انتشار این مقاله


هزینه برداشتن خال در سال ۱۴۰۱!

برداشت خال به عنوان خدمات زیبایی محسوب می شود که هزینه آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عواملی مانند: روش برداشت خال و نوع خال وابسته است. برداشت خال با دیگر روش های غیر جراحی نیز امکان پذیر است؛ این روش ها در مواقعی کاربرد دارد که روش های معمول برداشت خال قابل انجام […]

برداشت خال به عنوان خدمات زیبایی محسوب می شود که هزینه آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عواملی مانند: روش برداشت خال و نوع خال وابسته است. برداشت خال با دیگر روش های غیر جراحی نیز امکان پذیر است؛ این روش ها در مواقعی کاربرد دارد که روش های معمول برداشت خال قابل انجام نباشد. برای برداشت خال می توانید به بهترین دکتر برداشتن خال در تهران مراجعه کنید و همچنین با مراجعه به سایت تاپتنا لیست بهترین دکتر برداشت خال  در شهر تهران را مشاهده کنید.

انواع روش های برداشت خال 

زمانی که ملانوسیت ها در یک ناحیه ای از پوست به صورت متراکم رشد کنند، خال به وجود می آیند و قابل مشاهده است. خال ها در زمان کودکی روی پوست ظاهر می شوند. در ادامه به بررسی روش های برداشتن خال می پردازیم: 

پلاسما جت 

اگر قصد برداشتن خال های خود را دارید قبل از هر اقدامی با بهترین دکتر برداشتن خال در تهران مشورت کنید تا پزشک با توجه به نوع خال و شرایط پوستی شما بهترین روش را برای شما تجویز کند به دلیل این که با استفاده از دیگر روش های بدون تجویز ممکن است به سلول های پوستی شما آسیب وارد شود. یکی از کم خطرترین روش های برداشت خال استفاده از روش پلاسما می باشد. هزینه برداشت خال با پلاسما بسیار مناسب است.   

روش تراشه ای 

با استفاده از بیهوشی موضعی، پزشک یک برش کوچکی را روی سطح خال ایجاد می کند تا خال را با قسمت دیگر پوست هم سطح سازد. 

بیوپسی پانچ 

برای برداشت انواع خال های پوستی کوچک می توانید این روش را انتخاب کنید. در این روش با استفاده از یک دستگاه مخصوص، خال را توسط یک قطعه مربعی شکل بر روی پوست پانچ می کنند. 

جراحی برشی

در این روش به طور کامل خال را برش می زنند و در انتهای کار برش ایجاد شده را بخیه می زنند. از این روش برای خال های پسوتی بد خیم مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیش تر به لینک بهترین دکتر برداشتن خال مراجعه کنید و با ورود به سایت تاپتنا لیست بهترین دکتر برداشت خال را مشاهده فرمایید.

سوزاندن خال 

سورزاندن خال یکی از قدیمی ترین شیوه های برداشتن خال است که امروزه با توجه به پیشرفت علم کم تر کسانی از این روش استفاده می کنند. در این روش با استفاده از دستگاه کوتر اقدام به برداشتن خال می کنند. یکی از معایب این روش ایجاد آسکار و چاله در خال های ریشه دار می باشد. برای برداشتن خال های ریز و سطحی می توانید این روش را انتخاب کنید.   

بهترین و مناسب ترین روش برای برداشت خال جراحی می باشد. جراحی خال طوری صورت می گیرد که خال به طور کامل برداشته شود به دلیل این که خال سلول است و به هیچ عنوان نباید به غیر از جراحی برداشته شود و باید توسط بهترین دکتر برداشتن خال در تهران انجام شود. لازم به ذکر است لک، کک و مک به دلیل این که رنگ است می توانید لیزر کنید و هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد.  

سایت تاپتنا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت تاپتنا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت تاپتنا برای پزشکان، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

چه زمانی باید اقدام به برداشتن خال کنیم؟

برخی از خال ها وجود دارند که باید توسط متخصص برداشته شوند. برداشتن خال دلایل پزشکی مختلفی دارد که در ادامه به بررسی علت برداشتن خال می پردازیم:

  • خال سرطانی است. 
  • وجود چندین خال روی پوست صورت یا بدن
  • خال از نظر شکل و اندازه در مرور زمان تغییر کرده است. 

برداشتن خال با لیزر چگونه است؟

در برخی مواقع خال ها با استفاده از بی حس کننده های پوستی برداشته می شوند. در این روش مدت زمان بهبودی، طولانی تر می باشد و منجر به باقی ماندن جای زخم در محل خال می شود. در این روش قسمت ضخیمی از پوست برداشته می شود که این کار منجر به از بین رفتن خال ها به طور کامل می شود. یک جایگزین بهتر که منجر به جای زخم نمی شود و درد کمتری دارد استفاده از لیزر می باشد. 

برداشتن خال با لیزر یکی از ساده ترین روش برای نابودی دائمی خال های روی صورت و بدن می باشد. در بیش تر مواقع برای برداشتن خال با لیزر نیازی به بی حسی نیست. هنگام لیزر ممکن است بیمار در ناحیه تحت درمان احساس سوزن سوزن شدن داشته باشند که این یک اتفاق طبیعی است. در برداشتن خال با لیزر نیازی به بخیه نیست و همچنین احتمال باقی ماندن جای زخم نیز بسیار کم می باشد. بعد از اتمام مراحل لیزر، محل تحت درمان پوسته پوسته می شود. دوره نقاهت این روش حدود ۲ هفته طول می کشد. ممکن است در طول این زمان ممکن است محل تحت درمان قرمز شود و به مرور زمان قرمزی از بین می رود. 

هزینه برداشت خال چقدر است؟

هزینه برداشتن خال به عوامل مختلفی بستگی دارد این عوامل عبارتند از: شهری که در آن زندگی می کنید، تعداد خال ها و اندازه خال های روی پوست که برای هر فرد این عوامل متفاوت است. برخی از روش ها ممکن است نیاز به جلسات درمانی بیش تری داشته باشد که منجر به افزایش هزینه می شود. از پزشک خود بخواهید نمونه کارهای خود را به شما نشان دهد که شما با این کار می توانید کیفیت کار پزشک را ارزیابی کنید. در جلسه مشاوره هزینه و جلسات مورد نظر را از پزشک خود سوال کنید. 

کلام آخر
به طور کلی تعداد خال ها در بدن افراد ژنتیکی است و عاملی که باعث بروز خال شده است در برخی مواقع مشخص نمی باشد. برخی از پزشکان بر این باورند که قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث گسترش خال می شود. برخی از خال ها سرطانی هستند. اگر شما خالی دارید که به مرور زمان تغییر شکل و اندازه می دهد، توصیه می کنیم به بهترین دکتر برداشتن خال در تهران مراجعه کنید و همان طور که گفته شد هزینه برداشتن خال به عواملی از قبیل: تعداد خال، اندازه خال، نوع خال و… بستگی دارد. از شما عزیزان سپاسگزاریم که ما را همراهی کردید. 

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید