انتشار این مقاله


۶ نکته مهم انتخاب بهترین جراح سینه

جراحی سینه این روزها رایج شده است و اولین و مهم ترین گزینه جراحی سینه انتخاب بهترین جراح سینه در تهران است. بر اساس آمار اخیر، سالانه حدود ۱۷.۵ میلیون جراحی پلاستیک زیبایی انجام می شود. در حالی که جراحی پلاستیک ساده تر و رایج تر شده است، اکثر بیماران در یافتن یک جراح واجد شرایط و […]

جراحی سینه این روزها رایج شده است و اولین و مهم ترین گزینه جراحی سینه انتخاب بهترین جراح سینه در تهران است. بر اساس آمار اخیر، سالانه حدود ۱۷.۵ میلیون جراحی پلاستیک زیبایی انجام می شود. در حالی که جراحی پلاستیک ساده تر و رایج تر شده است، اکثر بیماران در یافتن یک جراح واجد شرایط و مناسب اشتباه می کنند. اگرچه یافتن بهترین جراح پلاستیک با تجربه زیاد برای رسیدن به بهبودی سریع بعد از عمل بسیار مهم است. در ادامه قصد داریم شما را با ۶ نکنه مهم انتخاب بهترین جراح سینه آشنا کنیم با ما همراه باشید.

چگونه بهترین جراح سینه را پیدا کنیم؟

برای یافتن بهترین جراح سینه در تهران  باید مجموعه ای جامع از حداقل معیارها، استانداردهای حرفه ای و ترجیحات شخصی را طی کند. یک جراح پلاستیک عالی کمک زیادی به بهبودی بیماران خواهد کرد ،اکثر بیماران در اینترنت جستجو می کنند تا جراح مورد نظر خود را انتخاب کنند. اگرچه بسیاری از پزشکان هیچ مدرک یا تخصص جراحی ندارند، اما هیچ قانونی برای منع تبلیغات آنها در اینترنت وجود ندارد.

 بنابراین برای انتخاب بهترین جراح پروتز سینه باید به انجمن جراحی پلاستیک و گره های هر بیمارستان مراجعه کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که بین یک جراح پلاستیک دارای گواهی بورد و یک جراح زیبایی تفاوت وجود دارد. اما واقعیت این است که بسیاری از پزشکان در جراحی عمومی یا سایر آموزش های پزشکی به دنبال کسب درآمد بیشتر هستند و این مشکل در زمینه جراحی زیبایی حاد است.

  • تجربه و شایستگی: جراحان پلاستیک باید تجربیات مرتبط زیادی داشته باشند تا بتوانند نتایج واقعی و عالی را به بیماران آینده نشان دهند. به این ترتیب از جراح بخواهید عکسی از کار خود را قبل و بعد از عمل نشان دهد. هر بخش از جراحی زیبایی نیاز به مهارت های متفاوتی دارد: به عنوان مثال، جراحی بینی و تنفسی با جراحی سینه کاملاً متفاوت است. بنابراین، شما باید یک جراح دارای مجوز با تجربه قابل توجه را انتخاب کنید.
  • رعایت دقیق استانداردهای ایمنی: بهترین جراح ایمپلنت سینه باید استانداردهای ایمنی دقیق را رعایت کند. عضویت در سازمان ها و انجمن های حرفه ای جراحان پلاستیک نشان می دهد که جراح دارای آموزش پزشکی مناسب و سطح بالا از جمله ایمنی بیمار است.
  • یک مرکز جراحی معتبر را در نظر بگیرید: جراحانی که عملیات را در مراکز معتبر و دارای مجوز دولتی انجام می دهند، بالاترین استانداردها را برای ایمنی بیمار رعایت خواهند کرد. یکی دیگر از مواردی که بیماران باید در نظر بگیرند شرایطی است که تحت عمل جراحی قرار می گیرند، جراحان زیادی هستند که در مطب خود عمل جراحی سینه را انجام می دهند. اما البته، ممکن است گزینه خوبی نباشد زیرا قانون نظارتی وجود ندارد.
  • توصیه های دقیق به بیماران: جراحان پلاستیک باید همیشه توصیه هایی را به بیماران ارائه دهند که ماهیت جامعی دارند. مشاوره در مورد اهداف زیبایی شناختی بیمار، آناتومی منحصر به فرد، سابقه پزشکی و سبک زندگی نقش مهمی در موفقیت یک عمل دارد. بیماران باید جراحی را انتخاب کنند که نیازهای درمانی آنها را درک کند و صادقانه و واقع بینانه با آنها صحبت کند. برای آشنایی با بهترین جراح پروتز سینه در تهران اینجا کلیک کنید ،همچنین می توانید به سایت جراحتو مراجعه فرمایید و با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید تا بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.
  • مراقبت شخصی و سازگار : زمانی که بهترین جراح ایمپلنت سینه در مورد اهداف و وضعیت عمل با بیمار جلسه و گفتگوی صریح و صادقانه داشته باشد و برنامه درمانی مناسبی برای او طراحی کند، نتایج بعد از عمل موفقیت آمیز خواهد بود.
  • نظارت و مشاوره با جراح: پس از مشورت با چندین جراح پلاستیک معتبر، جراحی را انتخاب کنید که به بهترین نحو شما را متقاعد کرده است ،اگر از اکثر این شبه سوالات راضی هستید، احتمالاً موفق شده اید بهترین جراح سینه در تهران را انتخاب کنید.

تاثیر اندازه پروتز بر هزینه پروتز سینه

معمولاً تنها عامل تعیین کننده قیمت پروتز سینه، شکل گرد یا اشکی است. در اکثر شرکت های تولید کننده پروتز، عواملی مانند اندازه، برجستگی، نرمی و یا بافت سطحی پروتز تاثیری بر قیمت گذاری ندارند.

  • جنس و نوع پروتز سینه: برندهای مختلفی در بازار تولید کننده پروتز سینه هستند اما باید بدانید که نوع و نوع پروتز تاثیر زیادی در قیمت پروتز دارد.
  • مهارت های پزشک: مهارت و تجربه پزشک تاثیر زیادی در هزینه جراحی ایمپلنت سینه دارد. هر چه پزشک متخصص و حرفه ای تر باشد، دستمزد بیشتری توسط متخصص زیبایی دریافت می کند ،یک پزشک خوب معمولا از دستیاران مجرب و ماهر جراحی برای دستیابی به بهترین نتایج استفاده می کند و نهایت دقت و مهارت آنها را در انتخاب اندازه و برند پروتز و جراحی به کار می گیرد.
  • مراکز جراحی: این جراحی معمولا در مراکز جراحی و بیمارستان ها انجام می شود. استفاده از مواد مصرفی در حین جراحی، اقامت در هتل، بستری در بیمارستان و هزینه اتاق همگی نقش بسزایی در افزایش هزینه های مرکز جراحی یا بیمارستان دارند.
  • قیمت ایمپلنت و خرید در نمایندگی: امروزه انواع مختلفی از برندهای پروتز سینه با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد که معمولاً قبل از انجام جراحی سینه باید پروتز را از نمایندگی خریداری کرد. هزینه پروتز سینه به کیفیت برند و تغییرات نرخ ارز بستگی دارد. از طرفی خرید این محصول از نمایندگی می تواند کیفیت بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد.
  • تاثیر شرایط زیبایی بر هزینه پروتز سینه: وضعیت زیبایی یکی از اصلی ترین و مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه و قیمت جراحی پروتز سینه است. همانطور که می دانید سینه افراد مختلف متفاوت است و هزینه ها یکسان نیست.

کلام آخر

برای عمل جراحی زیبایی سینه خود ، بهتر است با بهترین جراح سینه در تهران که در سایت جراحتو به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما این عمل جراحی را انجام داده اید  و جراحی برای شما صورت گرفته است تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید و بگویید که کدام یک از روش های جراحی برای شما بهتر بوده است ؟به نظر شما دوستان آیا انجام پروتز سینه تاثیری در بارداری و شیردهی دارد؟

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید