انتشار این مقاله


از حلوا شکری بروجرد چه شنیده اید؟

حلوا شکری بروجرد به عنوان یک خوراکی خوشمزه، مفید و مقوی شناخته شده است. این حلوا به نام حلوا شکری سنتی نیز معروف می‌باشد. این ماده غذایی از ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان، کالری و پروتئین‌ فراوانی برخوردار است. شما می‌توانید حلوا شکری بروجرد را به عنوان یک وعده غذایی کامل و سالم به عنوان صبحانه مورد استفاده قرار […]

حلوا شکری بروجرد به عنوان یک خوراکی خوشمزه، مفید و مقوی شناخته شده است. این حلوا به نام حلوا شکری سنتی نیز معروف می‌باشد. این ماده غذایی از ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان، کالری و پروتئین‌ فراوانی برخوردار است. شما می‌توانید حلوا شکری بروجرد را به عنوان یک وعده غذایی کامل و سالم به عنوان صبحانه مورد استفاده قرار دهید.

به دلیل وجود کلسیم و ویتامین‌هایی همچون ویتامین D، B و C این ماده غذایی مقوی جهت افرادی که از ضعف جسمانی رنج می‌برند، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که دچار کم خونی هستند می‌توانند از این نوع حلوا شکری استفاده کنند. بکار بردن این محصول برای این افراد مانند یک دارو عمل می‌کند. در کنار تمام موارد ذکر شده افرادی که دچار دیابت هستند بهتر است در خوردن این ماده غذایی خوشمزه و خوش طعم زیاده‌روی نکنند.

پایتخت تولید ارده

شهر بروجرد در تولید ارده از قدمت طولانی برخوردار می‌باشد. به همین دلیل این شهر به عنوان پایتخت تولید ارده شناخته شده است. تولید کنندگان توانسته‌اند این ماده غذایی خوش طعم، خوشمزه، مقوی و پُرانرژی را با کیفیت و مرغوبیت بالایی تولید و به بازار ارائه کنند.

تولید حلوا شکری بروجرد به صورت سنتی

معمولا در شهر بروجرد این نوع حلوا شکری به طور سنتی تولید می‌شود. این محصول نسبت به حلوا شکری صنعتی از طعم، مزه، فواید و… بالایی برخوردار است. به طوری‌که هنگام تهیه این ماده غذایی به صورت سنتی خواص کنجد کاملا حفظ می‌شود. همین امر نقش مثبتی در کیفیت نهایی این محصول ایفا می‌کند.

این نوع حلوا شکری با شکر ایرانی، کنجد، روغن کنجد مرغوب، وانیل، هل و… تولید و به بازار ارائه می‌شود. لازم به ذکر است در تولید و تهیه این محصول هیچ نوع مواد نگهدارنده و افزودنی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. به این طریق طعم حلوا شکری بسیار خوشمزه، شیرین و لذیذ می‌شود. این ماده غذایی خوش عطر نظر کودکان زیادی را به خود جلب کرده است.

فوائد حلوا شکری

  • حلوا شکری سبب کاهش کلسترول خون می‌گردد.
  • این ماده غذایی در افزایش باروری مردان موثر می‌باشد.
  • حلوا شکری  سبب درمان التهاب داخلی بدن و تسکین درد می‌شود.
  • حلوا شکری سبب تقویت دندان، استخوان‌ها می‌شود.
  • درمان یبوست، کاهش دردهای مفصلی در افراد سرد مزاج از دیگر فوائد حلوا شکری بروجرد می‌باشد.
  • استفاده از حلوا شکری سبب تقویت حافظه در نوجوانان و کودکان می‌گردد.

بسته بندی حلوا شکری

تنوع در بسته بندی حلوا شکری  فراوان است. معمولا این ماده غذایی در بسته بندی‌های مختلفی همچون بسته دویست و پنجاه گرمی، پانصد گرمی، هشتصد گرمی، یک کیلوگرمی و … تولید و بسته بندی می‌گردد. علاوه بر طعم لذیذ حلوا شکری، یکی از مهمترین مواردی که سبب شده است این محصول طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد، بسته بندی زیبا و بهداشتی این ماده غذایی می‌باشد.

مصرف حلوا شکری در رژیم غذایی

با توجه به اینکه بدن کودکان نیاز به انرژی و ویتامین‌ها دارد، مصرف حلوا شکری در برنامه غذایی به آن‌ها کمک می‌کند که شاداب و پُرانرژی باشند. ورزشکاران زیادی برای به دست آوردن انرژی مورد نظر خود حلوا شکری  را در رژیم غذایی خود قرار داده‌اند. به طوری‌که طعم خوب، مزه شیرین، وجود ویتامین‌ها، کالری بالا و… در حلوا شکری نظر ورزشکاران را به خود اختصاص داده است.

نگهداری حلوا شکری 

چنان‌چه قصد دارید حلوا شکری بروجرد را برای مدت طولانی‌تر نگهداری کنید، بهتر است درباره شرایط نگهداری آن اطلاعاتی داشته باشید. اگر محل زندگی شما در مناطق گرم کشور است، می‌توانید این ماده غذایی را در یخچال بگذارید. اما اگر محل زندگی شما در مناطق خوش آب و هوای کشور می‌باشد، می‌توانید حلوا شکری را در جای خشک، خنک و به دور از نور آفتاب برای مدت طولانی نگهداری کنید. قرار دادن این ماده غذایی خوشمزه در جای خنک سبب می‌شود عطر و طعم حلوا شکری مانند روز اول بدون تغییر باقی بماند.

قیمت حلوا شکری

عوامل متعددی در تعیین قیمت این ماده غذایی مقوی تاثیرگذار هستند. تولید این محصول از مواد درجه یک یا درجه دو سبب افزایش یا کاهش محصول می‌گردد. کیفیت و مرغوبیت حلوا شکری، نقش مستقیمی در تعیین قیمت این ماده غذایی ایفا می‌کند. نوع بسته بندی، اندازه و وزن بسته بندی و… نیز می‌تواند در کاهش یا افزایش محصول موثر باشد.

خرید حلوا شکری بروجرد

با پیشرفت تکنولوژی و راه‌اندازی فروشگاه‌های فروش مواد غذایی اینترنتی، خرید حلوا شکری( https://soveyda-co.ir/product-category/halva/halva-sugary/) به آسانی صورت می‌گیرد. شما می‌توانید بدون هدر دادن انرژی، وقت، هزینه و … به صورت اینترنتی حلوا شکری مورد نظر را از فروشگاه‌ها خریداری کنید.

خرید به صورت حضوری نیز به شما کمک می‌کند که بتوانید محصول را از نزدیک مشاهده کنید و نسبت به خرید آن اقدام کنید. با توجه به تنوع در وزن و بسته بندی حلوا شکری بروجرد، این محصول از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می‌باشد. همه افراد جامعه در هر نوع شغل و صنفی می‌توانند این ماده غذایی با کیفیت و خوش طعم را خریداری کنند.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید