انتشار این مقاله


مزایای خرید دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی برای بدن

مواد مختلفی که در طبیعت هستند یا اسیدی هستند یا باز و میزان اسیدی یا باز بودن آن ها را پی اچ ph  مشخص می کنند. در بدن انسان نیز سطح ph  خون نقش بسیار مهمی در سلامت بدن ما ایفا می کند. اسیدی بودن بدن ما می تواند عامل بیماری های خطرناکی از جمله سرطان، ام […]

مواد مختلفی که در طبیعت هستند یا اسیدی هستند یا باز و میزان اسیدی یا باز بودن آن ها را پی اچ ph  مشخص می کنند. در بدن انسان نیز سطح ph  خون نقش بسیار مهمی در سلامت بدن ما ایفا می کند. اسیدی بودن بدن ما می تواند عامل بیماری های خطرناکی از جمله سرطان، ام اس، پارکینسون و … می شود. افزایش تنش و استرس، خشکی و شکنندگی پوست و مو، خستگی مزمن، سر درد و سر گیجه، كاهش توانايي بدن در جذب مواد معدني و مواد مغذي و ایجاد سنگ كليه و بروز نارسايي های كليوی و مثانه ای از جمله عوارض بیش از حد اسیدی بودن بدن می باشد

از سوی دیگر، سطح مناسب ph و قلیایی شدن بدن، عامل بسیار مهمی در سلامت ما می باشد. لذا مصرف مواد غذایی قلیایی به سلامت ما و افزایش سطح سیستم ایمنی کمک فراوانی می کند. یکی از راههای قلیایی نمودن بدن، استفاده از آب یونیزه قلیایی می باشد. با استفاده از دستگاه های تصفیه آب قلیایی می توان آب مصرفی شهری را یونیزه کرد و از فواید آن استفاده لازم را برد.

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی برای بدن

آب یونیزه چیست؟

آب یونیزه آبی است که میزان اسید آن بسیار کم می باشد. پی اچ  پایین تر از عدد ۷ نشان دهنده ی آب اسیدی است. آب در حالت معمول به دلیل وجود موادی مثل کلسیم و پتاسیم حالت قلیایی دارد اما تعریف درست آب قلیایی، آبی است که ph  آن بین ۸ تا ۱۰ باشد و بهترین حالت آن ۸.۵ درصد است. در سیستم تصفیه و لوله کشی شهر به دلیل افزودن کلر برای ضد عفونی کردن آب، آن را اسیدی می کند و مصرف این آب برای بدن ضرر دارد.

فواید مصرف آب قلیایی

از مهم ترین فواید مصرف آب قلیایی، شفاف و شاداب شدن پوست می باشد. این نوع آب پوست را هیدراته و از خشکی و پیری زودرس آن جلوگیری می کند. آب قلیایی مصرفی متابولیسم بدن را بالا برده و این کار موجب حفظ وزن و یا حتی کاهش وزن بدن نیز می شود. به دلیل این که سلول های سرطانی در محیط های اسیدی رشد می کنند، استفاده از آب قلیایی از رشد تکثیر این سلول ها جلوگیری می کند پس می توان گفت که آب یونیزه خاصیت ضد سرطانی دارد. این آب سموم بدن را بهتر دفع می کند و باعث ضد عفونی کردن سیستم ایمنی بدن می شود. آب قلیایی برای تعادل سازی قند خون و جلوگیری از دیابت نیز موثر است. آب یونیزه شده با افزایش قابلیت جذب املاح طبیعی موجود در آب مانند یون کلسیم ویون منیزیم موجب بهبود سلامت استخوان ها و دندان ها می گردد. هم چنین امروزه به دلیل مشغله زیاد، افراد بیشتر سمت غذاهای سرخ کردنی و فست فود ها می روند که استفاده از این غذا ها باعث تحریک معده و سوزش آن می شود و افرادی که به بیماری رفلاکس معده مبتلا هستند توصیه می شود که از آب قلیایی استفاده کنند چرا که حجم شیره ی گوارشی را افزایش می دهد و باعث هضم بهتر غذا می شود.
با توجه به خواص آب قلیایی، بهتر است که این آب را در زمان های مناسب از شبانه روز مصرف کنید. نوشیدن آب قلیایی در میان وعده های غذایی ممکن است در طولانی مدت به ویژه در افراد مسن موجب سوزش و رفلاکس معده و مشکلات گوارشی شود. بنابراین یک الی دو ساعت قبل و بعد غذا زمان مناسب مصرف این آب است.  میزان سموم موجود در افراد مسن معمولا بیشتر از سایر مردم می باشد که به علت رژیم های غذایی ، شرایط محیطی و نوع دارو های مصرفی متغیر می باشد. به همین دلیل، افراد مسن احتمالا دوره سم زدایی طولانی تری را در شروع نوشیدن آب قلیایی تجربه می کنند و ممکن است نیاز داشته باشند تا نسبت به یک فرد عادی طول دوره بیشتری را در سطح اول استفاده از آب قلیایی طی نمایند.

فواید مصرف آب قلیایی

روش های یونیزه کردن آب

برای یونیزاسیون آب مصرفی روش های زیادی وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از یک سری شیر مخصوص است که یا برقی هستند و یا با یک فیلتر آب خروجی از شیر را یونیزه می کنند. روش دیگر استفاده از یک فیلتر سرامیکی است. این فیلتر ها که از موادی مثل خاک رس و سنگ و مواد معدنی تشکیل شده اند، هم به صورت جداگانه و هم در مسیر آب می توانند قرار بگیرند و با ایجاد یک حالت مناطیسی در آب، ph  آن را بالا می برند و آن را قلیایی می کنند. فیلتر های مغناطیسی نیز روش دیگری برای یونیزه کردن آب است. این فیلتر ها با تشکیل یک میدان مغناطیسی در مولکول های اسیدی آب تاثیر می گذارند و آن را قلیایی می کنند. روش دیگر استفاده از محلول کنسانتره است که به صوت قرص نیز در بازار موجود می باشد و با اضافه کردن مقدار معینی از آن به آب آن را یونیزه می کند. دستگاه یونیزه کننده آب هم روش دیگری است. این دستگاه با یک گالن مخصوصی که دارد آب را در خود حرکت می دهد و با صفحات الکتریسیته آب را یونیزه می کند.
اما بهترین راه، خرید یک دستگاه تصفیه آب قلیایی اورجینال است چرا که فواید و مزایای بیشتری نسبت به روش های ذکر شده دارد.

خرید برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

مارک های تصفیه آب متفرقه زیادی در بازار ایران یافت می شوند که اکثرا دارای قطعات بی کیفیت و چینی می باشند که عمر مفید دستگاه را کم می کنند. این دستگاه ها اغلب به عنوان دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل فروخته می شوند.

خوشبختانه نمایندگی و مراکز فروش معتبر دستگاه آب تصفیه کن در ایران وجود دارند که با خیالی راحت تر می توانید اقدام به خرید دستگاه آب تصفیه کن نمایید. یکی از این نمایندگی ها، مرکز خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا می باشد. این مرکز نماینده و مرکز فروش بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب تایوانی مثل مینروا، سافت واتر و سی سی کا بوده و خدمات پس از فروش، گارانتی و تعویض فیلتر تصفیه آب را نیز ارائه می دهد.

“طبیعتا همه ما برای خرید بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت انواع دستگاه‌ تصفیه آب و مقایسه بهترین دستگاه های تصفیه آب در مارک و برند های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، دارا بودن استاندارد و کیفیت درجه یک فیلترها و قطعات Minerva، وجود قیمت ثابت در سراسر ایران و دارا بودن نمایندگی فروش معتبر، گارانتی طلایی و خدمات ارزنده همچون مشاوره و پاسخگویی ۲۴ ساعته، دستگاه تصفیه آب مینروا را به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل کرده است.”

با خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده همیشه و به طور مداوم آب یونیزه در خانه خود خواهید داشت و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. مصرف آب قلیایی به صورت روزانه، با خنثی نمودن اسیدهای مضر بدن و افزایش سیستم ایمنی امکان دستیابی به زندگی سالم تر و طولانی تر را مهیا می سازد. توجه داشته باشید که انواع مختلفی از دستگاه های فیک تصفیه آب در بازار وجود دارند. لذا برای انتخاب دستگاه تصفیه آب اورجینال حتما به نمایندگی ها و فروشندگان معتبر مراجعه نمایید و از گارانتی و خدمات پس از فروش انها استفاده نمایید.

این مطلب به عنوان رپورتاژ آگهی منتشر شده است و دکتر مجازی هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن بر عهده ندارد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید