انتشار این مقاله


با انواع مدل تزریق ژل لب آشنا شوید

لب‌های زیبا و متناسب، راز جذابیت خیره کننده برخی از مشهورترین و محبوب‌ترین بازیگران دنیا هستند. می‌توانید چهره آنجلینا جولی یا امبر هرد را با لب‌هایی نامتناسب و غیر زیبا تصور کنید؟ همین مثال به تنهایی نشان دهنده اهمیت فرم و حجم لب‌ها در زیبایی چهره است. شاید میکاپ و استفاده از تکنیک‌های گریم و […]

لب‌های زیبا و متناسب، راز جذابیت خیره کننده برخی از مشهورترین و محبوب‌ترین بازیگران دنیا هستند. می‌توانید چهره آنجلینا جولی یا امبر هرد را با لب‌هایی نامتناسب و غیر زیبا تصور کنید؟ همین مثال به تنهایی نشان دهنده اهمیت فرم و حجم لب‌ها در زیبایی چهره است.

شاید میکاپ و استفاده از تکنیک‌های گریم و آرایش لب بتواند تا حدی به حجیم و خوش‌فرم نشان دادن لب‌ها کمک کند؛ اما اگر دوست دارید حتی صبح زود و دست و رو نشسته هم از دیدن تک تک اجزای چهره‌تان در آیینه لذت ببرید؛ تزریق ژل لب برای شما بهترین انتخاب است.

تزریق ژل لب یکی از روش‌های راحت و بسیار محبوب برای فرم‌دهی و ایجاد حجم در لب‌هاست و از آنجا که کم‌ترین میزان عارضه و مشکلات جانبی را دارد؛ خیلی از افراد این روش را بر ای تنوع دادن به ظاهر و چهره خود انتخاب می‌کنند. بعضی از افراد اعتقاد دارند که تزریق ژل لب به هر کسی نمی‌آید و فقط عده محدودی می‌توانند با این روش چهره زیباتر و جذاب‌تری داشته باشند. اما باید یک بار برای همیشه این نکته را به خاطر بسپارید که هرکس می‌تواند با تزریق چند قطره ژل، به بهترین ورژن خودش تبدیل شود؛ به شرط اینکه بداند کدام مدل تزریق ژل لب به او بیشتر می‌آید!

ژل لب به چه کسانی می‌آید؟

تزریق ژل لب هیالورونیک اسید؛ اگر توسط پزشک حاذق و متخصص انجام شود نه لب را جلو آمده و بیش از حد درشت می‌کند (لب اردکی!) و نه باعث مصنوعی شدن فرم چهره و ایجاد تغییرات غیر عادی در آن می‌شود. بنابراین هر کسی در هر سنی و با هر آناتومی چهره می‌تواند با تزریق ژل لب طبیعی، همان فرمی را به دست آورد که متناسب با چهره خودش است.

محبوب‌ترین مدل‌های تزریق ژل لب

تزریق ژل لب کار ساده‌ای به نظر می‌رسد اما ماجرا آن‌قدرها هم پیش پا افتاده نیست! شاید فکر کنید که تنها قرار است یک یا دو میلی‌لیتر ژل داخل لب تزریق شود و نیازی به دانش و تخصص خاصی ندارد؛ اما زاویه تزریق، شناخت دقیق بافت‌ها، جهت تزریق و حتی انتخاب مدل لبی که بیشترین همخوانی را با چهره شما دارد؛ همه و همه از نکات مهمی هستند که فقط پزشک متخصص و متبحر به آنها تسلط دارد.

با تغییر در هر کدام از این موارد، فرم لب جدیدی ایجاد می‌شود. بنابراین اگر دوست دارید بعد از تزریق ژل لب، به همین فرم دلخواهتان برسید؛ حتما از قبل با پزشک مشوت کرده و او را کاملا آگاه کنید. اما محبوب‌ترین مدل‌های تزریق ژل لب در حال حاضر کدام است؟

  • تزریق ژل لب روسی
  • تزریق ژل لب عروسکی یا باربی
  • تزریق ژل لب هالیوودی
  • تزریق ژل لب کلاسیک
  • تزریق ژل لب گرد
  • تزریق ژل لب قلبی
  • تزریق ژل لب چاکدار
  • و….

کدام مدل ژل لب برای من مناسب است؟

اشتباه‌ترین کاری که می‌توانید انجام بدهید؛ این است که عکس مدل‌های ژل لب مختلف را نگاه کنید و تصمیم بگیرید کدام مدل زیباتر است؟

آناتومی چهره و فرم صورت هر کس، تعیین کننده این مسئله است که کدام فرم لب به او بیشتر می‌آید. بنابراین هیچ وقت به این دلیل که از تزریق ژل لببرای فردی با چره‌ای کاملا متفاوت خوشتان آمده؛ آن مدل را انتخاب نکنید. بهترین کار این است که همه انتظارات و خواسته‌های خود را به پزشک توضیح داده و مطابق نظر او عمل کنید.

ژل لب روسی

مدل تزریق ژل لب روسی یکی از مدل‌های ترندی و محبوب است که در آن لب‌ها حالت لیفت پیدا می‌کنند. اگر دوست دارید شبیه زنان زیبای روسی به نظر برسید؛ بهترین کار تزریق ژل لب پیش پزشکی است که بتواند فرم لب شما را به این مدل نزدیک کند. در این روش مرز و خط لب‌ها حجیم تر شده و لب‌ها لیفت خواهند شد.

ژل لب کلاسیک

دوران زیبایی‌های مصنوعی و گل‌درشت کم و بیش به آخر رسیده و سلیقه افراد به سمت حالت طبیعی و نچرال حرکت کرده است. در روش تزریق ژل لبکلاسیک، تناسب طبیعی اندازه لب بالا و پایین حفظ شده و لب با همان فرم طبیعی و نچرال، کمی حجم می‌گیرد.

ژل لب عروسکی یا باربی

برخلاف طرفداران مدل نچرال یا طبیعی، بسیاری علاقه دارند که اجزای چهره‌شان فانتزی و عروسکی به نظر برسد. در تزریق ژل لب عروسکی یا باربی، لب‌ها شکل فانتزی و برجسته می‌گیرند و هر کس شما را ببیند متوجه این تغییر در ظاهر شما خواهد شد.

تزریق ژل لب گرد

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در روش‌های کلاسیک مورد توجه قرار می‌گیرد؛ نسبت طلایی و طبیعی بین لب بالایی و پایینی است. اما شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که دوست دارند لب بالایی بزرگ‌تر و برجسته‌تری داشته باشند! برای این گروه، مقدار بیشتری از ژل داخل لب بالا تزریق شده و فرم لب به شکل لب گرد درمی‌آید.

ژل لب قلبی

 مدل CUPID یا مدل لب قلبی یکی از زیباترین فرم‌های لب است و بسیاری از سلبریتی‌ها یا بازیگران، داشتن لب با فرم قلب را ترجیح می‌دهند. در این روش تزریق، تیزی‌های وسط لب بالایی، کمی از هم دور شده و شکل قلب می‌شوند.

کابوسی که رهایتان نمی‌کند؟

یکی از ترس‌ها و کابوس‌های همیشگی قبل از تزریق ژل لب این است که اگر ژل داخل لب گلوله شود باید چه کرد؟ اصلا اگر از فرم لب رضایت نداشته باشید مجبور هستید تا اخر عمر با این مدل لب‌ها کنار بیایید؟ این کابوس‌ها البته آن‌قدر هم بی‌جا نیستند! تا چند سال قبل، برنامه‌های تلویزیونی و اخبار پر بود از نمونه‌های ناموفق جراحی و حجم‌دهی به لب. اما از چند سال قبل تا به حال چه چیزهایی تغییر کرده است؟ هنوز هم باید نگران گلوله شدن ژل داخل لب باشید؟

تزریق ژل لب طبیعی و نچرال

تا چند سال گذشته، حجم‌دهی و فرم دادن به لب با کمک پروتز و یا تزریق ژل دائمی انجام می‌شد. اما در حال حاضر ژل‌های هیالورونیک اسید جای خودشان را در بازار پیدا کرده‌اند و دیگر از مشکلاتی مانند گلوله شدن ژل و ماندگاری دائمی آنها خبری نیست.

هیالورونیک اسید همان ماده‌ای است که داخل مواد بهداشتی مربوط به پوست و مو کاربرد دارد و احتمالا قبلا وصفش را در صفحات مجازی مربوط به زیبایی شنیده‌اید. این ماده که به شکل طبیعی در بدن هم وجود دارد؛ چند برابر وزن خودش، آب جذب می‌کند و به همین دلیل یکی از ترکیبات معجره‌گر در جوان‌سازی پوست و رطوبت‌رسانی به آن است.

اما هیالورونیک اسید قرار است داخل لب‌ها چه کاری انجام دهد؟

فیلرهایی که حاوی ترکیبات هیالورونیک اسید هستند؛ وارد بافت زیرین لب شده و با جذب آب از بدن، حجم آن نقطه را افزایش می‌دهند. به همین خاطر هم هست که پزشکان برای افرادی که حس می‌کنند چهره‌شان جوانی و شادابی گذشته را ندارد؛ تزریق هیالورونیک اسید را تجویز می‌کنند.

ویژگی مهم دیگر این فیلرها این است که اصلا لازم نیست نگران فرم بد آنها و خالی کردن لب باشید. اگر هم که به هر دلیلی از نتیجه رضایت نداشتید؛ به راحتی می‌توانید با چند ماه صبر  کردن شاهد از بین رفتن تاثیر ژل باشید یا نهایتا با کمک تزریق انزیم مخصوص، لب‌ها را به فرم قبلی برگردانید.

آنچه ژل‌ها همه دارند؛ هیالورونیک اسید یکجا دارد!

مزایای ژل هیالورونیک اسید همین چند مورد نیست! این ژل داخل بافت لب گلوله نمی‌شود؛ عوارضی مانند کبودی و درد و خونریزی کمتری دارد و بعد از چند ماه هم تاثیر آن از بین می‌رود. به همین دلیل اگر دوست دارید با هزینه کم و بدون عوارض، لب خود را تبدیل به نقطه قوت چهره‌تان کنید؛ هیالورونیک اسید چوب جادوی رسیدن به خواسته شماست.

چطور بهترین تجربه را از تزریق ژل لب داشته باشیم؟

تزریق ژل لب هیالورونیک اسید اگر توسط پزشک متخصص و کادری حرفه‌ای انجام شود؛ هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد. کلینیک زیبایی مهزیار با استفاده از بهترین کادر پزشکی و مرغوب‌ترین مواد، کمک می‌کند بهترین تجربه را از تزریق ژل لب داشته باشید. علاوه بر این قبل از انجام هر اقدام زیبایی، می‌توانید به  مجموعه زیبایی مهزیار مراجعه کرده و نظر مراجعان قبلی را جویا شوید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید