انتشار این مقاله


اجاره تجهیزات پزشکی در تهران ✔ تجهیزات پزشکی تجهیز سلامت

بسیاری از افراد بیمار برای درمان بیماری‌ های حاد و مزمن به دوران نقاهت طولانی ‌تری نیاز دارند، به همین دلیل ترجیح می دهند که نقاهت شان را در منزل خودشان سپری کنند، اجاره تجهیزات پزشکی یکی از مهم ترین اموری است که افراد انجام می دهند. تجهیزات پزشکی چیست؟ به ابزار و وسایلی که از آن‌ […]

بسیاری از افراد بیمار برای درمان بیماری‌ های حاد و مزمن به دوران نقاهت طولانی ‌تری نیاز دارند، به همین دلیل ترجیح می دهند که نقاهت شان را در منزل خودشان سپری کنند، اجاره تجهیزات پزشکی یکی از مهم ترین اموری است که افراد انجام می دهند.

تجهیزات پزشکی چیست؟

به ابزار و وسایلی که از آن‌ ها جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌ها استفاده می‌شود تجهیزات پزشکی می ‌گویند، اگرچه هریک از این تجهیزات پزشکی هدف خاصی دارند اما به‌ طور کلی با هدف سلامتی انسان ساخته می‌ شوند.

تجهیزات پزشکی انواع مختلفی دارند، برخی از آن ‌ها یک‌ بار مصرف و برخی قابل نگهداری‌ اند، از تجهیزات پزشکی علاوه بر بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی در منازل نیز استفاده می ‌شود.

اجاره تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی با توجه به کاربردشان در دسته ‌های مختلفی قرار می ‌گیرند و هر یک از آن ‌ها در شاخه‌ های مختلفی قرار گرفته و کاربردشان متفاوت است، تجهیزات پزشکی شامل تجهیزات تشخیصی، درمانی، آزمایشگاهی و… هستند.

در صورت نیاز به تجهیزات پزشکی آن‌ ها را از مراکز معتبر اجاره کنید تا کوچک ‌ترین ریسک و خطری برای سلامتی عزیزان تان و شما به وجود نیاید.

اجاره تجهیزات پزشکی در تهران

موسسه تجهیز سلامت یک از بزرگ ترین و با سابقه ترین فروشگاه‌ ها در زمینه فروش و اجاره تجهیزات پزشکی در تهران است، در صورتی که ساکن هر منطقه ‌ای از تهران هستید و به اجاره تجهیزات پزشکی نیاز دارید می ‌توانید این محصولات را با خیالی آسوده اجاره کنید.

جهت اطلاع از خدمات و هزینه ‌های اجاره تجهیزات پزشکی از شرکت تجهیز سلامت با شماره 09120863174 تماس حاصل فرمایید.

برای اجاره تجهیزات پزشکی در غرب تهران و اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران و شرق و جنوب تهران با تجهیز سلامت در ارتباط باشید.

اجاره تجهیزات پزشکی در منزل

با توجه به این موضوع که دوران نقاهت بسیاری از بیماران در منزل شان سپری می ‌شود، بسیاری از افراد می توانند در منازل خود از تجهیزات پزشکی برای بهبود، درمان و پیشگیری از بیماری ها استفاده کنند.

معرفی شرکت تجهیز سلامت

تجهیز سلامت یکی از مراکز فروش و اجاره تجهیزات پزشکی حرفه ‌ای و معتبر در تهران است که با هدف ارتقاء سلامتی افراد فعالیت می ‌کنند، این فروشگاه به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته به ارائه خدمات در این زمینه می پردارد.

مزایای اجاره تجهیزات پزشکی در منزل تجهیز سلامت

  1. امکان اجاره تجهیزات پزشکی به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه از فروشگاه تجهیز سلامت جود دارد.
  2. این مجموعه دارای شعب متعددی در شرق، غرب، جنوب و شمال تهران است.
  3. امکان خرید به صورت آنلاین و حضوری در فروشگاه تجهیز سلامت وجود دارد.
  4. تمامی کالاهای سفارشی از این مرکز در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به تمامی مناطق تهران ارسال می‌ شوند.
  5. تمامی محصولات موجود در مرکز تجهیز سلامت با قیمت مناسب و مقرون به صرفه عرضه می ‌شوند.

نکات مهمی که باید پیش از اجاره تجهیزات پزشکی رعایت شود

  • پیش از انتخاب دستگاه با پزشک تان مشورت کنید تا بهترین مورد را اجاره کنید.
  • تجهیزات پزشکی مورد نیازتان را از مؤسسات معتبر اجاره کنید.
  • هنگام اجاره تجهیرات پزشکی از استاندرد و کیفیت آن اطلاع پیدا کنید.
  • هنگام دریافت دستگاه آن را بررسی و امتحان کنید تا از سلامت آن مطمئن شوید.
  • در صورتی که تجهیزات پزشکی‌ تان به وسایل جانبی نیاز دارد آن ‌ها را اجاره کنید.
  • تجهیزات پزشکی را از موسساتی دریافت کنید که پیش از ارسال به صورت دقیق بررسی شده باشند.

انواع تجهیزات پزشکی که در موسسه تجهیر سلامت اجاره داده می‌ شوند عبارت ‌اند از:

اجاره اکسیژن ساز

یکی از تخصصی ‌ترین تجهیزاتی که برای درمان بیماری‌ های حاد و مزمن تنفسی و ریوی کاربرد دارد اکسیژن ساز است، این دستگا در ظرفیت‌ های متنوعی تولید شده و به اکسیژن رسانی به بیماران کمک می‌ کند.

اجاره ونتیلاتور

ونتیلاتور دستگاه تنفس مصنوعی است و برای افرادی که مشکلات تنفسی شدید دارند و اکسیژن خونشان کم است، از این دستگاه استفاده می ‌شود تا فرد بیمار عمل دم و بازدم را از طریق این دستگاه انجام داده و زنده بماند برای اجاره ونتیلاتور می توانید با تجهیز سلامت در ارتباط باشید.

اجاره تخت بیمارستانی

تخت بیماستانی در دو نوع مکانیکی و برقی تولید می ‌شود که دارای مدل ‌های تک شکن، دو شکن و سه شکن است، ازآنجایی که بسیاری از افراد نیاز به بستری شدن در مدت زمان طولانی دارد می‌ توانند از این تخت در منزل استفاده کنند. 

اجاره کپسول اکسیژن

کپسول اکسیژن از دیگر لوازم و تجهیزات پزشکی است که کاربرد های بسیاری دارد، این وسیله دارای مخزنی است که درون آن با گاز اکسیژن پر شده است، کوهنوردازن و ورزشکاران نیز در ارتفاعات نیز از کپسول اکسیژن برای اکسیژن رسانی استفاده می‌ کنند.

کپسول‌های اکسیژن در ظرفیت‌ های مختلف ۵/۲، ۱۰ و ۴۰ لیتری وجود دارند و قابلیت حمل دارند.

اجاره فشارسنج

فشارسنج از دیگر وسایل و لوازم پزشکی ست که از آن برای اندازه گیری میزان فشارخون افراد به خصوص سالمندان و افرادی که فشار خون بالا دارند ضروری است.

اجاره ویلچر

ویلچر از دیگر تجهیزات پزشکی است که به دو صورت برقی و مکانیکی در بازار وجود دارد که هر کدام دارای امکانات خاصی بوده و مصارف متفاوتی با یکدیگر دارند و بسیاری از افراد از آن ها استفاده می ‌کنند.

اجاره دستگاه بخور

دستگا بخور یکی از مهم‌ ترین تجهیزات پزشکی است که به تهویه هوا پرداخته و علاوه بر بهبود مشکلات تنفسی به سلامت پوست و موی افراد نیز کمک می ‌کند، دستگاه های بخور در دو مدل دستگاه بخور سرد و بخور گرم تولید می ‌شوند که هر کدام مزایا و معایت خاص خود را داشته و کاربردی است.

اجاره تشک مواج

تشک مواج از دیگر تجهیزات پزشکی است که از ایجاد زخم بستر در افراد جلوگیری کرده و به بهبود زخم بستر کاربرد دارد که در انواع مختلف تولید می ‌شود.

اجاره سی پپ

سی پپ ها تجهیزات پزشکی مهمی هستند که از آن ‌ها برای درمان اختلالات تنقسی استفاد می‌ شود، این دستگاه در دو مدل اتوماتیک و غیر اتوماتیک است، این دستگاه موانع و مشکلات تنفسی هنگام خواب را بر طرف می‌ کند و تنفس راحت در هنگام خواب کمک کرده و عملکرد فیزیکی بدن را بهبود می‌ بخشد.

اجاره بای پپ

بای پپ فشار مثبت اکسیژن را در دو مرحله تأمین می‌ کند و به عملکرد تنفس افراد در خواب کمک می‌کند، این دستگاه از طریق فشارهای مثبت و منفی به تنفس افراد کمک می‌کند تا فرد دچار در هنگام خواب دچار مشکل نشود و مشکلات خواب فرد برطرف شود.

با کیفیت‌ترین تجهیزات پزشکی را از کجا اجاره کنیم؟

به شما پیشنهاد می ‌کنیم که بهترین و با کیفیت ‌ترین تجهیزات پزشکی را از فروشگاه تجهیز سلامتدر تهران اجاره و خریداری کنید، مرکز تجهیز سلامت موسسه‌ ای مجاز و معتبر است که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است و با هدف ارتقا سلامت عمومی به فعالیت می ‌پردازد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید