انتشار این مقاله


گل مناسب مراسم ترحیم

از دست دادن عزیز یکی از دشوارترین تجربه های زندگی است. شما به عنوان یک دوست یا عضو خانواده شخصی که از این واقع تلخ غمگین است ، بهتر است سهم خود را برای تسلیت و کمک به او ابراز کنید که در چنین زمان غم انگیزی عزیزان خود را دلداری بدهید. ارسال گل مدت […]

باکس گل ترحیم

از دست دادن عزیز یکی از دشوارترین تجربه های زندگی است. شما به عنوان یک دوست یا عضو خانواده شخصی که از این واقع تلخ غمگین است ، بهتر است سهم خود را برای تسلیت و کمک به او ابراز کنید که در چنین زمان غم انگیزی عزیزان خود را دلداری بدهید. ارسال گل مدت هاست که برای ابراز همدردی بوده و هم اکنون نیز است. معمولا در این زمان ها بیان کردن جملات سخت است و حتی ممکن است به دلیل وضعیت نابسامان خانواده متوفی زمان صحبت کردن و ابراز کامل همدردی نباشد اما یک گل آرایی مناسب تاج گل ترحیم ، باکس گل ترحیم و یا حتی سبد گل و دسته گل ترحیم همراه با کارت پستال ، یک تدارک فوق العاده از طرف شما برای خانواده داغ دیده است و همچنین میتواند کاملا رسمی باشد.  بسیاری از اوقات برخی از مردم در مورد گل های ترحیم  سوال می کنند. چه نوع گل آرایی ارسال کنم؟ آیا مذاهب خاصی وجود دارد که ارسال گل نامناسب است؟ کجا آنها را بفرستم – بهشت زهرا ، مسجد یا خانه شخص؟

به همین ترتیب ، اگر شما از اعضای خانواده ای هستید که در حال انجام مراسم تشییع جنازه هستید (به خصوص اگر قبلاً چنین کاری نکرده باشید) ممکن است سوالاتی نیز داشته باشید. راهنمای گل مناسب تسلیت ما برای پاسخگویی به برخی از این سوالات و راهنمایی لازم برای انتخاب تاج گل ترحیم بهشت زهرا ، مسجد و… است.

پس از مطالعه راهنمای ما  خواهید فهمید که برخی از محبوب ترین انواع گل های ترحیم لیلیوم ، گل گلایل ، گل داودی ، گل ژربرا ، گل پرنده بهشتی یا استرزیا و برخی اوقات گل ارکیده و گل میخک هستند و محصولاتی که در این مراسم ها معمولا استفاده میشود  به صورت تاج گل ترحیم ، استند ایستاده ، باکس گل ترحیم ، سبد گل ترحیم  و سایر موارد است. هنگام گل آرایی تاج گل های ترحیم و هر محصول دیگری برای یکی از اعضای عزیز بهتر است معانی گل های متفاوت را بدانید  تا بتوانید احساسات دقیق خود را از طریق چیدمان بیان کنید. هنگام ارسال  گل تسلیت به یک دوست یا همکار ، آخرین کاری که باید بدانید  آداب و رسوم گل های ترحیم است و ممکن است در فرهنگ ها و آیین های مختلف متفاوت باشد. به عنوان مثال هنگام شرکت در یک مراسم تشییع جنازه بودایی ، ارسال گل های سفید یک حرکت مناسب است ، در حالی که از رنگ قرمز باید خودداری شود. پس از مطالعه راهنمای ما  شما با احترام قادر به ابراز همدردی عمیق خود خواهید بود.

ارسال گل به عنوان راهی برای ابراز همدردی یک سنت دیرینه است – قدمت آن به ۶۰،۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد! در این اوقات  گلها پیام امید را می آورند و دلالت بر مهر ، عشق و گرما را دارند. گلها در دوران مدرن هدف دوگانه ای دارند ، یعنی ارج نهادن به زندگی شخص فوت شده و دلداری خانواده داغدار. شما در انتخاب محصولی که به بهشت زهرا ، مسجد و یا خانه شخص ارسال میکنید ، چندین انتخاب دارید.

سبد گل ترحیم

سبد گل های ترحیم   در اندازه های مختلف ارائه می شوند. می توان آنها را  به یک مجلس ترحیم در خانه شخص ، یک مسجد و … ارسال کرد ، این موارد انتخاب های جمع و جوری هستند که شما میتوانید آنها را از قبل سفارش داده تا به مراسم ارسال شوند ویا سفارش را برای خانه خود ثبت کنید و خود با محصول به مراسم بروید در هر صورت این محصولات انتخاب های خوبی برای خانه هستند.

سبد گل ترحیم

استند های ایستاده

استندهای  ایستاده روی سه پایه نمایش داده می شوند و معمولاً در نزدیکی شخص فوت شده نمایش داده می شوند. آنها فقط از یک طرف امکان مشاهده دارند. استندهای ایستاده با هماهنگی  به یک خانه  ارسال می شود ، اما همچنین می تواند برای یک مراسم در بهشت زهرا و یا  به مسجد ارسال شوند .

تاج گل ترحیم

این محصولات با گل آرایی های بزرگتر و برجسته ، در نزدیکی اقوام و یا در داخل مراسم نمایش داده می شود و برای خانواده و دوستان نزدیک مناسب است. آنها اغلب به خانه ، مساجد و یا بهشت زهرا ارسال میشوند و انواع مختلفی از یک طبقه تا چند طبقه به صورت سلطنتی و … را دارند ، همچنین از آنها بسیار در مراسمات رسمی استفاده میشود ، به عنوان مثال شما میتوانید با کلیک بر روی  تاج گل ترحیم بهشت زهرا نمونه های مختلف این محصولات و قیمت های متنوع آن را مشاهده کنید .

تاج گل ترحیم

باکس گل ترحیم

باکس گل های ترحیم با گل آرایی های متنوع در یک باکس (سیاه معمولا) با روبان مشکی ارسال میشوند ، این باکس ها معمولا در مساجد بر  روی میز ها در کنار تاج گل های ترحیم در مساجد و یا خانه شخص قرار میگیرند ، ارسال آنها میتواند درست نثب سبد گل های ترحیم برای شما باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب محصولات و مشاهده قیمت های متنوع محصولات با کلیک بر روی  سفارش آنلاین گل ارزان در تهران  به دسته بندی های متنوع سایت گندم VIP مراجعه کرده و قیمت ها را مشاهده کنید ، برای اطلاعات بیشتر و مشاوره برای ارسال محصولات خود میتوانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید ، در نظر داشته باشید کلیه خدمات ارسال تاج گل ترحیم و تبریک و … رایگان می باشد.

راهنمای گل ترحیم :

 مراحل زیادی برای برنامه ریزی مراسم تشییع جنازه برای یک عزیز وجود دارد ، و یکی از سخت گیرانه ترین روش ها برای اضافه کردن یک احساس شخصی به یک مراسم یا یادبود ، گل است. بسیاری از گلها علاوه بر زیبایی ، معنی یا احساس خاص خود را نیز به همراه دارند. این امر به ویژه هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام گلها در خداحافظی با شخصی که شما عزیز او هستید ، نقش مهمی دارد ،  در زیر برخی از بیشترین درخواست گل های تشییع جنازه و پیام ویژه ای را که آنها منتقل می کنند ، آورده شده است.

لیلیوم ها

لیلوم ها به عنوان یکی از محبوب ترین انتخاب های گل برای مراسم خاکسپاری ، بیانگر معصومیت بازسازی شده روح آن مرحوم هستند.

گلایول 

گلایول بلند و باشکوه است ، قدرت شخصیت و صداقت اخلاقی را منتقل می کند.

میخک

میخک های سفید عشق پاک و معصومیت را منتقل می کنند. میخک قرمز نشان دهنده تحسین است و گل میخک صورتی برای یادآوری است ، در ایران معمولا از میخک های سفید بسیار استفاده میکنند.

گل داودی

در بسیاری از فرهنگ های اروپایی ، از گل داودی فقط به عنوان گل ترحیم استفاده می شود زیرا نمادی از مرگ است. در ایالات متحده آمریکا ، گل داوودی حقیقت را نشان می دهد و به طور معمول به عنوان یک روش خوب برای بزرگداشت فردی که از دست رفته است ، قلمداد می شود ، در ایران نیز از ترکیبات این گل ها با لیلیوم ها و گلایل ها بسیار در تاج گل های ترحیم استفاده میشود.

گل رز

این گل بسیار محبوب بسته به رنگ معنای مختلفی دارد. گلهای رز سفید ابراز احترام ، معصومیت و جوانی هستند. گلهای قرمز احترام ، عشق و شجاعت را منتقل می کنند. گلهای رز صورتی نشانگر عشق ، لطف و نجابت است. گل  زرد نشان دهنده دوستی است ، در ایران کمتر از این گل ها در مراسم ها استفاده میشود و اگر هم باشد به صورت ترکیبی و از رنگ سفید معمولا استفاده میشود .

گل ارکیده

صورتی و سفید از رنگهای سنتی ارکیده هستند که برای ابراز همدردی فرد به کار می روند و به طور معمول نشان دهنده عشق ابدی است. ارکیده Phalaenopsis و dendrobium به طور کلی مناسب ترین نوع ارکیده است که به عنوان گل همدردی استفاده می شود و بعضی اوقات برای مراسم های خیلی رسمی استفاده میشوند.

اکنون که معنی برخی از محبوب ترین گل های ترحیم را دانستید ، می توانید آنها را در چیدمان خود بگنجانید. سنت گل آرایی با گل های تازه معمولاً توسط نزدیكترین اعضای خانواده ، همسر ، فرزندان ، خواهر و برادرها ، والدین و غیره انتخاب می شود. آنها نمایش های زیبایی از یك یا چند نوع گل و سبزه هستند كه روی محصولات متنوع مینشیند.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید