انتشار این مقاله


لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه هایفو

لیفت و جوانسازی پوست یکی از ترندهای مراقبت های پوستی در چند سال اخیر است. این جوانسازی نه تنها بدون دستگاه بلکه با کمک دستگاه هایفو هم انجام می شود. این روش لیفت درمانی طرفداران بسیاری دارد و اگر تا به حال آن را امتحان نکرده اید، برای آشنایی بیشتر برای لیفت پوست با هایفوتراپی […]

لیفت و جوانسازی پوست یکی از ترندهای مراقبت های پوستی در چند سال اخیر است. این جوانسازی نه تنها بدون دستگاه بلکه با کمک دستگاه هایفو هم انجام می شود. این روش لیفت درمانی طرفداران بسیاری دارد و اگر تا به حال آن را امتحان نکرده اید، برای آشنایی بیشتر برای لیفت پوست با هایفوتراپی در ادامه با ما همراه باشید.

نگاهی به جوانسازی پوست با دستگاه هایفو

درمان پوست و لیفت با هایفوتراپی به عنوان یکی از روش های مراقبتی پوست شناخته می شود، که با افزایش سن و چین و چروک های پوستی گریزی از آن نیست. این روش برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ میلادی مورد استفاده قرار گرفت و توانست رضایت بسیاری همراه داشته باشد شما میتوانید برای دریافت این خدمات به بخش دستگاه هایفو آرمان الهیه مراجعه فرمایید .

اما خوب است بدانید که علاوه بر جوانسازی پوست از دستگاه هایفو می توان برای درمان های دیگری نیز استفاده کرد. از جمله این درمان های پوستی می توان به افتادگی پلک، رفع تیرگی و سیاهی دور چشم، رفع خط خنده، رفع غبغب، درمان منافذ باز پوست، زاویه دار کردن فک، لاغری موضعی و لیفت شکم و پهلو اشاره کرد.

روش کار دستگاه هایفو

بعد از این آشنایی شاید این سوال برای شما پیش آمده که روش کار هایفو ترافی چگونه است؟

پروسه جوانسازی پوست با دستگاه هایفو از طریق ارسال امواج به لایه های عمیق پوست است که معولا در عمق یک و نیم تا چهارنیم است. البته این تابش امواج باید با میانگین حرارت ۶۵ باشد تا ناحیه مورد نظر را وادار به کلاژن سازی کند. بدون شک می دانید که کلاژن سازی اهرم اصلی پوست برای جوان ماندن و دوری از هرگونه چین و چروک است.

لازم به ذکر است که هایفوترافی همچون دیگر روش های لیفت و جوانسازی باید به صورت مداوم و در بازه های زمانی مشخص انجام شود، تا به نتیجه مطلوب برسد.

نحوه استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال به عنوان رفع جای جوش

روش آر اف فرکشنال (Fractional RF) یکی از جدید ترین روش های جوانسازی پوست می باشد . روشی ایمن و کم تهاجمی که می تواند بدون دردسرهای عمل جراحی ، نتایج بسیار خوبی را به شما هدیه دهد . در این روش از امواج رادیویی ایمنی استفاده می شود که به لایه ی میانی پوست نفوذ می کنند و باعث تحریک کلاژن سازی و دیگر تغییرات در ساختمان پوست می شوند . این تغییرات نهایتاً باعث بهبود ظاهر و زیبایی پوست شما می شوند

مراحل انجام آر اف فرکشنال :

۱ . سطح پوست ناحیه با کرم بیحس کننده بمدت ۳۰ دقیقه پوشیده می شود .
۲ . از کیت سوزنی باید برای هر بیمار جداگانه استفاده می شود .
۳ . با وارد کردن سوزن به سطح پوست انرژی آراف فقط از نوک سوزن در داخل خارج می شود ودر عمق پوست کلاژن منقبض می شود وهمین سبب سفت شدن پوست وتحریک کلاژن سازی می شود .
۴ . وقتی سوزن از پوست خارج می شود یک قرمزی گذرای چند ساعته روی پوست ایجاد می شود ومدت ۲۴ تا۴۸ ساعت تورم کمی در محل دیده می شود .

– بیمار می تواند از کرمهای ترمیم کننده و ضدآفتاب و پوشاننده استفاده کند و به کار روزانه خود ادامه دهد.
– طی ۳-۴ هفته آینده کشیده تر شدن پوست وشفاف تر شدن آن قابل رویت می باشد .
-معمولا جلسات بصورت ماهیانه انجام می شود .

روش کار لیزر آر اف

دستگاه آر اف الیاف عمیق کلاژن و بافت های لایه زیری پوست را حرارت می دهد و هم زمان با استفاده از یک اسپری خنک کننده سطح پوست را خنک نگه می دارد تا آسیب نبیند و از صدمات جلو گیری شود . نوک دستگاه آر اف فرکشنال به آرامی در نقاط مشخص شده پوست میرود و امواج غیر تهاجمی رادیو فرکشنال را به عمق پوست می فرستد تا به قسمت های کلاژن ساز و نقاط تحریک کننده آن ها برسد . این تابش گرمایی که به صورت یکنواخت و عمیق انجام می شود ، باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن جدید و بازسازی کلاژن موجود در پوست می شود .

ماندگاری روش هایفو و عوارض آن

بعد از آشنایی با این روش درمانی شاید بخواهید بدانید که لیفت پوست با هایفوتراپی چه قدر اثر بخش است و آیا منجر به عوارض می شود یا خیر؟

برای اطمینان خاطر شما می گوییم که بر اساس آخرین یافته های علمی از سال ۲۰۰۸ یعنی رمان شروع لیفت با دستگاه هایفو تا زمان حاضر هیچ عارضه ناگواری از این روش گزارش نشده است. البته دور از ذهن نیست که هر مراجعه کننده ای برای هایفوترافی و دیگر درمان های پوستی باید حتما و حتما با پزشک مورد نظر مشورت کرده و گزارشی از سوابق پزشکی اش ارائه دهد.

ماندگاری جوانسازی پوست با دستگاه هایفو تقریبا بالا و قابل قبول است و در مدت زمان لازم نه تنها به رفع چروک های پوستی منجر می شود بلکه نتیجه آن موجب رضایت شما خواهد بود. بر همین اساس تمام افراد می توانند به راحتی از این روش استفاده کنند و البته لازم به ذکر است که هر چه قدر چروک های پوستی عمیق تر و ریز تری داشته باشید، طول درمان شما بیشتر خواهد شد.

افرادی که نمیتوانند از درمان هایفو استفاده کنند

بر اساس آخرین یافته های علمی بهتر است افراد دیابتی، بیماران مبتلا به صرع و موارد مشابه از درمان با دستگاه هایفو استفاده نکنند. همچنین دوستانی که از انواع پروتزهای فلزی استفاده می کنند به دلیل اثراتی که با امواج ایجاد می شود، بهتر است به جای جوانسازی پوست با هایفوتراپی از دیگر روش های مرسوم بهرمند شوند.

جلسات مورد نیاز در هایفوتراپی

در انتهای بحث درمان با دستگاه هایفو لازم است در مورد تعداد دفعات مراجعه نیز صحبت کنیم. همانطور که پیشتر گفتیم در تمامی روش های جوانسازی و درمان های مختلف شما باید در بازه های زمانی مورد نیاز مراجعه کرده و حتما پیگیر درمان خود باشید. اما معمولا دوره های اولیه درمان در بازه زمانی سه ماهه برای بیمار تکرار می شود و سپس در بازه زمانی یک ساله باید مراجعاتی صورت بگیرد تا پروسه درمانی کامل شود و بیمار از صورتی زیبا، شفاف و جوان لذت ببرد.

همانطور هم که پیشتر گفتیم تمرکز درمان با دستگاه هایفو بر روی کلاژن سازی است، در نتیجه شما بعد از میانگین دو ماه می توانید نتایج هایفوتراپی را بر روی پوست خود ببینید و از آن لذت ببرید.

به عنوان نکته آخر نیز به خاطر داشته باشید که نه تنها هایفو بلکه تمامی درمان های پوستی، جوانسازی و لیفت نیاز به مشاوره پزشکی دقیق، آنالیز چهره و البته بررسی پرونده پزشکی دارد. پس برای نتیجه بهتر به مرکزی معتبر مراجعه کرده و با بهترین متخصصان مشورت کنید. به این ترتیب با خیال راحت می توانید برای لیفت و جوانسازی صورت خود تصمیم گرفته و با آخرین روش های روز و استاندارد دنیا برای جوانسازی پوست اقدام کرده و از نتایج آن لذت ببرید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید