انتشار این مقاله


هایفوتراپی بهتر است یا مزوتراپی

روش های متعددی در دنیای پزشکی وجود دارد که از آنها برای جوان سازی پوست استفاده می کنند، در میان آنها روش هایفوتراپی و مزوتراپی بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده اند، قابل ذکر است که این دو روش تفاوت های بارزی با هم دارند اما در میان آنها یک مورد بهترین عملکرد […]

روش های متعددی در دنیای پزشکی وجود دارد که از آنها برای جوان سازی پوست استفاده می کنند، در میان آنها روش هایفوتراپی و مزوتراپی بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده اند، قابل ذکر است که این دو روش تفاوت های بارزی با هم دارند اما در میان آنها یک مورد بهترین عملکرد را داشته است، هر یک از این روش ها برای فعالیتی مناسب هستند مثلا هایفوتراپی برای سفت کردن پوست و ازبین بردن افتادگی و شلی پوست کاربرد دارد و توانسته بهترین عملکرد را هم از خود نشان بدهد و به راحتی با اشعه ای که جذب پوست می کند کلاژن سازی پوست را افزایش بدهد و به جوان سازی آن کمک شایانی نماید. مزوتراپی روشی است که با کمک آن انواع مواد تقویتی مورد نیاز برای پوست و مو به روش تزریقی همواره وارد بدن می شوند تا آنها را تقویت کنند که از ریزش مو و چین و چروک و لکه پوست جلوگیری شود. روش مزوتراپی نه تنها برای کلاژن سازی و پوست مناسب می باشد بلکه برای مو و لاغری و کاهش درد هم کاربرد دارد و به همین دلیل هر کدام از روش های گفته شده برای فعالیتی بهتر هستند. کلینیک زیبایی نیوشا ارائه دهنده کلیه ی خدمات زیبایی و لاغری

هایفوتراپی چیست؟

هافیوتراپی در اصل روشی می باشد که در با کمک دستگاه های پیشرفته و مدرن اشعه ای را به صورت مستقیم وارد لایه ای از پوست می کنند که این اشعه کمک می کند تا پوست آسیب دیده و ضعیف بتواند به راحتی شروع به فعالیت کرده و افتادگی و شل شدگی خود را درمان نماید و در نتیجه جوانی و شادابی به پوست شما هدیه داده می شود. در این روش امواج فراصوت هستند و به صورت مستقیم وارد پوست می شوند و هیچ گونه آسیب و ضرری هم در آنها وجود ندارد به همین دلیل برای همه افراد مناسب می باشد. پوست مرده و ضعیف اصولا کلاژن سازی بسیار کمی هم دارد که این فعالیت باعث می شود تا پوست کلاژن سازی خود را افزایش بدهد و هم چین و چروک ها از بین بروند و هم کمک می کند تا پوست شما سفت گردد و افتادگی آن هم درمان گردد. این فعالیت برای تمام بخش های صورت مناسب می باشد مثلا می توان از آن برای پوست صورت و گردن و ابرو استفاده کرد تا تمام بخش های صورت و گردن بتوانند زیبا و شاداب بمانند. 

کاربرد هایفوتراپی

همان گونه که در بالا هم توضیح دادیم هایفوتراپی اصولا برای جوان سازی و زیبا سازی پوست کاربرد دارد، گاه ممکن است که افراد در اثر کهولت سن و استفاده نادرست از لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی ماندن زیاد در آفتاب دچار افتادگی پوست و چین و چروک شوید شوند که این امر زیبایی چهره افراد را مختل خواهد کرد و تحت تاثیر قرار می دهد، بدانید که هایفوتراپی برای از بین بردن همین چین و چروک ها کاربرد دارد، برای افتادگی پوست کاربرد دارد، افتادگی ابرو را درمان می کند، پوست شل را سفت می کند و به جوان سازی کمک می نماید. برای کاهش دادن سرعت پیری هم کاربرد دارد زیرا استفاده به جا از این دستگاه و روش کمک می کند تا از چروک شدن پوست هم جلوگیری نمود و همیشه شاداب و جوان ماند. کاربرد های فراوان و عملکرد عالی این روش باعث شده تا روز به روز به تعداد مصرف کنندگان آن در دنیا به خصوص در ایران افزوده شود. 

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یکی از روش های نوین در صنعت پزشکی می باشد که افراد با کمک آن می توانند زیبایی را به پوست خود هدیه بدهند، این روش به گونه ای است که براساس مشکل بیمار دارویی با کمک سوزن های ریز به صورت پشت سر هم به داخل بدن فرد تزریق می گردد تا روند درمان سرعت بگیرد و فرد بهبودی خود را سریع تر به دست بیاورد. بدانید که در این روش انواع مواد معدنی، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و مواد مسکن بدون واسطه وارد بدن می شود که هر کدام بر روی بخشی از بدن تاثیر می گذارند و باعث می شوند تا مشکل همان بخش به خوبی درمان گردد. سوزن های ریزی که درون دستگاه مزوتراپی قرار گرفته است می توانند در مدت زمان کوتاهی چندین بار وارد بدن شوند و تمام مواد مورد نیاز برای بدن را به راحتی وارد آن کنند تا مشکلات پوستی و عضلانی و بدنی و مو مورد درمان قرار بگیرد‌. این روش هیچ گونه اشعه مضر و آسیب دیدگی و عوارضی ندارد و افراد می توانند با اطمینان کامل از آنها استفاده نمایند. 

کاربرد مزوتراپی

مزوتراپی کاربرد های بسیار وسیع و گسترده ای دارد و همواره می توان با کمک آن پوست و مو و بدن را تقویت نمود، از کاربرد های این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  1. برای تقویت پوست و برای از بین بردن چین و چروک کاربرد دارد.
  2. برای از بین بردن لکه و جوش و غیره کاربرد دارد.
  3. برای درمان و جلوگیری از ریزش مو کاربرد دارد.
  4. برای کاهش درد کاربرد دارد.
  5. برای لاغری کاربرد دارد.
  6. برای تقویت مو ها کاربرد دارد.

کاربرد عایق توان این روش در طب پزشکی باعث شده تا روز به روز به تعداد مصرف کنندگان آن در دنیا افزوده شود به خصوص در بانوان که به پوست و مو و زیبایی خود اهمیت زیاد و ویژه ای می دهند. 

مقایسه هایفوتراپی با مزوتراپی: هایفوتراپی و مزوتراپی را ما در بالا به صورت کامل و دقیق توضیح دادیم، در زمینه مقایسه این دو روش باید بگوییم که در روش اول همواره هیچ گونه تزریقی وجود ندارد و تنها با کمک دستگاهی مانند دستگاه سونوگرافی که بر روی پوست کشیده می شود اصولا اشعه به لایه زیرین پوست می رسد و کمک می کند تا فعالیت بافت ها و پوست بیشتر شده و در نتیجه دوباره کوان و زیبا شوند. روش دوم با کمک تزریق انجام می شود که مانند روش اول اصولا دردی برای فرد بیمار ندارد و تمام املاح و مواد مورد نیاز برای تقویت پوست و مو و بافت ها و ماهیچه ها و غیره به صورت مستقیم وارد بدن می شوند و در نتیجه عملکرد سریع تری هم خواهند داشت.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید