انتشار این مقاله


مرکز تخصصی کاشت ابرو در تهران کجاست؟

امروزه بسیاری از افراد ابرو را یکی از مهم‌ترین عناصر در زیبایی چهره می‌دانند. به همین علت، به دنبال این هستند که بتوانند با استفاده از راه‌های مختلف مانند کاشت، ابروهای خود را زیباتر کنند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که تصمیم به کاشت ابرو می‌گیرند، پیدا کردن کلینیک یا مرکزی مناسب برای انجام این عمل زیبایی […]

امروزه بسیاری از افراد ابرو را یکی از مهم‌ترین عناصر در زیبایی چهره می‌دانند. به همین علت، به دنبال این هستند که بتوانند با استفاده از راه‌های مختلف مانند کاشت، ابروهای خود را زیباتر کنند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که تصمیم به کاشت ابرو می‌گیرند، پیدا کردن کلینیک یا مرکزی مناسب برای انجام این عمل زیبایی است. زیرا عمل کاشت ابرو حتما باید در کلینیک‌های معتبر و دارای مجوز و توسط پزشک صورت گیرد. به همین دلیل، ما در این مطلب به بررسی این موضوع و معرفی بهترین مرکز تخصصی کاشت ابرو خواهیم پرداخت. 

آشنایی با کاشت ابرو

ابروها نیز مانند موهای سر، دچار ریزش می‌شوند. دلایل متعددی مانند افزایش سن، بیماری‌های مختلف، مصرف مواد مخدر و … برای ریزش ابرو وجود دارند. در برخی افراد نیز ابروها از نظر ژنتیکی نازک هستند. افرادی که دچار این گونه مسائل می‌باشند، می‌توانند با کاشت ابرو، وضعیت ابروهای خود را به شکلی طبیعی بهبود ببخشند.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کاشت ابرو چگونه است؟. در کاشت ابرو طبیعی موهای قسمت‌های خاصی از سر به ابرو منتقل می‌شوند. تکنیک و روش کاشت ابروها در واقع مانند همان روش کاشت مو است. فولیکول‌های منتقل شده از سر به ناحیه ابرو مانند ابروهای معمولی به رشد خود ادامه می‌دهند. بنابراین، فرد باید دائما ابروها را کوتاه کند. برای کاشت ابرو روش‌های مختلفی وجود دارند که هر کلینیک بر اساس امکانات خود، از برخی از آنها استفاده می‌کند دو روش FUT و FUE از روش‌های رایج کاشت ابرو محسوب می‌شوند.

ویژگی‌های مراکز تخصصی کاشت ابرو

افرادی که قصد دارند کاشت ابرو انجام دهند، لازم است در انتخاب کلینک به برخی نکات و ویژگی‌ها که در ادامه توضیح داده می‌شوند، توجه کنند.

  1. برخوداری از تمامی مجوزهای وزارت بهداشت

یکی از مهم‌ترین نکات این است که کلینیک مورد نظر باید تمامی مجوزهای مرتبط با وزارت بهداشت را داشته باشد و تمامی نکات بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند. 

  • حضور یک پزشک باتجربه در همه مراحل کاشت ابرو 

در بسیاری از کلینیک‌ها از نام و شهرت یک پزشک که تجربه کافی در زمینه کاشت ابرو دارد، استفاده می‌شود. این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که پزشک در زمان معاینه و انجام کاشت حضور ندارد و تنها نام او وجود دارد. معمولا در این کلینیک‌ها پزشکان جوان و کم تجربه کار کاشت را انجام می‌دهند. 

  • برخوداری از تجهیزات و امکانات لازم و پیشرفته برای کاشت 

معمولا کلینیک‌هایی که امکانات کافی برای انجام کاشت دارند، این کار را بدون جراحی انجام می‌دهند و از روش‌های مدرن‌تری مانند ایمپلنت ابرو طبیعی و … استفاده می‌کنند. استفاده از روش‌های نوین مزایای بیشتری نسبت به روش‌های قدیمی دارد. 

  • رضایت بالای مراجعه‌کنندگان

اگر قصد انجام یک عمل زیبایی در یک کلینیک دارید، بهتر است به خوبی درباره آن کلینیک تحقیق کنید. یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید، مشورت با افرادی است که قبلا به آن مرکز مراجعه کرده‌اند. زیرا در صورتی که افراد زیادی از عمل‌‌های خود در آن مرکز راضی باشند، می‌توانید با خیال راحت عمل خود را در آن مکان انجام دهید. 

هزینه‌ عمل کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  1. نوع روش: هزینه کاشت با توجه به روشی که انتخاب می‌شود، می‌تواند متفاوت باشد. 
  2. پزشک: یک جراح پلاستیک یا پزشک باتجربه‌تر و دارای مدرک علمی بالاتر ممکن است هزینه بیشتری را برای ارائه مشاوره، معاینه و انجام عمل دریافت کند. 
  3. کلینیک یا مرکز زیبایی: هزینه‌ای که کلینیک‌ها و مراکز زیبایی دریافت می‌کنند، با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند، با یکدیگر متفاوت است. 

کلینیک زیبایی شن‌های نقره‌ای، برترین و بهترین مرکز تخصصی کاشت ابرو 

کلینیک زیبایی شن‌های نقره‌ای دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. همچنین این کلینیک بیش از یک دهه تجربه موفق در زمینه اقدامات تخصصی پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام در کارنامه خود دارد. کلینیک شن‌های نقره‌ای، این افتخار را دارد که از اساتید دانشگاهی، متخصصین به‌نام و کادری مجرب در تحقق اهداف خود و جلب رضایت افراد استفاده کند. همچنین تجهیزات این کلینیک از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در سطح جهان هستند. کلینیک زیبایی شن‌های نقره‌ای با استفاده از برندهای معتبر دنیا و تکتولوژی‌های روز دنیا، شما را در رسیدن به فرمی ایده‌آل در ابروهایتان یاری خواهد کرد. 

به دلیل تمام موارد ذکر شده، کلینیک شن‌های نقره ای به‌عنوان برترین و بروزترین کلینیک کاشت ابرو شناخته می‌شود. مرکز زیبایی شن‌های نقره‌ای در دپارتمان کاشت خود تلاش می‌کند با استفاده از مجرب‌ترین تکنسین‌های کاشت و تکنولوژی‌های مطرح دنیا و همچنین تحت نظر پزشکان متخصص، بهترین کاشت ابرو را برای شما انجام دهد. این کلینیک همواره به دنبال این است که بتواند به زیبایی ظاهر افراد کمک کند و لبخند رضایت را روی لب‌های آن‌ها بنشاند. 

جمع‌بندی 

بسیاری از افراد جهت دستیابی به زیبایی بیشتر، اقدام به کاشت ابرو طبیعی می‌کنند. این افراد برای کاشت می‌بایست حتما به کلینیک‌های معتبر که مجوزهای لازم را دارند، مراجعه کنند. امروزه کلینیک‌های زیبایی این کار را با کیفیت و هزینه‌های مختلف برای مشتریان انجام می‌دهند. به همین دلیل، بهتر است در هنگام انتخاب کلینیک وسواس به خرج دهید و به نکاتی مانند رضایت مشتریان قبلی و هزینه‌های کاشت هر کلینیک دقت کنید. 

پیشنهاد ما به افرادی که هیچ‌گونه اطلاعات و آگاهی در رابطه با کلینیک‌های مختلف ندارند، مراجعه به کلینیک زیبایی شن‌های نقره‌ای است. زیرا این مرکز زیبایی با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و همچنین کمک کادر مجرب و متخصص خود، بهترین نتایج را برای شما به ارمغان خواهد آورد. 

https://www.healthline.com/health/eyebrow-transplant
https://gitaclinic.com/2947/4-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D9%88%D9%84/

منابع

https://gitaclinic.com/2947/4-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D9%88%D9%84/
تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید