انتشار این مقاله


خرید دستمال اقتصادی عمده با قیمت ارزان

دستمال اقتصادی عمده از نمونه محصولات بهداشتی پر مخاطب در بازارهاست که معمولا با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب تهیه و تولید می شود و از کیفیت درجه یک و اعلا برخوردار است. این امر باعث شده تا این محصول مورد پسند عده بسیاری از افراد قرار گیرد و بازار فروش پر رونقی را […]

دستمال اقتصادی عمده از نمونه محصولات بهداشتی پر مخاطب در بازارهاست که معمولا با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب تهیه و تولید می شود و از کیفیت درجه یک و اعلا برخوردار است. این امر باعث شده تا این محصول مورد پسند عده بسیاری از افراد قرار گیرد و بازار فروش پر رونقی را بدست آورد. 

اگر شما هم بنا به نوع کسب و کارتان مایل به خرید بهترین دستمال کاغذی عمده با قیمتی عالی و مقرون به صرفه تر از بازار هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا با روشی آسان از مرکزی معتبر برای خرید این محصول آشنا گردید. 

همه چیز درباره دستمال اقتصادی

همانطور که می دانید بهداشت و سلامت به عنوان یکی از امور اصلی در زندگی روزمره فرد مختلف محسوب می شود که رعایت آن ها وظیفه عموم مردم است. 

بهداشت را می توان به دو زیر شاخه بهداشت اجتماعی و بهداشت فردی تقسیم کرد که هر کدام ازآن ها نیز دارای زیر شاخه های اختصاصی خود هستند. 

همیشه محصولات بهداشتی و آرایشی متفاوتی در اشکال و کاربردهای گوناگون برای تحقق امور بهداشتی توسط تولید کنندگان عرضه و به بازار روانه می گردد. 

محصولات حوزه بهداشت دارای اشکال گسترده ای از طیف های مختلف می باشند و دستمال کاغذی به عنوان یکی از پر مصرف ترین محصولات بهداشتی در میان تمام افراد جهان به حساب می آید.

دستمال کاغذی توسط کارخانجات متوعی تولید می شود که از نظر مواد اولیه استفاده شده و کیفیت می توانند با یکدیگر متفاوت باشند و برندهای مختلفی از دستمال کاغذی در بازار وجود آورند. 

دستمال اقتصادی عمده یکی از رایج ترین و به صرفه ترین نوع دستمال کاغذی موجود در بازار است که در طی چند سال اخیر بسیار بیشتر از پیش وارد بازار فروش شده و با کارایی بالا و کیفیت عالی خود توانسته مورد پذیرش و استقبال توده ای از افراد و مشاغل از جمله رستوران ها قرار گیرد. 

دستمال کاغذی به دلیل اینکه با پوست بدن به ویژه پوست دست و صورت تماس مستقیم دارد، باید از کیفیت عالی برخوردار باشد تا به پوست و سلامت آن آسیب وارد نکند.  زیرا اگر دستمال کاغذی غیر استاندارد باشد سبب ایجاد حساسیت های پوستی شود و حتی بخاطر زبری بیش از حدآسیب زننده باشد. 

دستمال اقتصادی عمده تولیدی باباسلمان طبق نظارت وزارت بهداشت تولید شده است و کیفیت آن ی است، در این قسمت به شرح ویژگی های کیفی این محصول خواهیم پرداخت.

ویژگی های دستمال کاغذی

بررسی ویژگی های کیفی دستمال اقتصادی عمده مرغوب: 

  • دستمال کاغذی بسیار نرم و لطیفی دارد که پوست را زخمی نخواهد کرد، بلکه پوست را نوازش می دهد. 
  • دستمال کاغذی مرغوب دارای دو لایه ی بسیار نازک است که روی یکدیگر قرار گرفته اند. 
  • رنگ دستمال کاغذی مرغوب سفید و روشن می باشد. 
  • اسن محصول در بسته بندی نایلونی یا کارتنی پلمپ شده قرار دارد که ورود و خروج هوا به آن تا پیش از باز کردن پلمپ آن امکان پذیر نیست. 
  • روی بسته بندی تمامی نکات بهداشتی و آرایشی درج شده است. 
  • روی بسته بندی نوع تیشوی استفاده شده درج شده است. 
  • تاریخ تولید و تازیخ انقضا محصول روی بسته بندی ثبت شده است. 

همانگونه که اشاره شد دستمال کاغذی یکی از رایج ترین محصولات بهداشتی در بین عموم افراد و خانواده ها می باشد، به صورتی که جزو نیازهای اولیه و ضروری محسوب می شود. 

البته که افرادی هستند که بیشتر به دنبال ارزان بودن محصول می باشند و به کیفیت آن توجهی نمی کنند، اما این امر کاملا اشتباه بوده است زیرا غیر استاندارد بودن دستمال کاغذی مشکلات جدی را به بار خواهد آورد. 

یکی از مزیت های مهمی که دستمال اقتصادی عمده مرغوب دارد، این است که هنگام خیس شدن بر خلاف دستمال کاغذی های بی کیفیت و نامرغوب، پودر و خرد و ریز نمی شود. 

این مزیت برای افرادی که دچار بیماری از جمله سرماخوردگی یا آلرژی و آبریزش بینی هستند، بسیار مفید است زیرا دستمال در زمان مرطوب شدن پودر نخواهد شد و در نهایت الیاف آن به مجاری تنفسی فرد وارد نمی شود و مشکلات تنفسی را به وجود نمی آورد. 

دستمال اقتصادی مرغوب همچنین فاقد هرگونه پرز در بافت و سطح خود است. 

دستمال اقتصادی عمده در بسته بندی ها و اوزان مختلفی موجود است که با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید انتخاب خود را داشته باشید، در این بخش با انواع بسته بندی آشنا خواهیم شد. 

بسته بندی دستمال اقتصادی عمده: 

بسته بندی پلاستیکی این محصول با استفاده از مواد پلی اتیلن و نایلون اصل و درجه ۱ ساخته شده است که جنسی محکم دارد و پلمپ است، رنگ بندی این بسته بندی بسته به برند آن متغیر است و هر برند رنگ و طرح خود را برای بسته بندی نایلونی انتخاب می کند.

دستمال کاغذی اقتصادی معمولا در اوزان ۶۰۰، ۷۰۰، ۸۰۰، ۹۰۰ و ۱۰۰۰ گرمی تولید می شود. همه ی این اوزان داخل خود ۱۰ بسته دستمال کاغذی دارند و بسته به حجم دستمال ها و تعداد لایه ها وزنشان تغییر می کند.

در میان این محصولات دستمال کاغذی جیبی نیز وجود دارد که همانطور که از نامش مشخص است برای قرار گرفتن جیب ها طراحی شده است یعنی اندازه بسیار کوچکی دارد و از حمل و نقل آسانی برخوردار می باشد. 

توجه کنید که بسته بندی های ذکر شده ای ۱۰ عدد دستمال را دارا هستند و در باکس های ۶ بسته ای به فروش می رسد. 

خرید دستمال کاغذی

دستمال اقتصادی عمده را از کجا بخریم؟

با توجه به اینکه دستمال کاغذی از محصولات بهداشتی پر کاربرد و ضروری برای عموم محسوب می شود و با در نظر گرفتن کیفیت عالی انواع دستمال اقتصادی آتریسا، خرید این محصول از سوی افراد به صورت روز افزون است که سبب شده تا تولیدکنندگان این حیطه کاری نیز به فکر افزایش تولید باشند و آن را در بسته بندی و قیمت های گوناگونی به بازار ارائه کنند. برای خرید دستمال اقتصادی عمده به صورت مستقیم از خود تولیدی و کوتاه کردن دست دلال ها در خرید، هم اکنون می توانید مجموعه بزرگ باباسلمان را که به عنوان بزرگترین و شناخته شده ترین عرضه کننده مستقیم انواع محصولات سلولزی از جمله انواع دستمال کاغذی مانند دستمال های اقتصادی، دستمال های دلسی، دستمال حوله ای و… است، انتخاب کنید و سفارش خود را از طریق عمده فروشی باباسلمان ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول برای شما ارسال شود. 

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید