انتشار این مقاله


ویزیت آنلاین را با مطپ متفاوت‌تر از همیشه تجربه کنید

تصور کنید که در موقعیت اضطراری قرار گرفته‌اید؛ درد شدیدی در ناحیه شکم خود احساس می‌کنید، دچار سرگیجه یا حالت تهوع شده‌اید یا حتی سردرد شدید دارید. حال چاره چیست؟

ویزیت آنلاین را با مطپ متفاوت‌تر از همیشه تجربه کنید

تصور کنید که در موقعیت اضطراری قرار گرفته‌اید؛ درد شدیدی در ناحیه شکم خود احساس می‌کنید، دچار سرگیجه یا حالت تهوع شده‌اید یا حتی سردرد شدید دارید. حال چاره چیست؟ اینکه به مطب پزشک یا کلینیک‌های درمانی مراجعه کنید و ساعت‌ها وقت خود را تلف کنید یا حتی در معرض گونه‌های خطرناک‌تر ویروس کرونا قرار بگیرید؟

خیر! شما به ویزیت آنلاین یا مشاوره پزشکی آنلاین نیاز دارید. اگر هنوز در رابطه با استفاده از خدمات آنلاین پزشکی تردید دارید، بیایید یک بار برای همیشه به این تردید پایان دهیم!

چرا ویزیت آنلاین بهترین گزینه پیش روی ماست؟

همه ما بارها به خطر افتادن سلامتی خود را تجربه کرده‌ایم، اما بسیاری از اوقات تنها با یک مشاوره پزشکی می‌توان به تمام دغدغه‌ها پایان دارد. البته ما هم معتقدیم که در برخی موارد ویزیت آنلاین پاسخگوی نیاز ما نیست و تنها راه پیش روی ما معاینه پزشکی است. اما چرا ویزیت آنلاین را باید در اولویت قرار دهیم؟

سلامت بیمار در اولویت قرار دارد

هیچکس دوست ندارد در مطب پزشک منتظر بماند و با گروهی از مراجعه‌کنندگان بیمار دیگر مواجه شود. از این گذشته، حضور در محیط‌های آلوده، برای افراد مسن یا افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند، ریسک جدی به دنبال دارد. به‌خصوص حالا که ویروس کرونا بیشتر از همیشه سلامتی هر یک از ما را تهدید می‌کند.

با ویزیت آنلاین، در خانه خود بنشینید و در فضایی به دور از هر گونه آلودگی و خطر ویروس‌ها و میکروب‌ها منتظر ملاقات با پزشک خود باشید.

همه چیز برای بیمار و پزشک راحت‌تر است

وقت قرار ملاقات با پزشک را تعیین کرده‌اید؛ حال نوبت آن است که ساعت‌ها از وقت خود را در ترافیک بگذارنید، به مطب پزشک برسید و مجدداً ساعت‌ها منتظر بمانید تا نوبتتان شود!

با ویزیت آنلاین یک بار برای همیشه به این پروسه خسته‌کننده پایان دهید. دیگر نیازی نیست برای نشان دادن جواب آزمایش‌ها یا پرسش سوال درباره مصرف داروها این فرایند پیچیده را تکرار کنید.

در اپلیکیشن مطپ این امکان را دارید که در طول ویزیت آنلاین پرسش‌های معمول خود را از پزشکتان بپرسید و جواب را در لحظه از پزشک خود بگیرید.

همه تمرکز پزشک روی شماست

در ویزیت آنلاین، تمام تمرکز پزشک روی صحبت‌ها و نگرانی‌های شماست. هنگامی که از طریق فضای مجازی با پزشک خود ارتباط برقرار می‌کنید، این امکان را خواهید داشت که دغدغه‌های خود را با او در میان بگذارید و از او راهنمایی بخواهید.

در مقابل پزشک نیز با گوش دادن به صحبت‌های شما، سعی می‌کند که راه حل‌های لازم را در اختیار شما قرار دهد. نتیجه‌گیری موثر را باید دلیل اصلی اثربخشی ویزیت آنلاین دانست.

ویزیت آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز

ویزیت آنلاین بستری است که در آن نیازی نیست که وقت خود را با پزشک هماهنگ کنید. بلکه در هر ساعت از شبانه روز، این امکان را خواهید داشت که از مشاوره‌های پزشکی متخصص بهره‌مند شوید.

همه ما بخوبی می‌دانیم که برخی از دغدغه‌های پزشکی باید در لحظه بررسی شوند و ویزیت آنلاین، بستری است که این نیاز را برطرف می‌کند.

چه زمانی به ویزیت آنلاین نیاز داریم؟

شاید سوال اصلی که ذهن همه ما را به خود مشغول کرده است، این باشد: در چه مواردی ویزیت آنلاین مناسب است؟

این مهم است که برای پیگیری چه مشکلاتی از خدمات ویزیت آنلاین استفاده کنیم. اگر دغدغه‌ای در خصوص موارد زیر دارید، ویزیت آنلاین بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود:

دریافت خدمات مشاوره روانشناسی

 شدت پیدا کردن تنش و اضطراب، دغدغه‌های ذهنی، مشکلات و مسائل خانوادگی همه و همه دست به‌دست  هم داده‌اند تا بیش از هر زمان دیگری به مشاوره‌های یک روانشناس و ویزیت آنلاین نیاز داشته باشیم. مشاوره پزشکی آنلاین، بستری ایده‌آل برای افرادی است که تمایل به بهره‌مندی از راهنمایی‌ها و مشاوره روانشناسان دارند.

بررسی آزمایشات و چکاپ منظم

اگر از جمله افرادی هستید که باید چکاپ‌های منظم انجام دهید، ویزیت آنلاین به کمک شما آمده است. دیگر نیازی نیست که برای بررسی آزمایشات و عکس‌ها، ساعت‌ها از وقت خود را هدر دهید یا در معرض آسیب‌های مختلف بگیرید. تنها کافی است که با پزشک متخصص خود ارتباط گرفته و در طول ویزیت آنلاین، او را در جریان آزمایشات قرار دهید.

مشاوره پزشکی در خصوص ویروس کرونا

نگرانی در مورد ویروس کرونا تمامی ندارد. بسیاری از ما بارها احساس کرده‌ایم که برخی از علائم این بیماری کویید ۱۹ را داریم، اما در این زمان مراجعه به پزشک و انجام تست از هر زمانی خطرناک‌تر است.

به کمک ویزیت آنلاین، نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود در رابطه با این بیماری را در طول ویزیت آنلاین با پزشکی متخصص در میان بگذارید و از او بهترین راه‌حل ممکن را بپرسید.

مشاوره درباره مسائل خصوصی

گاهی صحبت کردن در مورد مسائل خصوصی به‌ویژه به‌صورت حضوری، دشوار به نظر می‌رسد. ویزیت آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در مورد مسائل، دغدغه‌ها و نگرانی‌های شخصی خود صحبت کنید و از فردی آگاه کمک بخواهید.

ویزیت آنلاین را به شیوه‌ای متفاوت با مطپ تجربه کنید

این روزها به‌دلیل به اوج رسیدن شیوع ویروس کرونا در کشورمان، خدمات پزشکی و ویزیت آنلاین بیش از پیش محبوب شده‌اند. اما خدمات ارائه شده توسط اپلیکیشین مطپ فرق اساسی با سایر سایت‌ها و برنامه‌ها دارد.

ویزیت آنلاین در مطپ توسط پزشکان متخصص و پرطرفدار انجام می‌شود؛ افرادی که سال‌ها تجربه طبابت در حوزه تخصصی خود را دارند. ملاقات و بهره‌مندی از راهنمایی پزشکان متخصص در ساعات خاصی از هفته امکان پذیر است.

خبر خوش اینجاست که ما در مطپ، امکان چت در لحظه و ویزیت آنلاین را فراهم کرده‌ایم. به این ترتیب به تمامی پرسش‌های شما در همان لحظه و به‌طور تخصصی پاسخ داده می‌شود. مطپ دریچه‌ای جدید به دنیای پزشکی و درمان به‌صورت آنلاین باز کرده است. به کمک مطپ و ویزیت آنلاین سلامت خود و خانواده تان را تضمین کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. 

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید