انتشار این مقاله


چه خدماتی در کلینیک های زیبایی انجام می گیرد؟

انسان همواره برای زیبا بودن و داشتن چهره ای جوان و با طراوت تلاش می کند. با رشد علم پزشکی و به وجود آمدن روشهای مدرن و با عوارض کم، دست یافتن به چهره ای جوان و جذاب دیگر دور از دسترس نیست. در این مطلب خدمات اصلی کلینیک های زیبایی معتبر را معرفی می کنیم که […]


انسان همواره برای زیبا بودن و داشتن چهره ای جوان و با طراوت تلاش می کند. با رشد علم پزشکی و به وجود آمدن روشهای مدرن و با عوارض کم، دست یافتن به چهره ای جوان و جذاب دیگر دور از دسترس نیست. در این مطلب خدمات اصلی کلینیک های زیبایی معتبر را معرفی می کنیم که اکثرا توسط تکنسین یا خود دکتر پوست انجام می گیرد.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش ایمن و مؤثر است که باعث حذف دائمی موهای زائد می شود. لیزر می‌تواند با قرار دادن موها در معرض پالس نوری، فولیکول‌های مو را از بین برده و از رویش مجدد آن به میزان بسیار بالایی جلوگیری کند. به گونه‌ای که برخی از افراد می‌توانند تنها با چند جلسه درمان به طور کامل موهای زائد خود را از بین ببرند.

بوتاکس

بوتاکس یک نوع سم است ، اما وقتی پزشکان به طور صحیح و در دوزهای درست از آن استفاده کنند ، می تواند فوایدی داشته باشد. این دارو هم در زمینه های زیبایی و هم در درمان های پزشکی قابل استفاده است.

به عنوان یک روش زیبایی ، تزریق بوتاکس می تواند چین و چروک های پوست را کاهش دهد. همچنین ، سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) آن را به عنوان درمانی برای مواردی مانند تعریق بیش از حد ، میگرن و برخی از اختلالات مثانه تصویب کرده است.

خدماتی که کلینیک زیبایی گلدن رویال در زمینه تزریق بوتاکس انجام می دهد شامل موارد زیر است:

  • بوتاکس دور چشم
  • بوتاکس پیشانی
  • بوتاکس لبخند  درمان لبخند لثه ای
  • بوتاکس میگرن
  • درمان تعریق با بوتاکس
  • بوتاکس دیسپورت

بوتاکس دارویی است که به صورت تزریقی بوده و می‌تواند با فلج کردن عضلاتی که منجر به چروک شدن پوست می‌شود، خطوط پوستی را از بین ببرد. بوتاکس‌ها به صورت موقتی منجر به فلج شدن عضلات می‌شوند و در صورت رضایتمندی می‌توان بعد از گذشت چند ماه مجددا آن را تمدید کرد.

کلینیک زیبایی و کلینیک پوست و مو

تزریق بوتاکس یکی از روش‌هایی است که در جهت جوانسازی پوست به عنوان کم تهاجمی‌ترین روش شناخته می‌شود و از جمله روش‌های ایمنی است که به خوبی خطوط ظریف پوست را از بین می‌برد.

تزریق بوتاکس می‌تواند ماهیچه در نظر داشته را ریلکس کرده و آن را به سمت بالا بکشد که در این صورت چین و چروک و خطوط ایجاد شده بر روی پوست کمرنگ‌تر شده و از بین می‌رود. با این اوصافاز جمله خدماتی که در حال حاضر کلینیک‌های زیبایی برای افراد به همراه می‌آورند، تزریق بوتاکس در نواحی مختلف صورت است که منجر به جوانسازی پوست می‌شود.

لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد برای آقایان بالاخره روی سن آمد. تعداد فزاینده ای از مردان ، مصمم به خلاص شدن از شر موهای زائد ، به این راه حل ایمن و علمی روی آورده اند تا ظاهری تمیز داشته باشند.

لیزر موهای زائد آقایان همانند لیزر موهای زائد برای خانمها کار می کند تنها تفاوت در حجم و ضخامت موهای اضافی بدن مردان می باشد که به تعداد جلسات بیشتری برای حذف نیاز دارند.

لیزر مو  برای مرتب کردن دائمی خط ریش ، حذف موهای زائد بدن ، از بین بردن موهای صورت ، حذف موهای پشت یا از بین بردن موهای دائمی قفسه سینه مردان ایده آل است.

کلینیک لیزر موهای زائد گلدن رویال با افتخار تمامی خدمات زیبایی پوست و مو از جمله لیزر ، بوتاکس ، پاکسازی پوست و غیره را برای آقایان ارائه می دهد.

لیزر بیکینی

با یک دوره لیزر موهای زائد بیکینی ، از دردسر اپیلاسیون و اصلاح رها شوید. لیزر موهای بیکینی موثرترین روش از بین بردن موهای زائد این ناحیه است که نتایج طولانی مدت را به همراه دارد. موها ریزتر و نرم تر می شوند ، به این معنی که کمتر دیده می شوند و رشد مو در هر جلسه لیزر مو کمتر و کتر شود و پس از اتمامجلسات به پوستی صاف و یکدست می رسید.

پاکسازی صورت

آلودگی‌های محیطی علاوه بر خطراتی که برای سلامت انسان به همراه می‌آورد، می‌تواند منجر به آسیب به پوست و مو نیز شود. پوست در بین دیگر اعضای بدن در دسترس سریع‌تر این آلودگی و آسیب پذیری قرار دارد به همین دلیل با تابش نور خورشید و اشعه فرابنفش سلامت پوست نیز به خطر افتاده و دچار کک و مک و لکه‌های پوستی می‎شود و در این صورت پوست تغییر رنگ پیدا کرده و چین و چروک‌هایی بر روی آن ایجاد می‌شود.

پس از گذشت مدت زمانی سلول‌های مرده‌ای که بر روی پوست قرار می‌گیرد می‌تواند منجر به جوش، جای جوش و وجود لکه‌هایی بر روی پوست شود که باید از روی پوست برداشته شود. این مشکل یکی از مشکلات اساسی بانوان به شمار می‌رود که می‌تواند در زیبایی چهره‌شان تاثیرگذار باشد.

پاکسازی صورت یا لایه برداری پوست می‌تواند به راحتی حالت کدر شدن پوست، زبری و منافذ باز پوست را از بین برده و در صورتی که چروک‌های ریزی بر روی پوست وجود داشته باشد نیز می‌تواند آن چروک‌ها را از بین ببرد و حالت شادابی و طراوت پوست را برگرداند.

در حال حاضر لایه برداری پوست در کلینیک‌ زیبایی معتبر با آخرین دستگاه‌های مجهز و توسط متخصصان مجرب انجام می‌شود و می‌تواند به سادگی و با سرعت هر چه تمام زیبایی و شفافیت پوست را به افراد برگرداند. ضمنا برای افرادی که از شهرستان مراجعه می کنند، هتل قابل رزرو است.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید