انتشار این مقاله


معرفی خدمات مشاوره و روانشناسی دکتر علی کربلایی

بدون شک در بحبوحه مشکلات و عوامل آسیب‌زای زندگی امروزی، نیاز به آرامش بیش‌ از پیش احساس می‌شود.

بدون شک در بحبوحه مشکلات و عوامل آسیب‌زای زندگی امروزی، نیاز به آرامش بیش‌ از پیش احساس می‌شود. امروزه، بهداشت و سلامت روان ازجمله نیازهای اجتماعی است که در سال‌های اخیر، بیشتر به آن توجه شده‌ است. کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره، مکانی است که برای حل مشکلات، دوری از اضطراب و بهبود حس رضایت و آرامش ایجاد گردیده است. بدون تردید در سایه بهداشت و سلامت روان است که یک جامعه می‌تواند در پیشبرد اهداف خود به موفقیت برسد.

کلینیک مشاوره و روانپزشکی دکتر کربلایی با استفاده از روانشناسان و پزشکان متخصص و تحت مدیریت ایشان، آماده ارائه بهترین خدمات است. بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای و تجهیزات مدرن و پیشرفته این کلینیک را در لیست بهترین کلینیک‌های روانپزشکی در تهران قرار داده است.

کلینیک دکتر کربلایی به‌منظور ارائه بهترین خدمات، به‌صورت تیم‌درمانی فعالیت می‌کند. دو پزشک با بورد تخصصی در زمینه‌های اعصاب و روان و مغز و اعصاب در این زمینه به شکل حرفه‌ای فعالیت دارند. روان درمانی و مشاوره‌ها نیز، تحت نظارت دکتر کربلایی و به کمک روانشناسان منتخب و کاربلد صورت می‌گیرد. این مرکز خدمات روانشناسی، علاوه بر درمان‌های دارویی، از درمان‌های غیردارویی متعددی نیز استفاده می‌نماید.

در کلینیک مشاوره و روانشناسی دکتر کربلایی، مشاوران و پزشکان این مجموعه ملزم به گذراندن دوره‌‌ها و  شرکت در کنگره‌های داخلی و خارجی هستند. همچنین، شرکت در جلسات علمی هفتگی و ماهانه نیز، از دیگر فعالیت‌های اعضای این کلینیک است. در جهت اطمینان از رضایت‌مندی مراجعین گرامی نیز، پیگیری، تماس و ثبت بازخورد آن‌ها، در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

خدمات مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی دکتر کربلایی

همان‌گونه که اشاره شد، مرکز مشاوره و کلینیک روانشناسی دکتر کربلایی با بهره‌گیری از کادر حرفه‌ای، در حوزه مشاوره و روانشناسی به ارائه خدمات می‌پردازد. این خدمات طیف گسترده‌ای از موارد و معضلات زندگی امروزی را در بر می‌گیرد. در نتیجه، به‌‌منظور حل بسیاری از این شرایط و موقعیت‌ها، می‌توانید از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید. در همین راستا، از جمله مهم‌ترین و برجسته‌ترین خدمات مرکز مشاوره دکتر کربلایی می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

خدمات مشاوره ازدواج در کلینیک دکتر کربلایی

مشاوره قبل ازدواج در کلینیک دکتر کربلایی توسط روانشناس، با گرایش تخصصی مشاوره انجام می‌شود. تمامی جلسات مشاوره با نظارت مستقیم روانپزشک پیگیری می‌گردد. مشاوره ازدواج در کلینیک دکتر کربلایی، تاکید ویژه‌ای بر فرهنگ و عرف جامعه و ترکیب آن با علم روز دنیا در مورد ازدواج و رابطه دارد. حداقل تعداد جلسات مشاوره پیش از ازدواج چهار جلسه است.

مشاوره ازدواج در کلینیک دکتر علی کربلایی برای عزیزانی که در شهرستان یا خارج از کشور زندگی می‌کنند یا به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری ندارند؛ بصورت تلفنی یا تصویری؛ بسته به تمایل مراجعین انجام می‌شود.

مشاوره زوج‌درمانی

زوج درمانی نوعی روان‌درمانی است که به همسران کمک می‌کند تا بتوانند مشکلاتشان را حل کنند و روابطشان را بهبود بخشند. در طی جلسات زوج درمانی قادر خواهید بود تصمیماتی منطقی و متفکرانه بگیرید که رابطه خود را تقویت و نوسازی کنید یا مسیر زندگیتان را از هم جدا سازید. زوج درمانی معمولا توسط درمانگرانی متخصص انجام می‌شود. این متخصصان درجات تحصیلی عالی دارند. زوج درمانگران معمولا بر اساس شیوه‌های مختلف درمانی آموزش دیده‌اند و درمان را بر اساس نیازهای شما آغاز می‌کنند.

خدمات مشاوره جنسی (سکسولوژی)

سلامت جنسی بخشی اساسی از سلامت کلی بدن می‌باشد. اکثر افرادی که یک مشکل جنسی را تجربه می‌کنند، از عنوان کردن مشکلشان حتی نزد پزشک خجالت می‌کشند.جالب است بدانید، طبق آمار ۴۳ درصد از زنان و ۳۱ درصد از مردان مبتلا به اختلالات جنسی هستند.

مشاوره جنسی نوعی گفتگوی درمانی است. سکس‌تراپی به افراد و زوج‌ها کمک می‌کند که عوامل پزشکی، روانشناختی، شخصی یا بین فردی تاثیرگذار بر رضایت روابط جنسی خود را شناسایی و درمان کنند. هدف از این درمان کمک به افراد است. به این منظور که بتوانند از چالش‌های جسمی و عاطفی عبور کنند تا زندگی رضایت بخش و رابطه جنسی لذت بخشی داشته باشند. سکس تراپ  می‌تواند برای افراد در هر سن، جنس و گرایش جنسی موثر باشد.

کلینیک روانشناسی دکتر کربلایی مرکز فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان ارائه دهنده بهترین جلسات مشاوره و روان درمانی در زمینه های مختلف مشاور کودک و نوجوان، مشاور قبل از ازدواج و مشاور جنسی و … است که همواره در تلاش است که به بهترین روش ممکن و با به‌روز ترین روش های درمانی، مشکلات مراجعه کنندگان را رفع کند.

  • مشاوره جنسی حضوری

مشاور جنسی کلینیک دکتر کربلایی، دوره تکمیلی سکس‌تراپی را گذرانده و مراجعین با شکایات جنسی را جهت ارزیابی و درمان می‌پذیرد. جلسات درمان، توسط روانپزشک مجموعه نظارت می‌شود و تمام تلاش ما بر این است که مشاوره جنسی با به‌روزترین استانداردهای جهانی را ارائه دهیم.

  • مشاوره جنسی آنلاین و تلفنی

برای افرادیکه ساکن شهرستان یا خارج از کشور هستند یا به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری به کلینیک را ندارند، جلسات تلفنی و آنلاین به گونه‌ای تدارک دیده شده که حتی‌الامکان بیشترین نزدیکی به جلسات حضوری را داشته باشد. تمام فرآیند نظارتی که در مورد جلسات حضوری گفته شد در مورد جلسات مشاوره جنسی آنلاین و تلفنی هم انجام می‌شود.

مشاوره خانواده

امروزه، با توجه به شرایط پیچیده زندگی، حل مشکلات خانوادگی از اهمیت ویژه‌ای برخور است. کمک گرفتن از یک مشاور خوب لزوماً در مواجهه با مشکلات بزرگ و پیچیده نیست؛ بلکه هر خانواده‌ای برای بهبود سلامت روان و روابط خود می‌تواند از رهنمودهای یک کارشناس خبره بهره گیرد. وجود یک مشاور و کارشناس خانواده می‌تواند در راهنمایی و حل بسیاری از این چالش‌ها راهگشا باشد؛ حل مشکلاتی مانند ارتباط‌های بین زوجین، والدین با فرزندان، مواردی از قبیل عدم درک متقابل، پنهان کاری و … برخی از این موارد هستند. مرکز مشاوره دکتر کربلایی با در اختیار داشتن کارشناسان توانمند در حوزه خانواده، می‌تواند به شما در حل این مسائل کمک کند.

دریافت نوبت مشاوره خانواده در کلینیک دکتر کربلایی

دریافت خدمات مشاوره و روانشناسی از کلینیک دکتر کربلایی

با توجه به آنچه بیان شد، مرکز مشاوره دکتر علی کربلایی مجموعه‌ای از بهترین خدمات را فراهم کرده‌ است. به‌منظور رضایت و راحتی مراجعین گرامی، امکان دریافت خدمات به‌صورت تلفنی و مراجعه حضوری نیز وجود دارد. کلینیک روانشناسی دکتر کربلایی ارائه دهنده بهترین جلسات مشاوره و روان درمانی در زمینه های مختلف مشاور زوج‌درمانی، مشاور قبل از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاور خیانت و مشاور خانواده است و همواره در تلاش است که به بهترین روش ممکن و با به‌روز ترین روش های درمانی، مشکلات مراجعه کنندگان را رفع کند.

 همچنین، سایت دکتر کربلایی و شبکه‌های اجتماعی این کلینیک، آماده اطلاع‌رسانی و تکمیل اطلاعات و خدمات هستند.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید