انتشار این مقاله


کاشت ابرو دائمی با تضمین در کلینیک زیبایی ایرانیان

ابروها یک جزو مهم از صورت به حساب می آیند که نقش زیادی در زیبایی صورت ایفا می کنند. در ابرو می توان مدل های مختلفی را ایجاد کرد که هر کس بر حسب سلیقه شخصی خود این کار را انجام می دهد. در زمان های نه چندان دور، ابروهای کشیده و نازک بسیار پرطرفدار […]

ابروها یک جزو مهم از صورت به حساب می آیند که نقش زیادی در زیبایی صورت ایفا می کنند. در ابرو می توان مدل های مختلفی را ایجاد کرد که هر کس بر حسب سلیقه شخصی خود این کار را انجام می دهد. در زمان های نه چندان دور، ابروهای کشیده و نازک بسیار پرطرفدار بودند و اکثر خانم ها از این مدل ابروها استقبال می کردند. امروزه ابروهای پرپشت و ضخیم بیشترین مدل ابروها را تشکیل می دهد. از همین رو بهترین روش برای پرپشت کردن ابروها، کاشت دائمی آن ها می باشد. خوشبختانه کاشت ابرو به صورت تضمینی در کلینیک ایرانیان صورت می پذیرد و نتایج ایجاد شده از آن بسیار عالی هستند.

کاشت ابرو دائمی به چه افرادی توصیه می شود؟

امروزه به دلایل مختلفی امکان ریزش ابرو وجود دارد و متاسفانه در سال های اخیر به صورت همه گیر درآمده است. به همین علت همه کسانی که دچار کم پشتی ابرو شده اند باید برای کاشت ابرو دائمی اقدام کنند. معمولا کسانی که اصلاح ابرو را به صورت غیر اصولی انجام می دهند دچار مشکلات عدیده ای در این زمینه خواهند شد. اگر اصلاح ابرو به صورت غیر اصولی و دائما صورت بگیرد،‌ پس از گذشت مدت زمانی مشکل کم شدن ابروها ایجاد خواهد شد. افراد دیگری که به کاشت ابرو نیاز پیدا می کنند، افرادی هستند که بیماری های تیروئیدی دارند. عملکرد نامناسب این غده می تواند باعث ریزش موی ابرو شود که در این شرایط چاره ای جز کاشت ابرو نخواهد بود. بعضی از خانم ها برای زیباتر کردن ابروهای خود از روش هایی نظیر تتو و فیبروز استفاده می کنند. این روش ها شاید به صورت موقت بتوانند شما را زیباتر کنند ولی آسیب زیادی برای ابروها به همراه خواهند داشت.
انجام این کارها در درازمدت باعث آسیب دیدن فولیکول های ابرو می شود و در نهایت ریزش آن ها را تشدید می کند. متاسفانه برخی از افراد دارای اختلالات ژنتیکی در زمینه ابرو هستند و به صورت مادرزادی ابروی کم پشتی دارند. این مشکل معمولا در بین اعضای یک خانواده دیده می شود و هر کدام از آن ها را به نوعی درگیر خواهد کرد. این افراد باید به صورت خانوادگی باید به بهترین کلینیک زیبایی مراجعه کنند تا مسئله خود را در کمترین زمان ممکن حل نمایند. بروز بعضی از اتفاقات غیرمترقبه مانند زخم یا سوختگی نیز آسیب جدی به ابروهای شما خواهد شد. در چنین شرایطی نیز بهترین کار ممکن کاشت ابرو به صورت تضمینی در کلینیک ایرانیان است.

مراحل کامل کاشت ابرو

برای اینکه بتوان کاشت ابرو را در بالاترین کیفیت ممکن انجام داد، باید تمامی مراحل به صورت حرفه ای پشت سر گذاشته شود. اگر همه این مرحله ها به صورت کاملا حرفه ای انجام گیرد، نتیجه ایجاد شده بسیار عالی است و زیبایی خاصی به چهره شما بخشیده می شود. برای اینکه بهتر با مراحل انجام کار آشنا شوید، آن ها را به صورت مرتب و دسته بندی شده بیان می کنیم.

طراحی ابرو

ابتدایی ترین مرحله برای عمل کاشت ابرو طراحی آن می باشد. معمولا این طرح توسط خود فرد انتخاب می شود و از قبل برنامه ویژه ای برای آن دارد. زمانی که طرح اولیه آماده شد، پزشک بررسی های کلی را انجام می دهند و اشکالات احتمالی ان را رفع می کند. خوشبختانه طرح های آماده زیادی برای ابروها موجود است که شخص می تواند از بین آن ها نیز طرح مورد نظر خود را انتخاب کند. امروزه طرح های پهن و پرپشت طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و اکثر افراد آن ها را به عنوان طرح اصلی انتخاب می کنند. اگر به دنبال کاشت مو برای ابرو هستید، حتما سعی کنید که به سراغ پزشکان حاذق و ماهر در این زمینه بروید زیرا نتیجه کار برای شما عالی خواهد شد.

استخراج و گرافت مو

در مرحله بعدی باید اسخراج مو و فولیکول آن به نحو احسن انجام شود. در خانم ها از موهای کنار گوش به عنوان منبع استفاده می شود. در واقع موهای این قسمت لطافت و ظرافت خوبی دارند و برای ابروها مناسب هستند. از آنجایی که ابروی آقایان محکم تر و ضخیم تر است،‌ باید از موهای پشت کردن برای کاشت کمک گرفت. در این مرحله مو به همراه ریشه آن از بانک مو برداشته می شود. این کار با کمک ابزارهای مختلف و توسط پزشک متخصص صورت می گیرد. گرافت های استخراج شده در یک محفظه مخصوص قرار می گیرند تا برای انجام سایر مراحل آماده گردند. با توجه به اینکه پزشک تخصص ویژه ای در این امر دارد می توان بدون نگرانی کاشت ابرو را صورت بخشید.

کاشتن گرافت مو

آخرین مرحله ای که باید انجام شود کاشتن گرافت مو می باشد. در این مرحله گرافت های جدا شده از بانک مو در زیر میکروسکوپ مرتب می شوند. آماده سازی گرافت ها توسط پزشکان زیبایی به صورت تخصصی صورت می پذیرد. جراح در ابتدا قسمت ابرو را دچار بی حسی موضعی می کند تا شخص دردی احساس نکند. سپس با تیغ جراحی برش های کوچکی ایجاد می کند که کمتر از یک میلیمتر قطر خواهند داشت. در نهایت گرافت ابرو در داخل این برش ها قرار داده می شود که اصطلاحا به آن کاشت ابرو می گویند. جراح باید نهایت دقت خود را به کار گیرد تا زاویه ابرو به صورت کاملا استاندارد و درست درآید. همچنین جهت خاب در ابروها بسیار مهم است که به همین جهت باید عمل جراحی کاشت ابرو توسط افراد حرفه ای و درجه یک صورت گیرد.

سخن آخر

ممکن است یک فرد در طول زندگی خود بنابر دلایل مختلفی ابروهای خود را از دست بدهد. با این حال جای نگرانی وجود ندارد زیرا مراکزی مانند کلینیک زیبایی ایرانیان با حدود بیست سال سابقه به کمک آن ها خواهند آمد. با توجه به حجم زیاد درخواست ها از طرف مردم، ۴ شعبه فعال در شهر تهران ایجاد گردیده است. خوشبختانه این مرکز سایر خدمات مربوط به زیبایی را نیز انجام می دهد. اگر احساس می کنید که به انواع عمل های زیبایی نیاز دارید، در اولین فرصت با کلینیک ایرانیان تماس بگیرید تا بتوانید مسئله خود را حل کنید.
شماره تماس پشتیبانی: ۰۲۱۷۵۹۰۰
شماره کلینیک زعفرانیه: ۲۰ – ۰۲۱۲۲۱۷۶۰۱۳
شماره کلینیک سعادت آباد: ۰۲۱۲۶۷۶۵۴۳۱
شماره کلینیک تهرانپارس: ۰۲۱۷۷۲۹۷۹۷۹
شماره کلینیک دولت: ۰۲۱۲۶۶۵۱۳۶

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید