! استفاده کند به شدت دلسرد و ناامید می شوید.

۱۱.فقط تسلط به موضوعات مختلف نیست که جذاب است.

در حالی که اکثر افراد فکر می کنند جذب دیگران به هوش ، به دانش آنها درباره موضوعات قابل لمس اشاره دارد ، این تنها نوع هوشمندی نیست که فرد سایپوسکشوال را به سمت شخصی جلب کند. درعوض ، شما هوش هیجانی و خودآگاهی را جذاب پیدا می کنید. وقتی منطق شخصی با احساسات او هماهنگ است و می تواند با استفاده از ذهن خود از طریق موقعیت های منطقی کار را پیش ببرد شدیدا جذب شده و آن نوع بلوغ را فریبنده می دانید.

۱۲.همواره به دنبال یادگیری هستید

فکر نشستن در خانه و تماشای مستندهای جهان و چیزهایی که هنوز در مورد آنها یاد می گیرید ، برای شما ایده آل است. شما کاملاً عاشق هر چیزی هستید که ذهن شما را گسترش می دهد ، و از فرصتهایی که توانایی یادگیری و رشد را برای شما فراهم می کند ، لذت می برید. شما افرادی را می یابید که باهوش تر هستند ، زیرا می خواهید از آنها بیاموزید. شما همواره به جلو می روید و درمورد موضوعاتی که به آنها ربطی ندارید ،جستجو می کنید زیرا آنها را به عنوان یک چالش می بینید ، و از آموزش خود در مورد چیزهای جدید لذت می برید. اگر شخصی که به او اهمیت می دهید این عطش فکری را با شما در میان نگذارد ، می بینید که سریع علاقه خود را از دست می دهید.

پانیذ اسکندری


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید