انتشار این مقاله


با جدیدترین روش جراحی لاغری آشنا شوید

با ما همراه باشید تا با جدیدترین روش جراحی لاغری آشنا شوید. اگر به دنبال راهی برای لاغری فوری و رسیدن به اندام ایده آل هستید، این مطلب مناسب شماست. اگر اضافه وزن دارید و یا می خواهید با جدیدترین روش جراحی لاغری و عمل اسلیو معده آشنا شوید، در این صفحه از علمی ترین روش های […]

با ما همراه باشید تا با جدیدترین روش جراحی لاغری آشنا شوید. اگر به دنبال راهی برای لاغری فوری و رسیدن به اندام ایده آل هستید، این مطلب مناسب شماست. اگر اضافه وزن دارید و یا می خواهید با جدیدترین روش جراحی لاغری و عمل اسلیو معده آشنا شوید، در این صفحه از علمی ترین روش های لاغری فوری را با ذکر مزایا و معایب هر یک از روش های جراحی لاغری برای خانم ها و آقایان را شرح داده ایم. علاوه براین در همین صفحه، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه جدیدترین روش های جراحی لاغری یکی از بهترین متخصصان جراحی لاغری را معرفی کرده ایم. 

جدیدترین روش جراحی لاغری چیست؟

روش های مختلفی برای لاغری وجود دارد، متداول تروین روش ها، ورزش کردن و رژیم گرفتن است، البته این روش ها نیاز به صرف زمان طولانی دارد. علاوه براین بعضی افراد براثر پرخوری، دچار گشادی معده شده اند و یا به دلیل بیماری های مختلف توان انجام حرکات ورزشی برای لاغری را ندارند. اینجاست که جدیدترین روش جراحی لاغری به کمک این افراد می آید و فرایند لاغری را تسریع می بخشد. 

فرقی ندارد خانم هستید یا آقا، می توانید با کمک جدیدترین روش جراحی لاغری لاغر شوید و لاغر بمانید. اگر اشتهای زیادی برای خوردن غذا دارید با کمک این روشها، حتی اشتهای شما کمتر می شود و با خوردن مقدار اندکی غذا، خیلی زود احساس سیری خواهید کرد. 

حالا می رویم سر اصل مطلب و به معرفی جدیدترین روش ها و متد روز دنیا برای جراحی لاغری می پردازیم، این روش ها شامل موارد زیر هستند:

۱- جدیدترین روش جراحی لاغری با استفاده از عمل اسلیو معده برای کاهش وزن 

۲- جدیدترین شیوه جراحی لاغری با استفاده از جراحی بای پس معده برای لاغری 

** این روش ها موجب کاهش حجم و فضای خالی معده برای پذیرش غذا می شوند به این ترتیب تمایل و نیاز بدن به خوردن غذا کاهش پیدا می کند. در ادامه مزایا و معایب هر یک از روش ها را شرح داده ایم تا بتوانید با آگاهی کافی برای انتخاب بهترین و جدیدترین روش جراحی لاغری اقدام کنید. 

روش جدید جراحی لاغری مناسب چه کسانی است؟

انتخاب یکی از دو روش جدید لاغری مناسب افراد با شرایط زیر است:

۱- اگر دچار چاقی افراطی و بسیار شدید هستید، لاغری با استفاده از رژیم گرفتن و ورزش احتمالا به ماهها و سالها زمان نیاز دارد. اما اگر می خواهید فوری لاغر شوید می توانید یکی از روش جدید جراحی لاغری را انتخاب کنید. 

۲- اگر عادت به پر خوری دارید و برای پر کردن فضای خالی داخل معده و رسیدن به احساس سیری، نیاز به حجم بسیار زیاد غذا دارید، بعد از مطالعه این مقاله می توانید یکی از روش های جدید جراحی لاغری را انتخاب کنید. 

۳- اگر بیماری خاصی دارید که ورزش کردن را برای شما دشوار یا غیر ممکن کرده و روز به روز در حال افزایش وزن هستید، می توانید برای جلوگیری از چاقی بیشتر و رسیدن به لاغری و کاهش وزن فوری، از روش جدید جراحی لاغری که در همین مقاله به طور کامل شرح داده ایم، استفاده کنید. 

۴- اگر با مشکل اضافه وزن روبرو هستید و پزشک به شما هشدار داده است که برای حفظ سلامتی خود نیاز به کاهش وزن فوری دارید، در صورت صلاحدید جراح و انجام آزمایش‌ها لازم، می توانید برای انجام جراحی به جدیدترین روش ها که عوارض بسیار کمی دارند، اقدام کنید. 

۵- اگر بارها رژیم گرفته اید و ورزش کرده اید اما سبک زندگی شما به گونه ای بوده است که نتوانسته اید ورزش را ادامه دهید و به خوردن غذاهای پر حجم ادامه داده اید، احتمالا انگیزه و قدرت کافی برای ادامه سبک زندگی سالم را ندارید. در این شرایط اگر تصمیم به عمل جراحی گرفته اید، بهتر است از روش جدید جراحی لاغری نظیر اسلیو معده، بای پس معده و یا حلقه معده برای لاغری استفاده کنید. به این ترتیب دیگر تمایل و نیاز به خوردن غذا با حجم بالا نخواهید داشت و حتی بدون ورزش کردن هم لاغر می شوید. 

اسلیو معده روش جدید برای جراحی لاغری

استفاده از جراحی اسلیو معده به عنوان یکی از دو روش جدید جراحی لاغری، مرسوم می باشد. در این روش قسمتی از معده برداشته می شود و سایز معده کوچک می شود. بنابراین خیلی زود با خوردن مقدار اندکی غذا، احساس سیری می کنید. مزیت این روش این است که بدون احساس ضعف و گرسنگی لاغر می شوید و اگر توسط جراح حرفه ای و متخصص جراحی لاغری، برای اسلیو معده اقدام کنید معمولا دچار عوارض خاصی نمی شوید.

البته لازم است تمامی مراقبت های لازم بعد از عمل اسلیو معده شامل رژیم غذایی سالم را رعایت کنید تا زخم ناشی از بریدن بخشی از معده ترمیم شده و معده بر اثر پرخوری مجدد، دوباره گشاد نشود. هزینه عمل اسلیو معده برای لاغری، در مقایسه با سایر روش ها جراحی لاغری ارزان است وعوارض بسیار کمی دارد.

یکی از بهترین متخصص های جراحی اسلیو معده در تهران، دکتر موسوی است. پیشنهاد می کنیم با جراح اسلیو معده مشورت کنید تا اطلاعات تکمیلی با توجه به شرایط شخص شما توسط پزشک ارائه شود.

اسلیو معده روش جدید برای جراحی لاغری

بای پس معده جدیدترین روش جراحی لاغری

استفاده از جراحی بای پس معده برای لاغری به عنوان یکی از جدیترین روش های جراحی لاغری امروزه بسیار مرسوم است. جراح برای انجام این عمل، ابتدا شاخص توده بدنی بیمار را بررسی می کند، اگر بیمار اضافه وزن بسیار شدید داشته باشد، این روش را پیشنهاد می کند. جراح بخشی از روده کوچک و قسمتی از معده را از فرایند گوارش دور نگه می دارد. به این ترتیب غذا وارد این بخش نمی شود، اشتها کم می شود و نتیجه آن، کاهش وزن فوری است. 

اگر بیمار، دچار دیابت یا چربی خون باشد، به علت مصرف کمتر مواد غذایی و لاغری، احتمال درمان دیابت و چربی خون وجود دارد و حتی در مواردی، بهبودی کامل حاصل می شود. این روش نیز با کمترین عوارض همراه است، البته به شرط اینکه بعد از جراحی رژیم غذایی سالم رعایت شود و از خوردن غذاهای چرب و پرحجم خودداری شود. 

یکی از بهترین متخصص های جراحی لاغری در تهران که مسلط به جدیدترین روش جراحی لاغری است، دکتر موسوی می باشد. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از شرایط و هزینه جراحی، به سایت دکتر موسوی جراح بای پس معده مراجعه کنید. 

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید