انتشار این مقاله


ماساژ ریلکسی در تهران

ماساژ ریلکسی یکی از بهترین راهکارها برای زمان‌هایی است که از خستگی روحی و جسمی رنج می‌برید.

ماساژ ریلکسی یکی از بهترین راهکارها برای زمان‌هایی است که از خستگی روحی و جسمی رنج می‌برید. به طور کلی ماساژ یک راهکار کمک درمانی برای از بین بردن دردهای جسمی و روحی می‌باشد، که تاکنون هم مورد استقبال افراد زیادی در سراسر جهان قرار گرفته است. هر فردی که از مزایای ماساژ گرفتن مطلع شود، بدون شک به دریافت این روش درمانی خاص علاقمند خواهد شد. آثار و فوائد مثبت ماساژ که در حال حاضر انواع مختلفی دارد، می‌تواند انرژی مضاعف به افراد برساند. در میان انواع شیوه‌های ماساژ درمانی، ماساژ ریلکسی یکی از پرطرفدارترین روش‌ها به شمار می‌رود که برای افراد در شرایط مختلف مناسب خواهد بود. باور نمی‌کنید؟! ادامه‌ی این مطلب را بخوانید تا با یقین و اطمینان برای دریافت ماساژ ریلکسی اقدام کنید.

ماساژ ریلکسی، خاص‌ترین روش ماساژ درمانی

امروزه متخصصین در حوزه روش‌های درمانی با ماساژ از مدرن‌ترین روش‌های مرسوم در جهان استفاده می‌کنند تا بتوانند تا حدی موجب از بین رفتن دردهای جسمی و البته روحی افراد شوند. در میان انواع روش‌های ماساژ درمانی، ماساژ ریلکسی یک روش خاص و بسیار بسیار مفید محسوب می‌شود. این روش ماساژ درمانی یک روش ترکیبی خاص است که نیازمند توانایی بالا و دانش شخص ماسور خواهد بود. برای ارائه این روش درمانی از تکنیک‌ها و حرکات دست استفاده می‌شود و حرکات در ماساژ به روش ریلکسی با آرامش و نرمی انجام خواهد شد.

بدیهی است که حرکات آرام و نرم ماساژ ریلکسی می‌تواند موجب از بین رفتن دردهای عضلانی می‌شود؛ چرا که حرکات به صورت آرام بر روی سطح بدن اجرا شده و عضلات را شل و نرم خواهد کرد. لازم به ذکر است که ماساژ  در روش ریلکسی علاوه بر از بین بردن دردهای جسمی موجب آرامش روح و روان نیز می‌شود و به همین جهت میزان طرفداران بسیار زیادی دارد.

چه افرادی به ماساژ ریلکسی نیاز دارند؟

برای آنکه مزایای ماساژ ریلکسی به درستی به افراد برسد، لازم است تعیین شود که این روش درمانی برای کدام دسته از افراد مناسب خواهد بود. روش ریلکسی در انواع روش‌های ماساژ مزایای گوناگونی دارد و برای دو دسته از افراد بسیار مفید خواهد بود:

  1. این روش ماساژ درمانی برای افرادی که از دردهای مفاصل رنج می‌برند مناسب نیست؛ چرا که حرکات و دست ورزی‌ها بر روی پوست انجام می‌شود. پس اشخاصی که دردهای عضلانی سطحی دارند با این راهکار از درد رهایی خواهند یافت.
  2. مهم‌ترین و بهترین خاصیت آرامش بخشی به روح و روان است که آن را برای افرادی که در مراکز شلوغ مشغول به کار هسدتند یا از دغدغه‌های ذهنی بسیار در عذاب هستند مناسب می‌کند.

بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت در عصر کنونی دریافت ماساژ به روش ریلکسی برای عموم افراد مناسب و مفید خواهد بود، بدون شک رسیدن به آرامش روانی موجب تقویت شور و نشاط برای کار و زندگی می‌شود. البته ناگفته نماد که کیفیت ماساژ به روش ریلکسی و ماسوری که برای ارائه این خدمات انتخاب می‌کنید، در رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب تأثیرگذار خواهد بود.

شرح کیفی ماساژ به روش ریلکسی

همان طور که گفته شد، این نوع ماساژ درمانی با دست ورزی‌ها و حرکات نرم دست ماسور بر روی بدن اجرا می‌شود. در این روش که موجب تنش زدایی از افراد خواهد شد، از روغن‌های معطر گیاهی برای ماساز استفاده می‌شود. فضایی آرام و کم نور برای ماساژ ریلکسی بسیار مهم است؛ چرا که آرامش فضا بر نتیجه نهایی موثر خواهد بود. عموماً ماسورها این روش تخصصی را در مدت ۷۰ دقیقه انجام می‌دهند تا ماساژ درمانی به درست‌ترین شیوه ممکن انجام شود. همچنین لازم به ذکر است که موارد زیر از برجسته‌ترین فوائد ماساژ ریلکسی به شمار می‌رود:

  • تقویت شدن سیسیتم عصبی
  • القای حس نشاط و شادی
  • گردش خون بهتر در بدن
  • از بین بردن سردرد
  • رفع مشکل بی خوابی

با ذکر موارد فوق هر فردی علاقمند می‌شود که حداقل یکبار از فوائد ماساژ ریلکسی بهره‌مند شود، تا بتواند انرژی تحلیل رفته در اثر کار و خستگی بلند مدت خود را احیا کند. بدیهی است که تنها با استفاده از داروهای آرامش بخش یا مسکن دردهای عضلانی نمی‌توان مشکلات متعدد و تنش‌های شدید زندگی‌های امروزی را از بین برد، پس با استفاده از ماساژ درمانی به جسم و روح خود کمک خواهید کرد.

هزینه ماساژ ریکلسی زیاد نیست!

جالب است بدانید که هزینه ماساژ ریلکسی به نسبت سایر روش‌های مدرن روز دنیا خیلی زیاد نیست؛ به همین جهت افراد با توان مالی پایین هم می‌توانند حداقل هر چند ماه یکبار از این شیوه ماساژ درمانی بهره‌مند شوند. هزینه ماساژ به روش ریلکسی برای مدت ۷۰ دقیقه با بهترین امکانات و پک‌های بهداشتی در حدود ۲۲۰ هزار تومان می‌باشد. نتیجه‌ی مطلوب و آثار مثبتی که از دریافت این نوع ماساژ به وجود می‌آید، ارزش پرداخت هر مبلغی را نیز دارد.

ماساژ ریلکسی در تهران را با بهترین ماسورها تجربه کنید!

ماساژ در تهران با بهترین و پیشرفته‌ترین ماسورهای ایران در مجموعه‌ی ماساژ تراپسیت امکان‌پذیر است. مجموعه‌ی ماساژ تراپیست با در اختیار داشتن بهترین و حرفه‌ای‌ترین افراد توانسته است به بهترین مجموعه‌ی ارائه انواع روش‌های مساژدرمانی از جمله ماساژ ریلکسی در تهران تبدیل شود. بنابراین برای دریافت بهترین خدمات با قیمت‌های مقرون به صرفه می‌توانید با اطمینان خاطر به وبسایت مساژ تراپیست مراجعه کنید. اعزام ماسور به منزل از بزرگ‌ترین و بهترین مزایای این مجموعه‌ی خاص در تهران می‌باشد که تاکنون افراد زیادی را به خود علاقمند کرده است.

برای دریافت ماساژ ریلکسی به بهترین شکل ممکن تنها کافی است با گوشی موبایل خود وارد وبسایت ماساژ تراپیست شوید و بهترین ماسورهای حرفه‌ای را برای دریافت ماساژ درخواست کنید. به طور قطع اگر تنها یکبار از خدمات ماسورهای این مجموعه‌ی ماساژ درمانی استفاده کنید، مشتری دائمی ایشان خواهید شد. پس برای دوری از دردهای عضلانی یا تنش‌های روحی روانی، همین حالا با ماساژ تراپیست ارتباط بگیرید…

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید