انتشار این مقاله


کامپوزیت ونیر چقدر طول میکشد

کامپوزیت ونیر چقدر طول میکشد؟ سوالی است که ممکن است برای همه افراد پیش بیاید و دوست دارند بدانند که کامپوزیت دندان چقدر طول می کشد.  برای پاسخ به سوال ابتدا در مورد کامپوزیت ونیر باید توضیحاتی را ارائه دهیم، سپس در مورد اینکه چقدر طول می کشد تا کامپوزیت ونیر انجام شود صحبت می […]

کامپوزیت ونیر چقدر طول میکشد؟ سوالی است که ممکن است برای همه افراد پیش بیاید و دوست دارند بدانند که کامپوزیت دندان چقدر طول می کشد. 

برای پاسخ به سوال ابتدا در مورد کامپوزیت ونیر باید توضیحاتی را ارائه دهیم، سپس در مورد اینکه چقدر طول می کشد تا کامپوزیت ونیر انجام شود صحبت می کنیم. 

ونیر کامپوزیت دندان در واقع یک متریال در دندانپزشکی است که برای هم رنگ کردن و یکنواخت کردن دندان ها جهت از بین بردن زردی دندان ها و همچنین ترمیم دندان های پوسیده و شکسته، ترک خورده و یا سیاه شده استفاده می شود. این نوع کامپوزیت برای زیباسازی لبخند استفاده می شود و امروزه کامپوزیت ونیر بسیار پرطرفدار است. 

اکنون در مورد اینکه چقدر طول میکشد تا این عمل انجام شود، توضیحاتی را ارائه می دهیم. معمولاً کامپوزیت ونیر را در یک جلسه ویزیت می توان انجام داد. این کار تا یک ساعت یا بیشتر به طول می انجامد. 

لازم به ذکر است بگوییم که زمان واقعی این عمل به میزان حفره موجود در دندان نیز بستگی دارد. به طور کلی پرکردن دندان با کامپوزیت ونیر یک روزه می باشد و به مدت ۲۰ دقیقه یا نیم ساعت طول می کشد. این بدین خاطر است که دندان باید کاملا خشک باشد تا لایه های کامپوزیت دندان اضافه شود. برای محکم ماندن و محکم شدن کامپوزیت ونیر با استفاده از نور ویژه کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد تا کامپوزیت محکم شود. 

به همین علت این نوع کامپوزیت در بین مردم علاقمندان زیادی را جذب کرده است. امروزه مردم زیادی به زیبایی و سلامتی دندان خود اهمیت می دهند و از کامپوزیت ونیر استفاده می کنند.

مدت زمان انجام کامپوزیت ونیر چقدر است؟

همانطور که در مبحث بالا اشاره کوتاهی به این موضوع کردیم، باید پاسخ سوال کامپوزیت ونیر چقدر طول میکشد را بگوییم که معمولاً ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت طول می کشد و در یک جلسه کوتاه با موفقیت به اتمام می‌رسد. اگر شما دوستان عزیز به سلامتی دندان و زیبایی چهره خود اهمیت می دهید، از این نوع کامپوزیت استفاده کنید. این روش معمولاً بدون ناراحتی و درد انجام می‌شود و پزشکان متخصص محترم با استفاده از مواد بی حسی این کار را انجام می دهند. 

یکی از مهم ترین عوامل در پایداری و استحکام کامپوزیت ها، مهارت دندانپزشکی است که آن را قرار داده است. اگر فردی علاقه دارد رنگ دندان ها و یا فرم دندان هایش عوض شود، از کامپوزیت برای این کار استفاده کند. 

امروزه افراد زیادی از کامپوزیت ونیر برای زیبا سازی ظاهری و بهتر شدن چهره و صورت خود بهره می برند. اگر شما دوستان عزیز به هر دلیل مشکلات رفت آمد دارید و همچنین مدت زمان انجام این کار برای شما اهمیت زیادی دارد و فرصت مناسبی برای دندانپزشکی را ندارید، می توانید از کامپوزیت ونیر استفاده کنید و کافیست فقط یک روز، شما در یک جلسه کوتاه از یک دندان زیبا بهره مند شوید. 

بنابراین مدت زمان انجام کامپوزیت ونیر بسیار کوتاه و مناسب است و افراد به راحتی و بدون دغدغه می توانند از کامپوزیت ونیر استفاده کنند.

عوامل مؤثر در مدت زمان انجام کامپوزیت ونیر

امروزه به علت پیشرفت تکنولوژی و داشتن پزشکان ماهر و کارآمد و همچنین با سابقه در زمینه خدمات دندانپزشکی، مواد ترمیمی از جمله مواد کامپوزیت با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند. عوارض موثر در مدت زمان انجام کامپوزیت ونیر به این صورت است که افراد به راحتی می توانند در مدت زمان کوتاه از یک دندان زیبا برخوردار شوند و افراد زیادی هستند که دغدغه شغلی دارند و فرصت رفتن به دندانپزشکی را ندارند، به همین دلیل توصیه می‌شود از کامپوزیت ونیر استفاده کنند تا از فواید و زیبایی این روش برخوردار شوند. 

از عوارض موثر دیگر کامپوزیت دندان این است که در یک جلسه در همان مطب این کار انجام می شود. کوتاه کردن جلسات کامپوزیت ونیر از عوارض موثر دیگر کامپوزیت ونیر است. 

امروزه به علت مشکلات زیاد و داشتن فرصت کم در طول روز، باعث شده است کمتر افراد به فکر دندانپزشکی و رفتن به مطب دندانپزشک باشند، ولی کامپوزیت ونیر یک روش سریع، راحت و همچنین مناسب برای افرادی است که دندان های پوسیده، خراب، بد فرم و بد رنگ دارند گزینه مناسبی است. 

ترمیم و زیبایی دندان ها با کامپوزیت کاربرد و مزیت های زیادی دارد. با استفاده از این روش که استحکام و مقاومت بالایی دارد، بستن فاصله بین دندان ها، مرتب کردن دندان ها، تغییر رنگ، سفید کردن دندان ها و.. از جمله مواردی است که افراد بابت آنها به کلینیک های دندانپزشکی مراجعه می کنند. شما می توانید با یک جلسه کوتاه کامپوزیت ونیر از یک دندان زیبا و محکم برخوردار باشید و از داشتن دندان های درخشان و با دوام لذت ببرید. 

روکش های ونیر به لحاظ روش درمانی در دو دسته مستقیم و غیر مستقیم موجود می باشند و در روش های مستقیم در یک جلسه با اضافه کردن کامپوزیت دندان به دندان در داخل مطب استفاده می شود و کاربرد آن در زمانی است که بخواهید تعداد کمتری از دندان ها را اصلاح و ترمیم کنید و زمانی که دندان هایتان سالم باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

درمان یک جلسه بدون تراش دندان، برای زیبایی دندان، مرتب کردن، اصلاح فرم دندان و همچنین برطرف کردن نامنظمی های کوچک، بستن فاصله بین دندان ها، زردی دندان ها می باشد.

همچنین بسیاری از متقاضیان میخواهند بدانند تفاوت لمینت و کامپوزیت چیست؟ تا با خیال راحت مناسب ترین روش را برای زیبایی بخشیدن به دندان خود انتخاب نمایند.

مزایا کامپوزیت ونیر چیست ؟

کامپوزیت ونیر مزایای مختلفی دارد که به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.

عدم نیاز به دستکاری ساختار دندان ها، امکان ترمیم شدن، دارای ظاهری مشابه با دندان‌های طبیعی، کوتاه بودن طول دوره درمان، استحکام و مقاومت خوب از مزایا کامپوزیت ونیر می باشد. از مزایای دیگر کامپوزیت ونیر این است که گرچه کامپوزیت دائمی نیست، ولی استحکام و مقاومت مطلوبی دارد و اگر به درستی از آنها مراقبت کنید طول عمر زیاد تری خواهد داشت. 

شما می توانید سال ها از یک دندان زیبا و تمیز برخوردار باشید. کامپوزیت ها مواد رزینی هستند که با اهداف مختلفی در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به اینکه جنس و رنگ بسیاری از مواد کامپوزیتی متفاوت است و به نسبت دارای استحکام متفاوتی می‌باشند، بنابراین بهتر است که برای اصلاح طرح لبخند از بهترین و با کیفیت ترین مواد کامپوزیتی که توسط شرکت های معتبر و معروف دندانپزشکی ساخته شده است، استفاده کنید تا استحکام و زیبایی ماندگار در دندان شما ایجاد شود. 

از مزایای دیگر این روش این است که چون در یک جلسه کوتاه کامپوزیت ونیر انجام می شود، شما می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی به بهترین نتایج دست یابید و دندان های با کیفیتی داشته باشید. 

به طور کلی کامپوزیت ونیر یک روش عالی برای ترمیم دندان ها و از بین بردن نواقص دندان ها است. پر کردن دندان به روش ونیز یک راه مطمئن برای ترمیم ساختار دندان است که به دلایل مختلف خراب شده است. در این روش قسمت پوسیده یا آسیب دیده دندان برداشته می‌شود و سپس دندانپزشکان محترم دندان را کاملاً تمیز می کنند. برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم موجود در سایت الو دندان راپر نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید