انتشار این مقاله


نکات پنهان در کلینیک دامپزشکی شبانه روزی!

سلامت حیوانات یکی از مسائل بسیار مهم برای صاحبان آن ها است که همین موضوع باعث به وجود آمدن چالش های مختلفی شده، امروزه با افزایش علاقه‌مندان به نگهداری از حیوانات خانگی، تعداد کلینیک دامپزشکی شبانه روزی در حال افزایش است اما برای پیدا کردن یک مرکز معتبر باید، وسواس و دقت زیادی به خرج […]

سلامت حیوانات یکی از مسائل بسیار مهم برای صاحبان آن ها است که همین موضوع باعث به وجود آمدن چالش های مختلفی شده، امروزه با افزایش علاقه‌مندان به نگهداری از حیوانات خانگی، تعداد کلینیک دامپزشکی شبانه روزی در حال افزایش است اما برای پیدا کردن یک مرکز معتبر باید، وسواس و دقت زیادی به خرج دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. به همین دلیل در ادامه به چند نکته کاربردی اشاره می‌کنیم که با رعایت این موارد بتوانید در انتخاب کلینیک دامپزشکی شبانه روزی هوشمندانه عمل کنید.

کادر مجرب و دوره دیده

همان طور که میدانید، حیوانات خانگی دقیقا همانند یک عضو مهم در خانواده است به همین دلیل باید به سلامتی‌شان اهمیت فراوانی دهیم به همین خاطر بهتر است شناختی نسبت به کارکنان و پزشکان مرکز مورد نظر پیدا کنید تا خیالتان از بابت رسیدگی و مسئولیت پذیری کارکنان آن مجموعه راحت باشد. برای به دست آوردن شناخت نسبی با مرکز مورد نظر می ‌توانید به کلینیک دامپزشکی شبانه روزی مراجعه کنید و از نزدیک با محیط و پرسنل آنجا آشنا شوید.

بیمارستان های دامپزشکی در تهران

معمولا بیمارستان های دامپزشکی به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات بیشتر، بسیار کاربردی تر و حرفه ای تر هستند به همین دلیل اگر احساس کردید که حال حیوان خانگی ‌تان بد شده، بهتر است به جای مراجعه به کلینیک دامپزشکی شبانه روزی، به دنبال یک بیمارستان دامپزشکی باشید زیرا اگر نیاز باشد تا برای انجام فرآیند بهبودی حیوانات، آزمایش و یا مراحل خاصی انجام شود.

معمولا بیمارستان ها می توانند با سرعت و دقت عمل بالایی، موارد لازم را انجام دهند. یکی از بیمارستان های شبانه روزی که می تواند، به صورت ۲۴ ساعته به مراجعه کنندگان خود، خدمت رسانی کند، بیمارستان دامپزشکی دکتر تقی پور است.

به دنبال خدمات تخصصی باشید!

همواره در تلاش باشید تا بتوانید به مراکزی مراجعه کنید که خدمات تخصصی ارائه کنند زیرا در این صورت، نتیجه بهتری دریافت می کنید به عنوان مثال بسیاری از دامپزشکی ها برای ویزیت حیوانات، از افراد متخصص در همان گونه از حیوانات استفاده می کنند. به عنوان مثال پزشکانی که ویزیت پرندگان را انجام می دهند، نمی توانند معاینه گربه یا سگ را به طور تخصصی انجام دهند به همین دلیل همیشه به دنبال افراد متخصص در حوزه مورد نیاز باشید.

محیط بیمارستان یا کلینیک دامپزشکی شبانه روزی را بررسی کنید

یکی دیگر از مواردی که برای مراجعه به کلینیک دامپزشکی شبانه روزی باید در نظر گرفته شود، تمیزی و استریل بودن مرکز مورد نظر است زیرا قطعا یک محیط آلوده می تواند به سلامت حیوانات آسیب وارد کند. برای بررسی این موضوع قبل از آوردن حیوان برای ویزیت، به مرکز مورد نظر بروید و محیط آنجا را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که تمامی نکات بهداشتی به درستی انجام شده بود، برای دریافت نوبت ویزیت اقدام کنید.

مشاوره بگیرید

شاید این مشکل برای شما هم به وجود آمده باشد که در نیمه های شب، حال حیوان دلبندتان بد شده و به سرعت باید به یک کلینیک یا بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی مراجعه کنید اما قبل از مراجعه حضوری می توانید با مرکز مورد نظر تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی آن ها استفاده کنید، معمولا در این شرایط صاحبان حیوانات خانگی دچار استرس می شوند و نمی توانند تصمیم گیری درستی انجام دهند به همین دلیل دریافت راهنمایی از یک متخصص می تواند تا حد قابل توجه ای به سلامتی حیوان کمک کند.

تجهیزات و امکانات مجموعه

یکی از مهم ترین مواردی که باعث می شود تا سلامت حیوانات تضمین شود، بهره گیری از تجهیزات و امکانات به روز است زیرا در بسیاری از شرایط برای تشخیص بهتر و دقیق تر بیماری و مشکل حیوانات باید از تجهیزات کمک گرفته شود تا با تشخیص به موقع، خطری جان حیوانات را تهدید نکند.

سخن پایانی:

امروزه برای بسیاری از افراد، حیوانات خانگی عضو مهمی از یک خانواده است و به همین دلیل برای آن ها ارزش زیادی قائل هستند. نگهداری از این حیوانات دوست داشتنی علاوه بر تاثیرات فراوان در سبک زندگی افراد نیازمند رسیدگی های خاصی نیز می باشد که باید به درستی انجام شود. یکی از این تاثیرات فراوان در زندگی صاحبان حیوانات خانگی کاهش سطح استرس در هنگام تعامل با حیوانات خانگی است که برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می توانید بر روی لینک درج شده کلیک کنید.اگر شما همراهان عزیز از حیوانات خانگی نگهداری می کنید، باید برای بهبود و حفظ سلامتی آن ها به صورت دوره ای و منظم به کلینیک های دامپزشکی مراجعه کنید به همین دلیل حتما به موارد گفته شده توجه کنید تا بتوانید در انتخاب یک مجموعه حرفه ای هوشمندانه عمل کنید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید