انتشار این مقاله


بهترین روش جراحی بینی در ایران

طی سالهای گذشته ، رینوپلاستی به یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی در بین مردمان کشورمان تبدیل شده است، اما برخی از متقاضیان از روش ها و تکنیک های جدید جراحی بینی اطلاعات دقیقی ندارند ، ممکن است نتوانند روش مناسبی برای جراحی بینی خود پیدا کنند. با گسترش و توسعه فضای مجازی، افراد […]

طی سالهای گذشته ، رینوپلاستی به یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی در بین مردمان کشورمان تبدیل شده است، اما برخی از متقاضیان از روش ها و تکنیک های جدید جراحی بینی اطلاعات دقیقی ندارند ، ممکن است نتوانند روش مناسبی برای جراحی بینی خود پیدا کنند. با گسترش و توسعه فضای مجازی، افراد به راحتی می توانند این اطلاعات را پیدا کرده و از آن برای انتخاب جدیدترین روش جراحی بینی استفاده کنند .

اما قبل از هر چیزی باید بدانید که این روش های جراحی بینی باید توسط بهترین جراح بینی ، دکتر شقایق ابراهیم نژاد انجام شود ، دکتر شقایق ابراهیم نژاد متخصص گوش و حلق و بینی در شهر تهران است. دکتر شقایق ابراهیم نژاد تخصص گوش و حلق و بینی، رتبه برتر بورد تخصصی، دانشگاه علوم پزشکی ایران و جزو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی دزفول می باشد ، زمینه های فعالیت دکتر شقایق ابراهیم نژاد جراحی های گوش و حلق و بینی شامل لوزه، بینی و سینوس ها و جراحی زیبایی بینی می باشد . دکتر شقایق ابراهیم نژاد دوران پزشکی عمومی خود را در دانشگاه تهران با رتبه برتر گذرانده اند و در آزمون بورد رتبه برتر کشور شده اند و بالای ۲۰۰۰ جراحی موفق داشته اند . همچنین دکتر شقایق ابراهیم نژاد در جراحی زیبایی بینی تجربه و تبحر زیادی دارد و به همه مدل های بینی فانتزی، نیمه فانتزی و ترمیمی تسلط دارد .

همان طور که گفته شد در جراحی زیبایی یکی از مهم ترین مراحل انتخاب یک روش مناسب جراحی بینی است که به شما این اطمینان را دهد که می توانید بینی ایده آلی با توجه به خواسته ها و انتظارات خود داشته باشید. دکتر شقایق ابراهیم نژاد یکی از آن پزشکانی است که می توانید به آنها اعتماد کنید و بدانید که می توانید نتیجه مطلوب را از جراحی خود بگیرید . دکتر شقایق ابراهیم نژاد یکی از بهترین جراحان بینی می باشد و در تلاش است جراحی زیبایی بینی را با ارائه بهترین و سالم ترین نتیجه انجام دهد .

انواع روش های جراحی بینی

رینوپلاستی یک جراحی پلاستیک تهاجمی است، که هدف آن تغییر شکل بینی یا رفع مشکلات تنفسی و… است . این سبک جراحی انواع مختلفی دارد که از دو نوع رینوپلاستی اولیه (“باز” ​​و “بسته”)، جراحی بینی ثانویه و جراحی بینی پرکننده که هر کدام در زیر توضیح داده شده اند.

  • روش جراحی بینی باز  : در روش جراحی بینی به روش باز که بیش از ۹۰ درصد جراحی بینی را شامل می شود و پوست بینی از لایه میانی به نام کلولا بریده می شود و پوست و بافت های نرم از ساختارهای زیرین بینی به نام غضروف جدا می شود تا پرشک جراح بینی بتواند به خوبی آناتومی بینی را ببیند. جراح پس از بررسی دقیق ساختار بینی، فرآیند تراشیدن و فرم دادن به غضروف ها با توجه به ذائقه بیمار شروع می کند و پس از آن پوست به جای قبلی خود برگردانده شده و بخیه زده می شود.
  • روش جراحی بینی بسته : روش بسته کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و این روش برای تغییرات جزئی و ناچیز استفاده می شود. در این روش برش ها و شکاف هایی در قسمت های داخلی بینی و حفره های داخلی برای رفع برجستگی ها و انحراف ها ایجاد می شود.
  • جراحی بینی ثانویه : جراحی زیبایی ثانویه که به آن رینوپلاستی تجدیدنظر نیز گفته می شود. برای اصلاح هر گونه مشکلی که پس از جراحی قبلی بینی باقی مانده یا ایجاد شده است انجام می شود.

همانطور که انواع روش های جراحی بینی را توضیح دادیم، بهترین جراح ، جراحی است که بتواند تمامی این روش ها را به خوبی انجام دهد . دکتر شقایق ابراهیم نژاد یکی از جراحانی است که می توانید برای جراحی بینی به او مراجعه کنید و از نتیجه جراحی مطمئن شوید.

آیا کاندیدای خوبی برای جراحی بینی هستید؟

یکی از سوالاتی که افراد قبل از جراحی بینی دارند در مورد نتیجه نهایی عمل بینی است. در واقع، بیش از ۸۰ درصد افرادی که بینی آنها متفاوت به نظر می رسد می توانند از جراحی زیبایی بینی بهره مند شوند. اما در بین این ۲۰ درصد افرادی هستند که جراحی زیبایی با فرم صورتشان سازگار است. اما مهم ترین نکته مربوط به بینی های بدون گوشت و بدون استخوان است. برخی از افراد دارای بینی بدون غضروف هستند که این داوطلبان باید تحت پیوند غضروف قرار گیرند که ممکن است نتایج قابل قبولی پس از جراحی ایجاد نکند

بنابراین اگر بینی غضروفی دارید به راحتی می توانید بینی خود را به دست ماهرترین جراحان کشور بسپارید. در اینجا به چند دلیل متداول برای انجام جراحی بینی اشاره می کنیم:

  • شکستگی تیغه بینی که باعث بیرون زدگی بینی از مرکز صورت می شود.
  • برآمدگی بینی در پل ناحیه بینی
  • بینی خیلی پهن
  • نوک بینی ضخیم، نامتقارن یا بیش از حد بیرون زده است که در این صورت افتادگی بینی رخ می دهد.
  • مشکلات زیبایی شناختی ناشی از آسیب یا ضربه.
  • بهبود تنفس فردی
  • ظاهر بینی را مطابق با ژنتیک تغییر دهید

. برای مشاهده نمونه کار های دکتر شقایق ابراهیم نژاد می توانید به لینک مورد نظر مراجعه فرمایید.

سن مناسب برای جراحی بینی

سوالی که اکثر داوطلبان جراحی بینی از جراح بینی می پرسند این است که بهترین سن برای جراحی بینی چه سنی است؟ به دلیل این که بینی مرکز رشد صورت است و رشد کل صورت در دوران بلوغ توسط صفحات رشد استخوان واقع در بینی کنترل می شود. بنابراین، جراحی بینی یا رینوپلاستی سن قبل از بلوغ می تواند منجر به نقص رشد صورت و بینی شود.

کلام آخر هر فردی که تصمیم به عمل بینی دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراحان بینی می‌کند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی بهترین عمل بینی دارد.  انتخاب بهترین جراح بینی به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید. دکتر شقایق ابراهیم نژاد به عنوان بهترین پزشک جراحی بینی با دانش، تخصص و تجربه خود در این زمینه به شما کمک می کند تا زیباترین بینی را داشته باشید .

این مطلب به عنوان رپورتاژ آگهی منتشر شده است و دکتر مجازی هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن بر عهده ندارد

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید