انتشار این مقاله


هشدارهایی در مورد خرید کاندوم تاخیری و انتخاب بهترین نوع آن از بوبوریم

این مطلب به عنوان رپورتاژ آگهی در دکتری مجازی منتشر شده است و دکتر مجازی هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای آن بر عهده ندارد. اگر برای جلوگیری از بارداری و مراقبت‌های بهداشتی در زمان برقراری رابطه جنسی از کاندوم استفاده می‌کنید، خرید کاندوم تاخیری یکی از محصولاتی است که به شما کمک می‌کند از لذت […]

این مطلب به عنوان رپورتاژ آگهی در دکتری مجازی منتشر شده است و دکتر مجازی هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای آن بر عهده ندارد.

اگر برای جلوگیری از بارداری و مراقبت‌های بهداشتی در زمان برقراری رابطه جنسی از کاندوم استفاده می‌کنید، خرید کاندوم تاخیری یکی از محصولاتی است که به شما کمک می‌کند از لذت کافی بهره‌مند شوید. گاهی بسیاری از افراد از مراجعه به داروخانه برای خرید کاندوم خجالت می‌کشند، اما از آن جا که این دسته از محصولات در جلوگیری از انتقال بیماری بسیار موثرند، بهتر است شرمساری را به کنار گذاشته و حتما از این دسته محصولات متناسب با ساختار بدنی خود استفاده کنید. به همین منظور به شما پیشنهاد می‌کنیم، خرید کاندوم تاخیری کدکس و کاپوت یا سایر انواع آن را از فروشگاه های معتبر که می‌توانند این دسته محصولات را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در بسته‌بندی محرمانه به دستتان برسانند انجام دهید.

کاندوم چیست و چرا و چطور باید از آن استفاده کرد؟

در ادامه این مطلب سعی داریم به چیستی کاندوم و چرایی و دلیل استفاده از آن و همچنین چگونگی به‌کار بردن آن در زمان مقاربت بپردازیم. در پاسخ به پرسش کاندوم چیست باید گفت کاندوم پوششی است که از جنس پلاستیک شفاف تولید می‌شود. پلاستیک کاندوم اغلب از جنس لاتکس، پلی ایزوپرن یا پلی اورتان تهیه می‌شود و به لحاظ حالت کشسانی بالایی که دارد به خوبی می‌تواند روی آلت تناسلی آقایان قرار گیرد.

چرا باید از کاندوم استفاده کرد؟ به دلیل آن که با استفاده از این محصول می‌توان از ابتلا به بیماری‌های شایع مقاربتی مانند HPV و HIV و همچنین بارداری‌های ناخواسته جلوگیری کرد. دیگر آن که انواع مختلف آن از جمله مدل تاخیری می‌تواند در افزایش لذت در زمان برقراری رابطه جنسی سهم به‌سزایی داشته باشد. ما در ادامه به انواع کاندوم تاخیری و نکات مهمی که در خصوص خرید کاندوم تاخیری باید به آن توجه کنید خواهیم پرداخت.

چطور باید از کاندوم استفاده کرد؟ همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، کاندوم به لحاظ اینکه از جنس لاتکس تهیه شده استفاده از آن ساده است؛ اما بهتر است هنگام استفاده از کاندوم آن را بین دو انگشت شست و انگشت اشاره قرار داده و فشار دهید. چنانچه حبابی از هوا را زیر انگشت‌تان حس کردید می‌توانید مطمئن شوید که کاندوم سالم است. در قسمت بالای کاندوم بخش کوچکی قرار دارد که لازم است پس از گذاشتن کاندوم، کمی نوک آن را بکشید تا جا باز کند و سپس روی آلت کشیده شود. بهتر است در این شرایط توجه کنید که کاندوم برعکس نباشد.

کاندوم تاخیری کدکس

هنگام خرید کاندوم تاخیری کدکس باید به این نکته توجه داشته باشید که این محصول دارای مدل‌های متفاوتی است. در ادامه به معرفی دو مدل از این محصول اشاره خواهیم کرد.

کاندوم تاخیری کافئین دار: ویژگی این کاندوم در نازک بودن آن است که با بهره‌گیری از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده و در انزال آقایان تاخیر بیشتری ایجاد می‌نماید؛ همچنین با رطوبت‌بخشی بالایی که دارد به افزایش میل جنسی کمک خواهد کرد.

کاندوم تاخیری مدل دبل دیلی: بسیاری از مصرف‌کنندگان کاندوم‌های برند کدکس این نوع آن را جزو بهترین مدل آن به شمار می‌آورند؛ زیرا معتقدند در به تاخیر انداختن انزال بسیار موثر بوده است. این محصول علاوه بر آن که حاوی بنزوکائین است، حلقه‌ای برای آن طراحی شده که با ایجاد فشار روی ناحیه ختنه‌گاه با روش اسکونیزینگ کمک به تاخیر در انزال می‌کند.

خرید کاندوم تاخیری

کاندوم تاخیری کاپوت

کاندوم تاخیری کاپوت مدل ۷ Cool Time

هنگام خرید کاندوم تاخیری کاپوت باید به این نکته توجه داشته باشید که در مدل کاندوم ۷ کاره سرد کاپوت از لوبریکانت برای بیشتر شدن میل جنسی استفاده شده است. کاندوم کاپوت نیز از جنس لاتکس تهیه شده و بسیار نازک است و دارای رایحه بلوبری بوده و از نظر کیفیت گواهی‌نامه بین‌المللی از FDA به آن تعلق گرفته است.

کاندوم ۴۵ دقیقه کاپوت

این نوع کاندوم نیز دارای ماده تاخیری از لیدوکایین است و مانند سایر کاندوم‌های کاپوت از جنس لاتکس و بسیار نازک تولید شده است و با داشتن رایحه نعنا تاثیر بسیار زیادی در افزایش میل جنسی دارد.

فروشگاه اینترنتی بوبوریم

برای جلوگیری از بارداری‌های ناخواسته و همچنین پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی بهتر است از کاندوم استفاده کنید. جهت خرید کاندوم تاخیری نیز می‌توانید از سایت بوبوریم به صورت آنلاین اقدام کرده و خرید خود را در کمترین زمان انجام داده و به سرعت به آن دسترسی پیدا کنید.

فروشگاه آنلاین بوبوریم به آدرس الکترونیکی https://boborim.ir/  فروشگاهی است که مانند فروشگاه‌های آنلاین منتو شاپ، آی بساط و الو کاندوم به طور تخصصی در زمینه فروش انواع کاندوم و کاپ قاعدگی و .. فعالیت دارد و شما می‌توانید انواع این محصولات را در تعداد دلخواه سفارش دهید. بوبوریم بسته شما را به صورت محرمانه ارسال کرده و خیالتان از کیفیت هر محصول آسوده خواهد بود.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید