انتشار این مقاله


دندانپزشکی شمال غرب تهران با آدرس و شماره تلفن

اگر به دنبال یک دندانپزشکی برای رفع و درمان مشکلات دندانی خود در محدوده شمال غرب تهران هستید به صفحه درستی رسیده اید، چرا که ما قصد داریم در این صفحه تعدادی از دندانپزشکی های این محدوده بهمراه آدرس، شماره تلفن و اطلاعاتی درباره دندانپزشکی ها را معرفی کنیم. ۱- پونک پونک یکی از محلات منطقه […]

اگر به دنبال یک دندانپزشکی برای رفع و درمان مشکلات دندانی خود در محدوده شمال غرب تهران هستید به صفحه درستی رسیده اید، چرا که ما قصد داریم در این صفحه تعدادی از دندانپزشکی های این محدوده بهمراه آدرس، شماره تلفن و اطلاعاتی درباره دندانپزشکی ها را معرفی کنیم.

۱- پونک

پونک یکی از محلات منطقه ۵ تهران است و محله های جنت آباد و اشرفی اصفهانی را در نزدیکی خود می بیند. پونک تهران به ۳ محله پونک جنوبی، پونک شمالی و خود محله پونک تقسیم می شود. خیابان های عدل، سردار جنگل و میرزابابایی در پونک قرار گرفته اند.

اگر قصد مراجعه به دندانپزشکی در این محله را دارید کافیست به صفحه “دندانپزشکی پونک” مراجعه کنید و لیستی از کلینیک های دندانپزشکی، دندانپزشکان و دندانپزشک اطفال که در پونک فعالیت می کنند را مشاهده نمایید.

۲- سعادت آباد Sa’adat Abad

همانطور که می دانید یکی از محله های معروف و مهم تهران سعادت آباد نام دارد و پزشکان بسیاری در این محله مشغول فعالیت می باشند. میدان شهید طهرانی مقدم (میدان کاج)، بلوار ۲۴ متری، خیابان های سرو، فرهنگ، صراف ها و … در محله سعادت آباد واقع شده اند.

برای مراجعه به دندانپزشکی در این محله کافیست به صفحه “دندانپزشکی سعادت آباد” مراجعه نمایید و لیستی از دندانپزشکان و کلینیک های دندانپزشکی، متخصص ایمپلنت، ارتودنسی، دندانپزشک اطفال، دندانپزشک زیبایی را به همراه آدرس و شماره تلفن مشاهده نمایید.

۳- جنت آباد

البته جنت آباد نسبت به دو محله بالا به غرب تهران نزدیک تر است. محله جنت آباد تهران به ۳ محله جنت آباد شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم می شود. جنت آباد نیز مانند پونک در منطقه ۵ تهران قرار گرفته است.

اگر قصد مراجعه به یک مرکز دندانپزشکی در این محله را دارید می توانید به صفحه “دندانپزشکی جنت آباد” مراجعه کنید و لیستی از مراکز دندانپزشکی و دندانپزشکان عمومی و متخصص را با آدرس و شماره تلفن دندانپزشکی مشاهده کنید.

انتخاب یک دندانپزشک خوب

قطعا افراد دوست دارند به یک مرکز دندانپزشکی خوب و حتی بهترین دندانپزشکی مراجعه کنند، اما قبل از رفتن به دندانپزشکی می توانید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • می توانید به متخصص ها مراجعه کنید، برای مثال برای عصب کشی دندان به متخصص درمان ریشه، برای درمان مشکلات دندانی کودکان به متخصص دندانپزشکی اطفال و …
  • تجربه و مهارت دندانپزشک نیز می تواند یکی از فاکتورهای انتخاب دندانپزشک تان باشد
  • پرس و جو، تحقیق و کسب اطلاعات بیشتر درباره دندانپزشکی که قصد داریم به آن مراجعه کنیم. برای مثال اگر از آشنایان به دندانپزشکی مراجعه کردند سوال کنید و یا احتمالا در بسیاری از سایت ها و صفحات اینترنتی درباره دندانپزشک مورد نظر شما، بسیاری از افرادی که به این دندانپزشک مراجعه داشته اند نظرشان را بیان کرده اند.
  • دیده شده است برخی از دندانپزشکی ها خدمات ارائه شده توسط مرکز دندانپزشکی شان را گارانتی می کنند

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید