انتشار این مقاله


بهترین و سریعترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت

قطعا شما هم‌ تا ‌‌کنون‌ نام بوتاکس را شنیده‌اید. به طور کلی امروزه افرادی که دچار پیری پوست شده‌اند و پوستی لک‌دار دارند، به دنبال جوانسازی پوست هستند. در دهه‌ی اخیر این اسامی پرتکرار بسیار مورد استفاده قرار گرفته‌اند چرا که افراد به این نوع از فرآیندها لطف بسیاری داشته‌اند. روش‌های مختلفی برای جوان سازی پوست وجود […]

قطعا شما هم‌ تا ‌‌کنون‌ نام بوتاکس را شنیده‌اید. به طور کلی امروزه افرادی که دچار پیری پوست شده‌اند و پوستی لک‌دار دارند، به دنبال جوانسازی پوست هستند. در دهه‌ی اخیر این اسامی پرتکرار بسیار مورد استفاده قرار گرفته‌اند چرا که افراد به این نوع از فرآیندها لطف بسیاری داشته‌اند. روش‌های مختلفی برای جوان سازی پوست وجود دارند که هر یک از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. شما برای ترمیم و جوان کردن پوست دست و پوست صورت خود باید از این روش‌های گوناگون بهره ببرید. بهبود ظاهری پوست، بهبود آبرسانی به پوست، از بین بردن جای لک و از بین بردن جای جوش و … نیز از جمله‌ مواردی هستند که با جوان کردن پوست برای هر فردی به ارمغان می‌آیند. با ما در ادامه همراه باشید تا شما عزیزان را با بهترین و سریعترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت آشنا کنیم.‌

بهترین و سریعترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت

هشدار مهم: آیا می‌دانستید روزانه افراد زیادی زیبایی خود را از دست می‌دهند فقط به این دلیل که خدمات زیبایی را از افراد غیر متخصص و آرایشگرها و … دریافت می‌کنند؟!

کلیه روش‌های جوانسازی پوست در این مقاله، حتما باید زیر نظر یک متخصص پوست، مو و زیبایی انجام شود.

سریعترین روش جوانسازی پوست دست

شاید شما هم جزو افرادی باشید که به دنبال جوانسازی پوست دست هستید. جوانسازی پوست دست در واقع حجم از دست رفته‌ی این پوست را جبران می‌کند و آثار پیری را هم تا حد زیادی از بین می‌برد. روش‌های جوان کردن پوست دست تنوع زیادی دارند که هر کسی باید با توجه به نوع پوست خود و شرایط پوستی که دارد، اقدام به استفاده کردن از یک روش مناسب کند. از بین بردن چین و چروک‌های ریز و درشت، از بین بردن فلس‌هایی که روی پوست دست وجود دارد، برجستگی‌های موجود در سطح پوست و ترک‌های عمیق یا سطحی همه و همه با استفاده از بهترین و سریعترین روش برای جوانسازی پوست دست که توسط پزشک متخصص پوست انجام می‌شود، از بین می‌روند. 

تزریق ژل و فیلر برای جوانسازی پوست دست

امروزه متخصصان پوست و مو برای این که چروک‌های پوست دست را از بین ببرند، از ژل و فیلر استفاده می‌کنند. به دلیل این که پس از مدت کوتاهی ممکن است چربی موجود در زیر پوست از بین برود و حجم آن هم کاهش پیدا کند. حتی در این شرایط از روش غیر تهاجمی برای حجم دادن به پوست استفاده‌‌می‌‌شود. در این روش بدون این که ذره‌ای درد یا خونریزی متوجه بدن فرد شود، فرد می‌تواند پوست خود را ترمیم کند.

فتوتراپی و نوردرمانی برای از بین بردن پیری پوست

روش دیگری وجود دارد که امروزه به صورت گسترده برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. این روش، روش فتوتراپی است که اغلب برای از بین بردن چین و چروک موجود در سطح دست مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش از انرژی بالای تابش اشعه‌های نوری استفاده می‌شود تا سلول‌های پوست دست تحریک شوند و خودشان  شروع به ترمیم کنند. با جذب این نورهای قدرتمند از سوی دستگاه‌های فتوتراپی، پوست فرد رنگدانه‌های دست را بهبود می‌دهد و به مرور سلول‌های جوانی را جایگزین سلول‌های از بین رفته و مرده‌ی پوست می‌کند.

از بین بردن لک و کک و مک پوست دست

گاهی اوقات هم ممکن است افراد تنها به دنبال از بین بردن کک و مک موجود در سطح پوست دست خود باشند که در این شرایط از پوست لایه برداری می‌شود. به این صورت که سلول‌های مرده‌ی این از بین می‌روند و سلول‌های جدید جای آن‌ها را می‌گیرند. از اصلی‌ترین روش‌هایی که برای از بین بردن لک دست در کلینیک‌های زیبایی زیر نظر دکتر پوست، استفاده می‌شود؛ می‌توان به لایه برداری اسیدی، لیزر درمانی، کرایوتراپی و لایه برداری از طریق میکرودرم ابریژن اشاره کنیم.

جوانسازی پوست صورت

علاقه به داشتن پوستی جوان باعث شده است که بسیاری از افراد راهکارهای درمانی در جهت جوانسازی پوست صورت را در اختیار بگیرند. برخی از این راهکارها عبارتند از:

لیزر اندولیفت روش مدرن جوانسازی پوست

یکی از مدرن‌ترین روش‌هایی که  برای جوانسازی پوست صورت، متخصص‌های پوست، مو و زیبایی پیشنهاد می‌دهند، روش اندولیفت است. این روش که در زیر مجموعه‌ی روش‌های جوانسازی کم تهاجم به شمار می‌آید، فیبر نازکی را بر روی پوست قرار می‌دهد که این فیبر به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده و آن را ترمیم می‌کند‌. در واقع در روش اندولیفت، اشعه‌های مادون قرمز کلاژن را به پوست هدیه می‌کنند و چربی‌های اضافی را در پوست جمع می‌کنند. به این ترتیب نه تنها پوست سفت می‌شود بلکه از حالت شل شدگی و افتادگی خارج می‌شود و زیبایی گذشته‌ی خود را نیز دریافت می‌کند.

 روش جوانسازی صورت با تزریق ژل

 روش تزریق ژل به عنوان متداول‌ترین روش در این روزها شناخته شده است. با این روش، ژل در پوست وارد می‌شود و منطقه‌ی آسیب دیده را حجیم می‌کند. این حجم دهنده‌ها به سه بخش دائمی، موقت و نیمه دائمی تقسیم می‌شود که هر کدام از آن‌ها عوارض خاص خود را دارند اما اگر شما تحت نظر یک پزشک پوست و مو روند درمان پوست خود را دنبال کنید، می‌توانید این عوارض را به حداقل برسانید.

تزریق بوتاکس

 یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای جوانسازی پوست صورت، روش بوتاکس است. اگر می‌خواهید به ابروهای خود شکل دهید، اگر دوست دارید که گوشه‌های از خود را بالا ترین و اگر می‌خواهید خطوط و چین و چروک صورت خود را محو کنید، روش بوتاکس بهترین انتخاب برای شما است. در این روش سمی مفید وارد پوست می‌شود که می‌تواند عضلات را فلج کند و از این طریق سلامت پوست را بالا ببرد. البته حتما تزریق ژل بوتاکس باید زیر نظر دکتر پوست و زیبایی انجام شود.

هایپوترافی

 در این روش از امواج‌های فراصوت برای درمان پوست آسیب دیده استفاده می‌شود. در واقع این امواج، همان امواج‌هایی هستند که در سونوگرافی کاربرد دارند و بر روی لایه‌ای از پوست متمرکز می‌شوند. تحریک کلاژن‌ها باعث جوانسازی پوست، سفت شدن پوست و از بین رفتن چین و چروک‌های موجود در صورت می‌شود.

چه زمانی باید برای جوانسازی پوست اقدام کرد؟

ما در این مقاله شما را با بهترین و سریعترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت آشنا کردیم؛ اما بهترین زمان برای این که بتوانید پوست خود را جوان کنید این است که ابتدا به شرایط پوست مو توجه داشته باشید. این که چه زمانی علائم پیری بر روی پوست شما به وجود می‌آید ‌یا این که در چه مواقعی بیش از هر زمان دیگری پیش شما نیاز به ترمیم پیدا می‌کند، باعث می‌شوند که شما از زمان ترمیم و جوانسازی پوست هم خبر پیدا کنید. اغلب افراد پس از این که پا به سن ۳۰ سالگی می‌گذارند، به فکر ترمیم پوست خود می‌افتند اما در سنین پایین‌تر نیز ترمیم پوست دیده می‌شوداگر در شهر تهران هستید می توانید نوبت متخصص پوست در تهران بگیرید و اگر در شهرهای دیگر به دنبال دکتر پوست هستید؛ به لیست نوبت‌دهی اینترنتی بهترین دکترهای پوست، مو و زیبایی مراجعه کنید و دکتر پوست کرج، دکتر پوست مشهد، متخصص پوست اصفهان و … را انتخاب و به پزشک مراجعه کنید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید