انتشار این مقاله


لمینیت دندان در کرج

لمینیت دندان روکش ملایم و نازکی است که برای زیبایی و یکرنگ کردن دندان ها از آن استفاده می شود. بسیاری از مراکز لمینیت در کرج تخصص و مهارت خاصی در این روش درمانی دارند. دلیل آن هم تعداد بالای مراجعه کنندگان به این مراکز برای زیباتر شدن لبخندشان است. همچنین تخصص و مهارت و سواد آکادمیک […]

لمینیت دندان روکش ملایم و نازکی است که برای زیبایی و یکرنگ کردن دندان ها از آن استفاده می شود. بسیاری از مراکز لمینیت در کرج تخصص و مهارت خاصی در این روش درمانی دارند. دلیل آن هم تعداد بالای مراجعه کنندگان به این مراکز برای زیباتر شدن لبخندشان است. همچنین تخصص و مهارت و سواد آکادمیک پرسنل درمانی شهر کرج است. با استفاده از این روکش نازک افراد می توانند فرم دندان های خود را تغییر دهند و رنگ آن‌ها را یکدست و سفیدتر کنند. در واقع این روش درمانی مینای دندان را در مقابل آسیب دیدگی محافظت می کند. همچنین باعث می شود تا دندان ها سلامت خود را در زیر مواد نازک لمینیت حفظ کنند.

لمینیت در کرج

لمینیت دارای انواع مختلفی است. برای استفاده از بهترین مواد لمینیت بایستی به مراکز معتبر در این زمینه مراجعه کرد. اگر به دنبال مراکز لمینیت در کرج برای انتخاب این روش درمانی هستید بهتر است اطلاعات خود را در خصوص نحوه انجام لمینیت و مواد مورد استفاده در آن را افزایش دهید. در ادامه با لمینیت و انواع آن، مزایا و مقایسه با کامپوزیت خواهیم پرداخت.

لمینیت دندان چیست؟

لمینت در کرج یکی از روش های درمانی دندانپزشکی است که برای زیباسازی دندان ها و لبخند از آن استفاده می شود. لمینیت یا ونیر دندان، دندان های لب پر شده، فاصله دار یا زرد شده را ترمیم می کند. ماده ای که در این روش از آن استفاده می کنند ماده ای مخصوص است که برای پر کردن دندان نیز از آن استفاده می شود.

نوع مواد در مقاومت و زیبایی لمینیت تأثیرگذار است. به همین جهت مراکز لمینیت در کرج بهترین نوع مواد موجود در بازار را برای این روش درمانی و ترمیمی استفاده می کنند. مراکز لمینیت در کرج با بررسی شرایط دندان های بیمار اقدام به لمینیت دندان های وی خواهند کرد. بنابراین لمینیت دندان مناسب برای افرادی خاص است که شرایط آن‌ها در زیر آماده است.

  • افرادی که دندان های ترک خورده یا شکسته ای دارند. مخصوصاً شکسته شدن دندان قدامی
  • دندان های که به هر دلیلی دچار تغییر رنگ شده اند.
  • دندان های ناهموار و نامرتب و نامنظم
  • دندان های با فاصله
  • دندان های ساییده شده
  • در مقابل افرادی که از این روش درمانی نباید برای اصلاح دندان های خود استفاده کنند در موارد زیر خلاصه شده اند.
  • کسانی که بر روی سطح دندان های خود مینای کافی ندارند.
  • افرادی که دارای دندان پوسیده و ناسالم است.
  • افرادی که در خواب و یا بیماری دندان قروچه دارند.
  • افرادی که دندان های آن ها پوسیده و شکسته شده اند و یا آن را پر کرده اند.

مزایای لمینیت در کرج

مزایای لمینیت در کرج

لمینیت یکی از خدمات دندانپزشکی است که نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد. دلیل آن هم ظرافت کار در زیبایی لبخند افراد است. همچنین عوارض لمینیت نیز دلیلی محکم برای داشتن تبحر و مهارت کافی برای انجام این کار است. مراکز لمینیت در کرج با تجربه و دارای مهارت کافی در این زمینه هستند. این مراکز به دلیل انجام فعالیت مداوم و مستمر در این زمینه به تبحر و مهارت لازم رسیده اند.

پس افرادی که برای اصلاح فرم دندان های خود به مراکز لمینیت در کرج مراجعه می کنند از این حیث مطمئن بوده و خیالی آسوده دارند. البته برای یافتن بهترین مرکز بایستی تحقیق و پرس و جو کافی داشت. لمینیت دارای مزایای بسیاری است که می توان اولین مزیت آن را اصلاح فرم لبخند دانست. لمینیت یک روش غیر تهاجمی است بنابراین بیمار در به کار بردن این روش دچار درد و خونریزی نخواهد شد. تراش دندان برای لمینیت بسیار کم است و به عصب دندان نخواهد رسید پس از این بابت بیمار بدون ترش از درد وارد مرکز دندانپزشکی خواهد شد.

در صورتی که فرد بهداشت دهان و دندان را رعایت کند دندان های او در مقابل زردی مقاومت از خود نشان می دهند و تا سال ها دندان های سفید و یک دستی خواهند داشت. طبیعی بودن لمینیت یکی دیگر از مزیت های این روش درمانی است زیرا لایه و روکش مورد استفاده بسیار نازک است. طول درمان کوتاه نیز از دیگر دلایلی است که بیماران برای داشتن دندان های سالم از لمینیت استفاده می کنند.

عوارض لمینیت دندان کدامند؟

شاید عدم امکان ترمیم در لمینیت یکی از بدترین نوع عارضه احتمالی در این روش درمانی باشد. به همین دلیل بایستی مرکزی را برای این امر انتخاب کرد که از جهت مهارت و تخصص عالی داشته باشد. زیرا در صورت شکسته شدن لمینیت بر روی دندان نمی توان آن را ترمیم کرد. در صورتی که افراد غیر متخصص لمینیت دندان ها شما را انجام دهند ممکن است دندان ها دچار پوسیدگی شوند. به هر حال انجام لمینیت باعث می شود تا دندان های شما هیچ ماده ای دیگر را قبول نکنند. در چنین وضعیتی شما نمی توانید لمینیت را از روی دندان های خود پایش کنید.

خدمات بهترین مرکز لمینیت در کرج

بهترین مرکز لمینیت در کرج

مراکز مختلف دندانپزشکی در کرج وجود دارند که خدمات درمانی لمینیت برای بیماران انجام می دهند. قطعاً افرادی که به فکر لمینیت در کرج هستند به دنبال بهترین مراکز و کلینیک ها هستند. حتی افرادی که قصد ایمپلنت در کرج و یا کامپوزیت در کرج را دارند به دنبال بهترین آن تحقیق و پرس و جو می کنند. با سرچ کردن در وب سایت های مختلف می توان مراکز دندانپزشکی متعددی را در شهر کرج با نام و نشان و تلفن یافت که هر یک در کار و حرفه خود دارای مهارت و تخصص دارند. برخی از مراکز در روش های درمانی مختلفی مهارت بیشتری دارند.

با این وجود می توان برای پیدا کردن بهترین کلینیک از نظر جوینده به کلینیک و مراکز معتبر مراجعه کرد. سپس از آن‌ها در مورد نحوه انجام روش درمانی و تجهیزاتشان سؤال پرسید. سپس آلبوم و نمونه کارهای آنان را بررسی کرد و از حاضران در کلینیک در مورد رضایت خود از آن‌ها سؤال پرسید. در نهایت از هزینه و مواد مورد استفاده که مهم ترین بخش درمانی لمینیت است سؤال پرسید. به نظر می رسد این روش در یافتن بهترین مرکز لمینیت در کرج پاسخگو باشد.

انجام لمینیت دندان در کرج

لومینیزر دندان همان لمینیت یا ونیر است که برند مواد مصرفی بر روی دندان ها را نشان می دهد. خدمات لمینیت در کرج با روش های مختلفی صورت می گیرد. ممکن است از روش بدون تراش و یا روش تراش البته خیلی کم در لمینیت استفاده شود. لومینیزر دندان همان لمینیت دندان البته بدون نیاز به تراش دادن است که مستقیم بر روی دندان ها گذاشته می شود. در روش تراش دندان نیاز به بی‌حسی دندان است اما در روش لومینیزر نیازی به بی حسی نیست.

کلینیک دندان پزشکی دکتر زیدی

کلینیک دندانپزشکی دکتر زیدی در ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی در کرج آماده خدمت رسانی به شما بیماران و زیباجویان عزیز می باشد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید