انتشار این مقاله


با این راهکار، پوست لب تان را جوان و زیبا نگه دارید

لب ها از مهمترین قسمت های صورت هر فرد هستند که رسیدگی و مراقبت از آنها بسیار مهم و حائز اهمیت است. لب های خشک و پوسته پوسته شده واقعا ظاهر خوبی برای فرد ایجاد نخواهند کرد.پس در زیبایی چهره تاثیرگذار است. یکی از محصولاتی که خانم ها در کنار خرید لوازم آرایشی مرغوب می […]

لب ها از مهمترین قسمت های صورت هر فرد هستند که رسیدگی و مراقبت از آنها بسیار مهم و حائز اهمیت است. لب های خشک و پوسته پوسته شده واقعا ظاهر خوبی برای فرد ایجاد نخواهند کرد.پس در زیبایی چهره تاثیرگذار است. یکی از محصولاتی که خانم ها در کنار خرید لوازم آرایشی مرغوب می توانند برای مراقبت از لب خود استفاده کنند، بالم لب است.

بالم لب چیست؟

بالم لب نوعی موم یا پماد می باشد و حاوی موادی است که خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی دارند و موجب آبرسانی پوست خواهند شد. بالم لب با چرب نگه داشتن سطح پوست لب و بدون ایجاد هیچ گونه چسبندگی و سنگینی و ماسیدگی تمامی ترک ها و خشکی های سطح لب را برطرف کرده و موجب نرم شدن سطح لب خواهد شد.

چرا پوست لب خشک می شود؟

در لب ها هیچ گونه غدد عرقی وجود ندارد از این رو لب ها عرق نمی کنند به همین دلیل است که در طول زمستان لب ها خشک می شوند. از مهم ترین و اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بالم لب می توان به لانولین، موم زنبور عسل، وازلین ، روغن نارگیل، روغن دانه آفتابگردان و پارافین اشاره کرد که همگی جزء مواد طبیعی و گیاهی هستند و هیچ مشکلی برای پوست ایجاد نمی کنند. بالم لب ها در اصل برای درمان خشکی لب و آبرسانی لب ها استفاده می شوند.

راهنمای خرید بالم لب

بهتر است بالم لبی را انتخاب کنید که:

برای خرید بالم لب می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی محصول مورد نظر خود را از برندهای مختلف خریداری کنید. اما در این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا پیشنهاد ما به شما یک خرید اینترنتی جذاب و عالی است. دقت داشته باشید اگر از محصولات تقلبی یا بی کیفیت استفاده کنید باعث آسیب رسیدن به پوست و زیبایی لب می شود. مخصوصا که در جوار دهان و راه ورود هرگونه بیماری قرار دارد.

خرید بالم لب در کنار خرید رژ لب

رژ لب زیباترین و جذاب ترین محصولات آرایشی است که برای آرایش لب ها از آن استفاده می شود. رژ لب با ایجاد رنگی زیبا و متفاوت بر روی لب ها چهره شما را تغییر داده و حالتی زیبا به چهره می بخشد. این محصول به راحتی می تواند نواقص لب ها را برطرف سازد. بهتر است در کنار رژ لب از بالم لب استفاده کنید که جوانی و سلامت را در کنار زیبایی با هم داشته باشید.

خرید رژ لب مایع یا جامد؟

با خرید رژ لب آرایش خود را کامل کنید. نوعی از خوشحالی برای خانم ها این است که رژ لب های مختلفی را را در کیف لوازم آرایش خود داشته باشند، از رژ لب مایع گرفته تا رژ لب جامد. رژ لب جامد یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین نوع رژ لب است. مزیت رژ لب جامد در این است که هم بصورت مات و هم براق قابل خریداری هستند. در دنیای مد و آرایش این روزها رژ لب های مایع در بین خانم ها طرفدار بیشتری پیدا کرده است. رژ لب های مایع هم مانند رژ لب جامد بصورت براق و مات تولید شده اند. بعضی از رژ لب ها علاوه بر رنگ دهی،  نقش دیگری در آرایش دارند. مانند رژ لب های حجم دهنده. اگر دوست دارید که در آن واحد لب های شما برجسته و بزرگ به نظر برسد می توانید رژ لب های حجم دهنده را بخرید.

برای خرید رژ لب باید به رنگ پوست خود توجه کنید. اگر رنگ پوست شما تیره یا سبزه باشید رژ لب های قرمز، قرمز تیره، بنفش، زرشکی یا طلایی استفاده کنید. خانم هایی که پوست سفید دارید رنگ های آلبالویی، کالباسی صورتی، هلویی و … مناسب پوست شماست. یکی از راه هایی که برای خرید رژ لب مناسب استفاده می‌شود این است که می توانید رژ را روی پوست داخل مچ دست خود امتحان کنید. برای انتخاب رنگ رژ لب باید به نوع پوست لب های خود دقت کنید. اگر پوست لب شما خشک است از خرید هر گونه رژ لب های بیست و چهار ساعته یا مات جدا خودداری کنید. ولی اگر پوست لب شما معمولی است مانعی در استفاده از رژ لب های مات و بیست و چهار ساعته و همچنین رژهای شاین چرب وجود ندارد.

اگر دوست دارید دوام رژ لب شما بیشتر شود بهتر است آن را در یخچال نگهداری کنید. هنگام خرید رژ لب مات آن را بر روی نوک انگشتان خود تست کنید و هرگز روی لب ها، رژ لب را تست نکنید. برای ماندگاری رژ روی لب نیز می توان از انواع بالم لب استفاده کرد.

بسیاری از خانم ها لوازم آرایشی خود را محدود به چند قلم می دانند و بر اساس نیاز خود پک لوازم آرایشی خود را می چینند. شامل سایه چشم، مداد ابرو، انواع ریمل، خط چشم، مداد چشم، انواع کرم پودر، پنکک، کانسیلر، هایلایتر، رژگونه، انواع رژ لب، خط لب و بالم لب، اما بهتر است در این سبد حتما محصولات مراقبت پوستی و پاک کننده های آرایشی را نیز به همراه داشته باشید.

کدام فروشگاه را انتخاب کنم؟

انتخاب یک فروشگاه معتبر در خرید اینترنتی هم در درجه اول اهمیت قرار دارد. درگاه پرداخت مطمئن، محصولات اصل و معتبر، پشتیبانی تمام مدت، سایت پاسخگو و … همه می توانند در آسایش خرید شما و کیفیتی که در خرید خود دریافت می کنید، تاثیر گذار باشد. امروزه تعداد سایت های فروشنده لوازم آرایشی و بهداشتی به قدری زیاد شده که انتخاب یک فروشگاه در میان آن ها بسیار مشکل به نظر می رسد. برای یافتن فروشگاه لوازم آرایشی معتبر تنها کافی است چند نکته را در نظر بگیرید.

  • تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی از برندهای مختلف دنیا را در خود جای داده باشد.
  • محصولات این فروشگاه دارای تائیدیه وزارت بهداشت باشد و با ضمانت اصل بودن به فروش برسد.
  • امکان ارسال سریع داشته باشد.

فروشگاه میس و مستر تمامی امکانات بالا را شامل می شود. شما می توانید محصولات متنوع از برترین برندهای جهان را در آن پیدا کنید و بعد از سفارش، به راحتی درب منزل خرید خود تحویل بگیرید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید