انتشار این مقاله


هدف از طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی باهدف معرفی و نمایش نمونه کار ها و خدمات یک موسسه یا شرکت صورت می گیرد. با توجه به استفاده زیاد کاربران از اینترنت، برخورداری از یک وب سایت خصوصی برای شرکت ها، بسیار حائز اهمیت می باشد و در رقابت نقطه ی مثبتی به شمار می رود. چنانچه قصد سفارش طراحی سایت […]

طراحی سایت شرکتی باهدف معرفی و نمایش نمونه کار ها و خدمات یک موسسه یا شرکت صورت می گیرد. با توجه به استفاده زیاد کاربران از اینترنت، برخورداری از یک وب سایت خصوصی برای شرکت ها، بسیار حائز اهمیت می باشد و در رقابت نقطه ی مثبتی به شمار می رود. چنانچه قصد سفارش طراحی سایت شرکتی را دارید پیشنهاد می شود قبل اقدام به آن نمونه کارهای طراحی سایت مجموعه را بررسی نموده و با توجه به کاربرپسند بودن آن تصمیم به طراحی سایت فروشگاه آنلاین مجموعه خود نمایید.

طراحی سایت فروشگاه آنلاین

برتری نسبت به رقبا با طراحی سایت شرکتی 

در حال حاضر شرکت های زیادی از وب سایت اختصاصی برخوردار می باشند که فعالیت های زیاد و حضور پررنگی در این زمینه نمایش می گذارند. عدم فعالیت شرکت شما در این زمینه، منجر به آن شده تا مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. بعضی از شرکت ها خدمات فروش و پس از فروش خود را در وب سایت خود عرضه می کنند. ضمن اینکه مراحل معرفی تا فروش محصول به وسیله وب سایت صورت می گیرد. لذا نیازی به تیم فروش نخواهند داشت.  در صورتی که طراحی وب سایت شرکتی به درستی انجام گیرد ارتباط درست بین مشتریان بالقوه و کسب و کار ایجاد می شود. 

نکات مربوط به طراحی سایت شرکتی

قبل از طراحی وب سایت شرکتی برای داشتن فعالیتی بهتر و قوی تر می بایست به موارد زیر توجه داشت:

به دنبال سایت های آماده نباشید. برای موقیت بیشتر از طراحی سایت اختصاصی بهرهمند شوید.

در طراحی گرافیکی سایت خود طیف رنگی مناسب داشته باشید.

اصول و قواعد استاندارد در کد نویسی رعایت نمایید.

از کد واکنش گرا استفاده شود.با رعایت موارد گفته شده هدفی که برای سایت خود در نظر دارید سریع تر پیش رود.

نمونه کارهای طراحی وب

رواج روز افزون خرید اینترنتی در سال های اخیر، باعث رشد و تنوع زیادی در فروشگاه‌های اینترنتی تازه تاسیس شده است .لذا تیم طراحی و توسعه سایت سی ام اس ایران با ارائه خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی را با ویژگی های خاصی همچون رعایت اصول طراحی UI و UX، کاربرپسند بودن و توانایی توسعه سایت فروشگاهی پیاده سازی می نماید . به طور کلی بهتر است برای سفارش سایت ، ابتدا نمونه سایت های طراحی شده را بررسی کرده و در نهایت با توجه به کاربر پسند بودن آن ها سفارش خود را ثبت نمایید. رعایت اصول بهینه ‌سازی و سئو سایت، واکنش‌گرا بودن ، سرعت بالای بارگذاری صفحات و صفحات لندینگ مناسب برای دسته ‌بندی‌های اصلی فروشگاه را می توان از جمله فاکتورهای ضروری یک سایت فروشگاهی می باشد .

نمونه کارهای طراحی وب

به چه نکاتی باید در طراحی سایت فروشگاه آنلاین توجه نمود؟

نمایش پیشنهادات ویژه در طراحی سایت فروشگاه آنلاین

صفحه اصلی و بخش‌های بالایی و انتهایی صفحه یک فروشگاه اینترنتی همچون یک فروشگاه سنتی، دارای ویترین می باشد. در این ویترین محصولات و خدمات قابل ارائه قابل نمایش می باشد. شما می بایست بتوانید ویترین فروشگاه اینترنتی خود را به گونه‌ای بسازید که مشتریان را به خریدار واقعی تبدیل نمایید. می ‌توانید این ویترین را به کمک نمایش پیشنهادات ویژه، تخفیفات دوره‌ای، جشنواره‌های فروش، برگزاری مسابقه و… با ظاهری مناسب و کاربر پسند ایجاد نمایید.

ایجاد امکانات مناسب برای سایت

برخورداری از امکانات باعث می شود که مشتریان در زمان خرید و استفاده از فروشگاه اینترنتی راحت تر باشند و راحت بودن آن ها باعث افزایش فروش بیشتر در کنار افزایش محبوبیت فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد. موارد زیر از جمله پر کاربردترین آن ها می باشند.
●    امکان جستجو و فیلتر گذاری روی محصولات جهت دستیابی سریع به محصول
●    فراهم کردن متنوع روش های پرداخت 
●     محصولات توسط مشتریان نقد و بررسی شود
●    امکان انتخاب برای روش‌های ارسال محصول

●    بدون نیاز به منتظر گذاشتن مشتری خرید کاملا اتوماتیک باشد.
●     جزئیات محصول به صورت جامع و کامل قابل روئیت باشد.
●    امکان ارائه کدهای تخفیف به مشتری 
●    و…

کسب رتبه بالا برای طراحی سایت فروشگاهی

مهم ترین نکته جهت طراحی وب سایت فروشگاهی این می باشد که به وسیله کاربران مشاهده شود تا افراد بتوانند به راحتی با دیدن و اعتماد به این سایت اقدام به خرید نمایند. جهت دیده شدن سایت، کسب رتبه بالا در گوگل می بایست موتور جستجو بتواند با درخواست کاربران سایت شما را به آن ها نمایش دهد. در صورتی که می خواهید طراحی سایت فروشگاهی سفارش دهید می بایست به این نکته توجه کنید که هیچگاه این کار را با قالب هاب آماده و رایگان در اینترنت انجام ندهید چرا که این مورد یکی از المان های منفی گوگل به شمار می رود و حتی ممکن است سایت شما از روی فضای اینترنتی توسط گوگل حذف گردد.

طراحی سایت شرکتی

در این مقاله سعی بر آن داشتیم که اطلاعات جامعی را در رابطه با طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاه آنلاین و… در اختیار شما قرار دهیم .در صورتی که می خواهید برای سفارش سایت اختصاصی اقدام کنید می بایست موارد متعددی را تحت بررسی قرار دهید. همچنین به موارد متعددی همچون گرافیک سایت، سرعت سایت و منو طراحی شده در سایت توجه نمایید.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران با نشانی cms-iran.com ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت می باشد. این شرکت همواره در تلاش است تا کسب و کار شما به خوبی در بستر اینترنتی بدرخشد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید