انتشار این مقاله


بهترین دستگاه برای جوان‎سازی چیست؟

از جمله تغییراتی که با افزایش سن در بدن رخ می‎دهد، می‎توانیم به کاهش توده عضلانی بدن، افزایش چین‎ و‎ چروک‎های صورت، کاهش کلاژن‎سازی پوست و… اشاره کنیم. خوشبختانه، امروزه به‌واسطه پیشرفت تکنولوژی و فن‌آوری، دستگاه‎های متنوعی برای جوا‎ن‎سازی پوست صورت، جوان‌سازی واژن و اعضای بدن ایجاد شده‎اند. دستگاه‎هایی با هدف افزایش کیفیت زندگی انسان‎ها و دستیابی به زیبایی و […]

از جمله تغییراتی که با افزایش سن در بدن رخ می‎دهد، می‎توانیم به کاهش توده عضلانی بدن، افزایش چین‎ و‎ چروک‎های صورت، کاهش کلاژن‎سازی پوست و… اشاره کنیم. خوشبختانه، امروزه به‌واسطه پیشرفت تکنولوژی و فن‌آوری، دستگاه‎های متنوعی برای جوانسازی پوست صورت، جوان‌سازی واژن و اعضای بدن ایجاد شده‎اند. دستگاه‎هایی با هدف افزایش کیفیت زندگی انسان‎ها و دستیابی به زیبایی و جوانی در سنین بالا. شما به عنوان یک پزشک می‎توانید از مرغوب‎ترین و باکیفیت‎ترین دستگاه‎های جوان‌سازی برای مراجعان خود بهره ببرید. در ادامه به اطلاعاتی درباره دستگاه‎های پلاسما فایربولت پلاس، دستگاه آر اف فرکشنال نتل و آر اف واژینال مادام اکستولید شرکت مرساطب تجهیز اشاره داریم. 

دستگاه‎ پلاسما فایربولت چیست؟

بیایید به صورت مختصر نگاهی کوتاه به کارکرد دستگاه‎ پلاسما فایربولت داشته باشیم. این دستگاه با استفاده از فن‌آوری روز دنیا تولید شده و در اختیار پزشکان قرار گرفته ‌است. این تکنولوژی از طریق پلاسما (حالت چهارم ماده) منجر به جوان‌سازی پوست، رفع چین‎ و چروک، رفع اسکار آکنه و لک، بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین و … می‎شود. اگر بخواهیم به مزایای پلاسما فایربولت نگاه کوتاهی داشته باشیم، می‎توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:

  • دستگاه کاربردی و اقتصادی
  • توان بالا و ایجاد میکروبرن های سفید رنگ
  • جهت رفع چین‎ و ‎چروک، خط اخم و خنده، بلفاروپلاستی، لیفت بینی و … استفاده می‎شود.
  • برای جوانسازی پوست صورت و بدن مناسب است.
  • استفاده از آن در مطب‎های پزشکی ایمن و اقتصادی است. 
  • از بین برنده آکنه اسکار، لک و خال است.

شما می توانید اطلاعات بیش‌تر در مورد تنها دستگاه پلاسمای دارای تاییدیه CE مدیکال اروپا در ایران، پلاسما فایربولت پلاسرا از طریق وب‌سایت و شبکه های اجتماعی شرکت مرساطب تجهیز پیگیری کنید، و با استفاده از این دستگاه باکیفیت، ایمن و معتبر نیازهای مراجعان خود را رفع نمایید. 

۵ مزیت برتر دستگاه آر اف فرکشنال نتل

همان‌طور که می‎دانید دستگاه‎های متنوع و زیادی در بازار  وجود دارند که هر کدام از آن‌ها برای افزایش زیبایی و جوان‌سازی پوست مورد استفاده قرار می‎گیرند. از دستگاه‎های کاربردی دیگری که شما به عنوان یک پزشک زیبایی می‎توانید از آن برای افزایش زیبایی مراجعان‎تان بهره ببرید، دستگاه آر اف فرکشنال نتل است. از جمله مزیت‎های این دستگاه می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوانسازی پوست صورت و بدن، بدون هیچ‌گونه عارضه 
  • رفع سلولیت‎ و ترک‎های پوستی 
  • افزایش کلاژن‎سازی پوست 
  • کنترل چربی پوست
  • رفع روزنه‌های پوست
  • رفع جای زخم، اسکار آکنه، خال و غیره
  • رفع افتادگی‎های پوست همچون افتادگی پوست نواحی شکم، غبغب و زیر بازو 
  • کنترل تعریق بدن

دستگاه آر اف فرکشنال نتل همانند باقی دستگاه‌های تولید شرکت مرساطب از گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش برخوردار است. شما می‎توانید متناسب با نیازها و اولویت‎های خود از خدمات پس از فروش این دستگاه بهره ببرید. پزشکان زیبایی می‎توانند دستگاه‎های آر اف فرکشنال نتل را براساس نیازها و کاربردهای خود از شرکت مرساطب خریداری کنند و به واسطه خدمات پس از فروش ارائه شده برای این دستگاه، از این محصول سالیان سال بدون هیچ‌گونه نگرانی استفاده کنند. 

 در ضمن فراموش نکنید، دستگاه آر اف فرکشنال نتل به واسطه تکنولوژی ایمن خود، دوران نقاهت بسیار پایینی دارد. به همین خاطر، مراجعان می‎توانند به راحتی از خدمات ارائه شده توسط این دستگاه جهت جوان‌سازی و از بین بردن و کاهش مشکلات پوستی متنوع هم‌چون از بین بردن جای زخم، جراحی و غیره، افزایش کلاژن‎سازی پوست که منجر به کاهش چین‎و‎چروک‎های پوستی می‎شود و یا از بین بردن جای سلولیت و افتادگی پوست که به واسطه افزایش سن و وزن رخ می‎دهد، استفاده کنند. 

به چه گروه از افرادی استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال نتل توصیه می‎شود؟

اگر شما در گروه افراد زیر قرار دارید، توصیه می‎شود شروع به استفاده از این دستگاه در مراکز مراقبتی و درمانی پوست نمایید. این دستگاه به شما کمک می‎کند از زیبایی، طراوت، شادابی و نشاط زیادی برخوردار باشید. در ضمن، فراموش نکنید از طریق افزایش زیبایی ظاهری بدن و صورت خود می‎توانید کیفیت زندگی خود را هم افزایش دهید و اعتماد به نفس بیشتری به دست آورید. استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال نتل به گروه‎های زیر توصیه می‎شود:

  • افراد در ابتدای جوانی، در جهت سالم و شاداب نگه داشتن پوست خود، کند شدن روند پیری پوست، رفع اسکار آکنه، رفع و کنترل مشکلات پوست مانند چربی و منافذ باز
  • افراد بالای ۳۰ سال، با اینکه این گروه از افراد جوان هستند و تصور می‎کنند به مراقبت‎های پوستی نیاز ندارند، باید گفت پس از گذشت سن ۳۰ سالگی کلاژن‎سازی پوست کاهش پیدا می‎کند. و این مسئله در صورت عدم مراقبت و ترمیم می‎تواند منجر به افزایش چین‎وچروک‎های پوستی شود؛ هم‌چنین با استفاده از آر اف فرکشنال کمک شایانی به کند شدن روند پیری پوست می‌شود.
  • افرادی در سنین بالا؛ معمولا این افراد به واسطه افزایش سن با مشکلاتی همچون افتادگی پوست و لک‌های پوست مواجه هستند. این دستگاه می‎تواند به  جوان‌سازی پوست صورت و بدن این افراد کمک کند. 

هم‌چنین دستگاه آر اف واژینال مادام اکس تولید شرکت مرساطب تجهیز در زمینه پزشکی زنان است. 

مزایای آر اف واژینال مادام اکس

این دستگاه از طریق ایجاد امواج رادیویی فرکانس بالا بر جوان‎سازی و درمان بخش‌های بیرونی و داخلی واژن تاثیر می‎گذارد. معمولا از دستگاه آر اف واژینال مادام اکس برای جوانسازی واژن، از بین بردن مشکلاتی همچون درد در حین رابطه جنسی، کاهش شلی واژن، درمان بی‌اختیاری ادرار و درمان واژینیسموس استفاده می‎شود.  از مزایای آر اف واژینال مادام اکس می‎توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جوان‎سازی اندام جنسی بانوان
  • افزایش رطوبت واژن
  • کاهش درد در حین رابطه جنسی
  • رفع افتادگی مثانه و لگن
  • افزایش حالت کشسانی واژن 

معمولا، این روش توسط پزشک مشاور به خانم‎هایی که با مشکلاتی همچون افتادگی مثانه، مشکلات پس از زایمان طبیعی، بی‌اختیاری ادرار، درد در حین رابطه جنسی و یا عدم وجود رطوبت مناسب در ناحیه واژن مواجه هستند، توصیه می‎شود.

و در آخر، شما می‌توانید محصولات ذکر شده فوق را با گارانتی و خدمات پس از فروش، کیفیت بالا و مناسب‎ترین قیمت از شرکت مرساطب تجهیز تهیه نمایید. قبل از تصمیم‎گیری برای انتخاب محصول مدنظرتان می‎توانید به وب سایت و شبکه‌های اجتماعی مرسا طب مراجعه کرده و با انواع مختلف محصولات این شرکت به همراه خصوصیات منحصربه‎فردشان آشنا شوید؛ و از برنامه‌های ورکشاپ و وبینارهای شرکت مرساطب مطلع شوید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید