انتشار این مقاله


سوالات رایج در مورد ژل و فیلر

بهترین کاندید تزریق ژل لب کیست؟ اولا که فیلر یعنی پرکننده و در واقع هرچیزی که برای پرکردن و حجیم کردن یک ناحیه بکار برده شود نوعی فیلر است. مثلا ژل نیز نوعی فیلر است. بهترین گزینه ها برای تزریق فیلرو ژل لب معمولا افرادی هستند که به طور مادرزادی لب های کوچک و نازک […]

بهترین کاندید تزریق ژل لب کیست؟

اولا که فیلر یعنی پرکننده و در واقع هرچیزی که برای پرکردن و حجیم کردن یک ناحیه بکار برده شود نوعی فیلر است. مثلا ژل نیز نوعی فیلر است.

بهترین گزینه ها برای تزریق فیلرو ژل لب معمولا افرادی هستند که به طور مادرزادی لب های کوچک و نازک دارند. اما قطعا افرادی که به دنبال اصلاح و بهتر شدن فرم صورت و شکل لب های خود هستند نیز می توانند از این راهکار زیبایی استفاده کنند.

ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

ماندگاری ژل های هیالورونیک اسید معمولا بین ۶ تا ۱۸ ماه می باشد و با گذر زمان، این ژل ها در ناحیه ی تزریق جذب می شوند و پس از طی این مدت زمان، نیاز به تمدید می باشد.البته مدت زمان ماندگاری ژل در افراد مختلف متفاوت می باشد.

تزریق فیلر و ژل به نواحی مختلف صورت معمولا عارضه جدی ندارد و چنانچه فرد به هر دلیل فرم جدید و میزان تزریق را دوست نداشته باشد به راحتی از طریق تزریق آنزیم، محل تزریق به حالت اولیه بازمی گردد.

نواحی قابل تزریق ژل و فیلر

از تزریق ژل و فیلر در نواحی زیر بیشتر استفاده میشود:

  • لب
  • خط خنده
  • بینی
  • زیر چشم
  • گونه
  • خطوط عمیق پیشانی
  • اطراف صورت جهت زاویه سازی فک و صورت
  • و تزریق در سایر نواحی مثل باسن

عوارض تزریق ژل

اگر از ژل های هیالورونیک اسید معتبر استفاده کنید و تزریق توسط پزشک حرفه ای و کاربلد انجام شود عوارض آن به کمی التهاب، تورم و در برخی موارد مقدار کمی کبودی خلاصه میشود که طی چند روز برطرف می گردد.

 اما اگر به دنبال برندهای متفرقه و ارزان بروید و در مراکز غیر پزشکی و توسط افراد غیر پزشک انجام شود قطعا عوارض بد و گاها جبران ناپذیر خواهد داشت. به گفته دکتر مصطفی امیری متخصص مغز و اعصاب جایروس، اگر تزریق فیلر در نواحی اشتباه و یا با تکنیک های اشتباه انجام شود در موارد نادری ممکن است باعث آسیب اعصاب سطحی صورت شود.

بهترین برند ژل و فیلر

به گفته دکتر زهرا خانی یکی از متخصصین پوست مجموعه زیبایی زیبان، برندهای آمریکایی مانند ژوویدرم، برندهای فرانسوی، سوئیسی و آلمانی جزو بهترین برند ژل و فیلر برای تزریق ژل صورت می باشند که تائیدیه های بین المللی دارند.

در کنار این برندها، ژل رووفیل کره نیز می تواند انتخاب خوب با قیمت مناسب برای تزریق فیلر صورت باشد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید