انتشار این مقاله


کدام هتل لوکس اصفهان را باید رزرو کرد؟

اصفهان با آثار تاریخی متعدد و صد البته بی‌نظیر خود به همراه امکانات و خدمات رفاهی مطلوب، همواره از مقاصد گردشگری مهم کشور به شمار می‌رود. در این شهر زیبا می‌توانید هتل‌های مدرن، هتل‌هایی با فضای سنتی، هتل‌های قیمت مناسب و… را پیدا کنید. کافی است بدانید چه می‌خواهید. اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر […]

اصفهان با آثار تاریخی متعدد و صد البته بی‌نظیر خود به همراه امکانات و خدمات رفاهی مطلوب، همواره از مقاصد گردشگری مهم کشور به شمار می‌رود. در این شهر زیبا می‌توانید هتل‌های مدرن، هتل‌هایی با فضای سنتی، هتل‌های قیمت مناسب و… را پیدا کنید. کافی است بدانید چه می‌خواهید. اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به اصفهان هستید و قصد دارید در هتلی لوکس و مجلل با بهترین و بالاترین سطح امکانات اقامت داشته باشید، در این مطلب ما را دنبال کنید تا با مشخصات هتل‌های ۵ ستاره در شهر اصفهان آشنا شده و پس از آن بتوانید هتل اصفهان را رزرو کنید.

هتل‌های لوکس در اصفهان چه امکاناتی دارند؟

یک لیست از بهترین هتل‌ها با ۵ ستاره در شهر اصفهان طبق نظر مردم به همراه معرفی امکانات و خدمات آن‌ها گردآوری شده است. 

بیشتر ببینید: چرا باید هتل پیروزی اصفهان را انتخاب کنید؟

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل بین المللی پارسیان در جوار زاینده رود و سی و سه پل زیبا از سال ۱۳۵۰ از بهترین‌ها در اصفهان است. این هتل دارای دو فاز است. فاز قدیمی آن مشرف به زاینده رود و ساختمان جدید مشرف به باغ مصفا است. این هتل در ۷ طبقه با ۲۲۵ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت در حال فعالیت است. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به سفره خانه سنتی، رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و پارکینگ طبقاتی مسقف و روباز، کافی نت و خدمات منشی‌گری، خشکشویی، فروشگاه، تاکسی سرویس، آرایشگاه مردانه، میتینگ روم، فضای سبز و… اشاره کرد. از دیگر هتل‌های لوکس و با کیفیت گروه پارسیان هم می‌توان به هتل عالی قاپو اصفهان با ۴ ستاره اشاره کرد.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی از معروف‌ترین هتل‌ها در مرکز شهر مشغول پذیرایی از میهمانان است. قدمت بنای این کاروانسرا حدود ۳۰۰ سال است و با مرمت و بازسازی اکنون به یک مهمانسرا با ۲۲۵ واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان تبدیل شده است. از مهم‌ترین امکانات رفاهی مدرن این هتل می‌توان به اینترنت، تلویزیون، صندوق امانات، مینی بار، سیستم اعلام حریق، یخچال، خانه داری ۲۴ ساعته، سرویس بهداشتی فرنگی، تهویه مطبوع، تلفن، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، خدمات صرافی، فروشگاه، خدمات پزشکی، لاندری، سالن کنفرانس، فضای سبز و پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ و… اشاره کرد. 

قیمت هتل‌های ۵ ستاره و مدرن در اصفهان شبی چند است؟

قیمت هتل‌ها با توجه به سطح امکانات و خدمات، موقعیت مکانی هتل، معماری و دکوراسیون، زمان رزرو و… تعیین می‌شود. برای مثال اصولا در زمان‌های پیک و شلوغی قیمت گران‌تر است. توصیه می‌شود برای بررسی دقیق قیمت هر اتاق به سایت‌های رزرو آنلاین هتل مراجعه کنید. هم‌چنین می‌توانید از قابلیت‌هایی همچون فیلتر قیمت استفاده نموده و با مشخص کردن کف و سقف بودجه، هتل‌های متناسب با پرداختی خود را مشاهده کنید.

چگونه هتل مدرن و لوکس در اصفهان را رزرو کنید؟

اگر قصد دارید هتل ایده آل خود را رزرو کنید، بهتر است به سایت‌های رزرو آنلاین هتل مراجعه نمایید. در این سایت‌ها همچون جااینجاس می‌توانید به راحتی اطلاعات کامل شامل آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط گردشگری شهر، لیست امکانات، لیست اتاق‌ها، قیمت، قوانین و تجربه مسافرین قبلی را بررسی کنید. پس از آن هم با تخفیف ویژه هتل مورد نظر خود را رزرو نموده و در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به www.jainjas.com  مراجعه کنید.

پاسخ به چند سوال مهم

هتل‌های پنج ستاره در شهر اصفهان شبی چند است؟

در حال حاضر در سال ۱۴۰۱، شروع قیمت یک شب اقامت از ۱۳۲۶ هزار تومان است. جهت بررسی دقیق قیمت‌ها به سایت‌های رزرو اینترنتی هتل مراجعه کنید.

پذیرش کودکان در هتل اصفهان رایگان است؟

هتل پارسیان کودک تا ۶ سال را رایگان پذیرش می‌کند. هتل عباسی هم کودک تا ۵ سال را رایگان و تا ده سال، در صورت عدم استفاده استفاده از سرویس اضافه، نیم بها حساب می‌شود.

هتل ۵ ستاره در اصفهان با فضای سنتی هست؟

هتل ۵ ستاره عباسی اصفهان با قدمت بنای ۳۰۰ ساله و معماری اصیل و تاریخی دوران صفویه، گزینه مناسبی برای دوستداران محیط سنتی در کنار امکانات رفاهی مدرن است.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید