انتشار این مقاله


اهمیت وجود داروخانه آنلاین

امروزه خرید اینترنتی به دلیل تمایل افراد به خریدی راحت‌­تر، مشغله­­‌های کاری، انتخاب زمان خرید به دلخواه و… بسیار رواج پیدا کرده است مانند خرید اینترنتی از داروخانه آنلاین که افراد ترجیح می‌دهند به جای مراجعه حضوری به آن مرکز، به صورت آنلاین محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایند. داروخانه آنلاین بمانند داروخانه سنتی […]

امروزه خرید اینترنتی به دلیل تمایل افراد به خریدی راحت‌­تر، مشغله­­‌های کاری، انتخاب زمان خرید به دلخواه و… بسیار رواج پیدا کرده است مانند خرید اینترنتی از داروخانه آنلاین که افراد ترجیح می‌دهند به جای مراجعه حضوری به آن مرکز، به صورت آنلاین محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایند. داروخانه آنلاین بمانند داروخانه سنتی تمامی محصولات خود را با همان کیفیت عرضه می­‌کند؛ اما زمانی که خرید و فروش در بستر اینترنتی انجام می­‌شود باید فروشگاه مربوطه امنیت لازم را در درگاه‌­های پرداخت برقرار نماید تا خریداران با خیالی آسوده خرید کنند و لازمه این اعتماد معتبر بودن فروشگاه مربوطه می­‌باشد. از جمله مزیت­‌های خرید اینترنتی این است که برای تهیه یک محصول دارویی یا بهداشتی مجبور نیستید از داروخانه­‌ای به داروخانه دیگر بروید و زمان خود را هدر دهید، خصوصاً اینکه گاهی اوقات بدلیل شلوغ بودن یک داروخانه شما باید مدت زمانی را در انتظار پاسخ یا دریافت محصول خود باشید. اما خرید در داروخانه آنلاین یک تجربه خوب برای کسانی است که می‌­خواهند در زمان خود صرفه­‌جویی کنند و در عین حال محصول باکیفیتی را دریافت نمایند.

مکمل افزایش وزن چیست؟

مکمل­‌های دارویی مختلفی به شکل قرص، شربت، کپسول و… با کاربردهای متنوع در بازار موجود می­‌باشند. یکی از این مکمل­‌ها که در داروخانه آنلاین می‌­توانید تهیه نمایید مکمل افزایش وزن می­‌باشد. محتویات مکمل غذایی شامل مواد مغذی می­‌باشد که قادر است برخی از کمبودهای بدن فرد مصرف‌کننده را برطرف کند. برخی افراد با داشتن برنامه غذایی مناسب، رعایت اصول رژیم غذایی و ورزش منظم می‌­توانند وزن خود را افزایش و یا عضله‌­سازی کنند اما برخی افراد نیاز به دریافت کالری، پروتئین و مکمل افزایش وزن دارند. از جمله محصولاتی که می­‌توان در این زمینه به معرفی آنها پرداخت عبارتند از: پودر کربوناکس الیمپ ۳۵۰۰ گرم که حاوی کربوهیدرات، ویتامین‌­ها، مواد معدنی و پروتئین هستند که انرژی لازم برای انجام فعالیت‌­های بدنی، افزایش استقامت بدنی، افزایش وزن، بهبود رشد عضلات و توده عضلانی و… فراهم می‌­کند که برای ورزشکارانی که فعالیت­‌های فشرده ورزشی انجام می‌­دهند مناسب می‌­باشد که باعث رفع خستگی و سرعت عمل تمرینات آنها خواهد شد.

یکی از نکاتی که باید در ادامه متذکر شویم این است که استفاده از یک مکمل غذایی و رژیمی باید در زمان مناسب، به اندازه و با مشورت یک پزشک، همراه باشد تا تأثیر مثبت و رضایت بخشی را در شخص داشته باشد. پودر انشور ابوت با طعم وانیل از دیگر محصولات داروخانه آنلاین است که یک تغذیه کامل برای تقویت بدن در همه افراد ۵ سال به بالا می­‌باشد. از این پودر به عنوان میان وعده، به عنوان نوشیدنی که به همراه غذا می‌­توان مصرف نمود. همچنین مناسب برای بیماران، سالمندان و کسانی که دچار ضعف سیستم ایمنی یا مشکلات گوارشی هستند مکمل خوبی می‌باشد و برخی خاصیت­‌های دیگر. مکمل افزایش وزن را بیشتر کسانی استفاده می­‌کنند که می‌­خواهند اندام ورزیده‌­ای داشته باشند و یا کمبودهای بدن خود را از طریق مصرف مکمل­‌ها تأمین نمایند.

مکمل چربی سوز چگونه عمل می­‌کند؟

مسلماً بهترین روشی که یک فرد می‌­تواند وزن اضافی خود را کاهش دهد پیروی از رژیم غذایی متعادل، پرهیز از خوردن غذای پرچرب و فست فود، پیاده­‍روی و ورزش منظم می­‌باشد. اما گاهی افراد با دنبال کردن این روش­‌ها به نتیجه مطلوب خود نمی‌­رسند و یا صبر آنها برای رسیدن به چنین خواسته­‌ای کم می­‌باشد و تمایل دارند تا در بازه زمانی کمتری چربی­‌های زائد بدن خود را بسوزانند تا به تناسب اندام ایده‌­آل دست یابند. برای اینکار باید با توجه به نظر یک پزشک یا مربی که از تخصص لازم برخوردار می‌­باشند عمل کنند و خودسرانه عمل نکنند. اما مکمل چربی ­سوز چگونه عمل می­‌کند و چه مکمل­‌هایی در داروخانه آنلاین موجود می­‌باشد؟ قرص چربی­ سوز بمانند محرکی است که شرایط لازم را برای چربی ­سوزی فراهم می­‌آورد که انواع مختلفی دارند. نباید انتظار داشته باشید که با مصرف مکمل­‌های چربی ­سوز ظرف مدت بسیار کوتاهی فرایند کاهش وزن اتفاق بیافتد و یا اینکه به تنهایی بدون نیاز به ورزش و فعالیت بدنی و یا رعایت برنامه غذایی مناسب، به خواسته خود برسید.

از جمله محصولات داروخانه آنلاین می‌­توان به کپسول مانگو اسلیم بهتا دارو اشاره کرد از ویژگی‌های این مکمل کمک به کاهش وزن، افزایش متابولیسم بدن، کاهش مبتلا شدن فرد به بیماری قلبی عروقی، خاصیت چربی­ سوزی، دارای عصاره خشک دانه انبه آفریقایی و برگ چای سبز، کاهش کلسترول خون و… می­‌باشد. از خواص انبه آفریقایی کاهش سایز دور کمر و دور باسن، کاهش فشار خون سیستولی و از خواص چای سبز حرارت­‌زایی، پیشگیری از بیماری‌های قلبی و سرطان، کاهش مصرف غذا و موارد دیگر را می­‌توان ذکر نمود. اما علی­‌رغم خاصیت­‌های خوبی که دارد برای همه افراد مناسب و سازگار نمی­‌باشد از این رو توصیه می­‌گردد که همواره با یک پزشک متخصص مشورت گرفته شود.

برای خرید مکمل غذایی و رژیمی به کجا مراجعه کنیم؟

داروخانه آنلاین از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه ارائه محصولاتی مانند بهداشتی، آرایشی، تجهیزات پزشکی، محصولات مربوط به مادر و کودک، مکمل غذایی و رژیمی، مکمل دارویی، مکمل بدنسازی و… به صورت اینترنتی آغاز کرده است. داروخانه آنلاین دکتر زهرا شهبازی که دارنده مجوز فروش اینترنتی محصولات و فرآورده‌­های سلامت غیردارویی از سوی معاونت غذا و دارو می­‌باشد توانسته با احترام به حقوق مشتریان و ارائه محصولات سالم و باکیفیت رضایت کاربران خود را جلب نماید. این مجموعه تمامی محصولات موجود اعم از ایرانی و خارجی که در سایت https://darookhaneonline.com قابل مشاهده می‌­باشد را از بهترین برندها تهیه کرده که در مورد هر محصول توضیحاتی را نیز ارائه کرده است. طراحی این سایت بگونه‌­ای است که شما براحتی می­‌توانید کالای مورد نظر خود را در یک دسته‌­بندی مناسب پیدا کنید و در صورت تمایل آن را سفارش دهید. همچنین در صورت لزوم می‌­توانید با مجموعه داروخانه آنلاین ارتباط برقرار کرده و در مورد مسایلی همچون مکمل‌های رژیمی به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید