انتشار این مقاله


پلتفرم مونوپی چیست و چه ویژگی‌هایی آن را متمایز می سازد؟

چالش‌ها و مسابقه‌ها بخش مهمی از زندگی هستند و فواید زیادی دارند. به‌ویژه چالش‌های دوران نوجوانی که باعث آماده‌سازی فرد برای ورود به دنیای بزرگسالان می‌شود. انجام چالش و مسابقه‌های گوناگون این باور را در افراد تقویت می‌کند که موانع بخشی عادی از زندگی هستند و می‌توانند آن‌ها را مدیریت کرده و از آن عبور […]

چالش‌ها و مسابقه‌ها بخش مهمی از زندگی هستند و فواید زیادی دارند. به‌ویژه چالش‌های دوران نوجوانی که باعث آماده‌سازی فرد برای ورود به دنیای بزرگسالان می‌شود. انجام چالش و مسابقه‌های گوناگون این باور را در افراد تقویت می‌کند که موانع بخشی عادی از زندگی هستند و می‌توانند آن‌ها را مدیریت کرده و از آن عبور کنند. همچنین اغلب به‌دلیل احساس یک تجربه متفاوت در این برنامه‌ها، فرد روزهای سخت را به‌عنوان یک محرک برای پیروزی در نظر می‌گیرد.

این در حالی است که تا قبل از همه گیری ویروس کرونا ۵۶ درصد از جامعه هیچ‌گونه فعالیت ورزشی نداشتند و پس از پایان کووید ۱۹ این عدد به ۷۰ درصد رسیده است. بنابراین علاوه بر تأثیر برگزاری چالش و مسابقه در زندگی روزمره افراد، نمی‌توان این واقعیت را نادیده گرفت که چنین رویدادهایی  می‌توانند باعث ایجاد فرهنگسازی در ورزش شوند و از آن مهم‌تر تأثیری بسزایی در تغییر سبک زندگی ناسالم و مدیریت استرس‌های جامعه نیز دارند! بنابراین برای داشتن جامعه‌ای سالم، در این زمان بیش از هر چیزی نیاز به تحرک، دانش تغذیه و… احساس می‌شود و این‌جا زمانی است که پلتفرم مونوپی وارد می‌شود. اما مونوپی چیست؟ چه اهدافی دارد و چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود که این مجموعه تبدیل به یک انتخاب برتر شود. برای دریافت پاسخ با ما تا آخر مطلب همراه باشید.

پلتفرم مونوپی چیست؟

مونوپی را در ساده‌ترین تعریف می‌توان یک مربی و مشاور زندگی سالم دانست که در کلیه‌ی زمینه‌ها از کاربردی‌ترین روش‌های درمان تروما (Trauma) تا آموزش گام به گام شستن دوچرخه، تمرینات مقاومتی در خانه و… را با هدف فرهنگ‌سازی در ورزش، تغذیه و اجتماع سالم طراحی و ارائه می‌دهد.

هم‌چنین پلتفرم مونوپی با برگزاری چالش و مسابقه سعی دارد تا فرهنگ تحرک، تغذیه‌ی صحیح، مراقبت از محیط زیست و زندگی اجتماعی سالم را با مفرح‌ترین برنامه‌ها در جامعه نهادینه سازد. 

این مجموعه برای ارائه بهتر و جذاب‌تر فعالیت‌های خود به چهار بخش اصلی دسته‌بندی می‌شود که  شامل

  • مدرسه مونوپی
  • مجله مونوپی
  • نیازمندی مونوپی
  • چالش و مسابقه 

است. هر کدام از این دسته‌بندی‌ها فعالیت‌های جذاب و موثری را ارائه می‌دهند که در راستای هدف این مجموعه است. 

ویژگی های پلتفرم مونوپی

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم پلتفرم مونوپی با هدف فرهنگ‌سازی در زیرساخت‌های اساسی زندگی اجتماعی مانند ورزش، تغذیه، مدیریت استرسی و آسیب‌های روحی تمرکز دارد و برای این‌که بتواند بسیار موثر عمل کند، فعالیت‌های خود را در چهار بخش در اختیار همراهان خود قرار می‌دهد (در ادامه به‌طور کامل به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم)، اما این تنها مزیت پلتفرم مونوپی نیست، بلکه این مجموعه با ارائه ویژگی‌های متنوع باعث می‌شود که انتخاب آن برای علاقه‌مندان در این زمینه جذاب و متفاوت باشد. مثلا:

– ارائه آموزش‌های به‌روز و حرفه‌‌ای زیرنظر متخصصین و مشاورین آموزش‌دیده

– ارائه اطلاعات کاربردی در زمینه‌های گوناگون مانند تغذیه، ورزش، شناخت خود، درمان آسیب‌های روحی و…

– ارائه مطالب آموزشی در زمینه خرید وسایل ورزشی و…

– برگزاری مسابقات و چالش‌های گوناگون 

– ارائه خدمات و آموزش‌های متنوع با کم‌ترین هزینه

مدرسه مونوپی

براساس گفته‌ی سازمان بهداشت جهانی (WHO)، داشتن زندگی سالم، راهی است تا بتوانید از جنبه‌های بیشتری از زندگی خود لذت ببرید. مدرسه مونوپی براساس این جمله WHO شکل گرفته و با برگزاری کلاس‌های آموزشی و ورکشاپ، رفاه جسمی، روانی و اجتماعی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند. مدیران این مجموعه اعتقاد دارند که زندگی سالم روشی مطمئن برای جلوگیری از خطر ابتلا به انواع بیماری‌های روحی و جسمی است. همچنین احساسی بهتری را از نظر ذهنی و جسمی با انجام منظم ورزش و داشتن یک سبک زندگی سالم تجربه خواهید کرد. در همین راستا مدرسه مونوپی با بهره‌مندی از بهترین مربی‌های حرفه‌ای و با دانش به‌روز کلاس‌های آموزشی متفاوت را برگزار می‌کند. برخی از این دوره‌ها عبارتند از:

– کلاس آموزش دوچرخه سواری

– کلاس آماده‌سازی دویدن 

– کلاس آموزش دفاع شخصی به سبک وینگ چون 

– ورکشاپ صعود به قله بند عیش 

– ورکشاپ معرفی انواع دوچرخه و قطعات آن 

– برنامه تمرینی صعود به قله دارآباد 

– برنامه دوچرخه سواری جنگل‌های راش

مجله مونوپی

مجله مونوپی فراتر از یک نشریه رفته و با داشتن یک تیم حرفه‌ای در زمینه‌ی تولید محتوا اطلاعات کاملا به‌روز و معتبر را در راستای تغذیه صحیح، فعال بودن، سلامت واقعی، تمرکز حواس، مدیریت استرس، حفظ تناسب ذهن و بدن، ارتباط اجتماعی و… ارائه می‌دهد. 

کامل بودن مجله مونوپی باعث می‌شود تا خوانندگان هر آن‌چه برای یک زندگی سالم از ورزش گرفته تا تغذیه و… را لازم دارند، در یک پکیج جامع مطالعه کنند. واقعیت این است که پلتفرم مونوپی با ارائه مطالب متنوع، تمام اقشار جامعه را در نظر گرفته و اگر فردی امکان شرکت در کلاس‌های آموزشی، مسابقات و چالش‌ها را ندارد، با مطالعه این مجموعه می‌تواند تحول عظیمی در زندگی خود ایجاد کند.

نیازمندی مونوپی

یکی از بخش‌های جذاب پلتفرم مونوپی بخش نیازمندی مونوپی است. این بخش از دو قسمت آگهی فروش و دیوار مهربانی تشکیل شده است. همراهان مونوپی در این بخش می‌توانند لوازم ورزشی که سال‌ها در کنار خانه خاک می‌خورند را برای فروش آگهی کنند، یا می‌توانند آن را در بخش دیوار مهربانی قرار دهند. در نتیجه اگر فردی برای ورزش کردن از تجهیزات مناسب برخوردار نیست می‌تواند آن را خریداری کند یا در بخش دیوار مهربانی به رایگان آن را داشته باشد. 

چالش و مسابقه مونوپی

نوبتی هم باشد، نوبت بخش هیجان‌انگیز پلتفرم مونوپی یعنی چالش و مسابقه است. البته جذاب‌ترین از بخش چالش و مسابقه، دریافت مونوکوین است. این بخش نیز با هدف ایجاد تحرک و تشویق به زندگی سالم راه‌اندازی شده و با برگزاری چالش‌های متنوع مانند چالش پیاده‌روی، دویدن، رکاب زدن و… یک روز مفرح را برای همراهان خود ایجاد کرده و در پایان آن جوایز ویژه همراه با امتیازهایی با عنوان مونوکوین به شرکت‌کنندگان برتر ارائه می‌شود. جالب است بدانید که با داشتن مونوکوین می‌توانید به‌راحتی به بخش مونوشاپ مونوپی رفته و از آن‌جا با این امتیازها خرید لذت‌بخشی را تجربه کنید.

پلتفرم مونوپی راهی به سوی داشتن تحرک بیشتر و رفتن به سمت زندگی سالم‌تر است. به مونوپی سر بزنید و با شرکت در چالش‌های هیجان انگیز آن و همراهی با گروه دوستان جدید، لذت ببرید.

این مطلب به عنوان رپورتاژ منتشر شده است و دکتر مجازی هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای آن بر عهده ندارد.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید