انتشار این مقاله


کلینیک فولیمو؛ بهترین مرکز کاشت مو مشهد

به هر دلیلی اگر دچار ریزش موی سر یا طاسی شده‌اید، کاشت مو، بهترین روش برای بازگردانی و رویش مجدد مو می باشد! عوامل مختلفی ممکن است موجب ریزش مو یا ضعیف‌تر شدن فولیکول‌های مو شود. برای مثال ابتلا به بیماری‌های ژنتیکی، وجود سابقه طاسی در خانوداه، استفاده از شامپوهای نامرغوب، آب و هوای نامناسب، […]

به هر دلیلی اگر دچار ریزش موی سر یا طاسی شده‌اید، کاشت مو، بهترین روش برای بازگردانی و رویش مجدد مو می باشد! عوامل مختلفی ممکن است موجب ریزش مو یا ضعیف‌تر شدن فولیکول‌های مو شود. برای مثال ابتلا به بیماری‌های ژنتیکی، وجود سابقه طاسی در خانوداه، استفاده از شامپوهای نامرغوب، آب و هوای نامناسب، مصرفی برخی از داروها، استفاده از رنگ‌های شیمیایی، استفاده مدام از سشوار یا اتو مو و… ممکن است در درازمدت موجب ضعیف شدن پیازچه ها و ریزش شود. با پیوند مو می‌توانید موهای از دست داده خود را جبران کرده و جوانایی و شادابی را دوباره به چهره خود بازگردانید.

اهمیت کاشت مو در مشهد

مشهد به عنوان دومین شهر پر جمعیت ایران و یکی از بزرگترین شهر های ارائه دهنده خدمات زیبایی و پیوند مو و ابرو به حساب می آید. یکی از بزرگترین مراکز زیبایی مشهد که در آن کار کاشت ریش، سیبیل، مو و… انجام می گیرد، کلینیک زیبایی فولیمو می باشد. این کلینیک با داشتن بهترین پزشکان متخصص زیبایی توانسته است سالانه بالغ بر هزاران مراجعه کننده بر خوردار طاسی یا ریزش مو را درمان کند.

شهر مشهد به دلیل داشتن آب و هوای سرد و خشک در فصول سرد سال و گرم و خشک در فصول گرم سال از متقاضیان زیادی برای کاشت مو در این شهر برخوردار است، چرا که آب و هوای خشک موجب می شود که فولیکول های مو به خوبی تغذیه نشوند و کافیست فرد به ویتامین های مو خود نرسد، آنگاه است که موهای وی ریزش می کند یا طاس می شود.

از همین رو عمل زیبایی کاشت مو در مشهد را می‌توان یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی در استان خراسان دانست. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع‌به نحوه کاشت مو لازم است که کمی با ساختمان مو آشنا باشید.

موهای انسان از دو بخش با نام‌های فولیکول و ساقه تشکیل شده است. به ساقه آن در اصطلاح عامیانه تار و به فولیکول آن پیاز مو گفته می‌شود. زمانی که پیاز مو ضعیف ‌شود، به دنبال آن ساقه یا تار مو نیز ضعیف و شکننده می‌شود. اگر فولیکول‌ها بسیار آسیب دیده باشند، دیگر نمی‌توانند ساقه را تغذیه کنند. در این شرایط فرد برای داشتن موهایی پرپشت و ضخیم باید پیوند مو انجام دهد. 

انواع روش‌های کاشت مو مشهد

  • کاشت به روش ترکیبی
  • پیوند مو به روش FIT
  • کاشت مو به شیوه FUT
  • کاشت مو با روش DHI
  • ایجاد مو به روش SUT
تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه تخصصی کاشت مو فولیمو می باشد.

هر یک از این روش‌ها ویژگی‌ها، پیوند مو در مشهد دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. برای انتخاب بهترین روش کاشت مو مشهد، ابتدا باید توسط متخصص پوست و مو فولیمو معاینه شوید تا وضعیت بانک مو شما بررسی شود. سپس در یک جلسه رایگان، بهترین روش کاشت مو مشهد با در نظر گرفتن میزان هزینه‌ای که می‎خواهید بکنید به شما پیشنهاد می‌شود.

کاشت مو به روش ترکیبی در مشهد

تفاوت در روش‌های مختلف کاشت مو به تفاوت در نحوه برداشتن مو بستگی دارد. روش ترکیبی عمدتا برای افرادی استفاده می‌شود که حجم طاسی آن‌ها زیاد است. مزیت بزرگ این روش امکان برداشت تعداد زیادی گرافت مو در یک جلسه است. کاشت به روش ترکیبی در واقع ترکیبی از روش‌های FUT و FIT است. افرادی که تمایلی به برداشت مو به صورت نواری ندارند یا امکان کاشت به روشFUT برای آنها امکان پذیر نمی‌باشد، می‌توانند از این روش ترکیبی برای آن‌ها استفاده کرد تا بهترین نتیجه حاصل شود. 

کاشت مو FUT مشهد

این روش را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین روش‎های کاشت مو در دنیا دانست. در این روش که تحت بیهوشی عمومی صورت می‌گرفت مقداری از پوست پشت سر که دارای بانک مو مناسبی است برداشته می‌شد و جلوی سر و قسمتی که دچار ریزش و طاسی شده بود پیوند می‌خورد. این روش قدیمی می‌توانست عوارض‌هایی در پی داشته باشد که به عنوان یکی از رایج‌ترین عوارضات آن می‌توان به تاثیر داروی بیهوشی اشاره کرد. احساس درد پس از جراحی و به جا ماندن جای اسکار نیز از دیگر عوارض‌های این روش کاشت مو است از همین‌رو به مرور زمان روش‌های جدیدتری جایگزین این روش کاشت مو شد.

کاشت مو در شهر مشهد به شیوه FIT

پس از روش GUT محققان تلاش کردند تا روشی را برای کاشت مو ارائه دهند که عوارض‌های ناشی از روش فوق را نداشته باشد و نتیجه آن کاشت مو به روش FITبود.

در این روش نتیجه نهایی کار نسبت به روش قبل مطلوب‌تر بود اما همچنان معایبی نیز به همراه داشت. برای مثال برای کاشت مو به این روش فرد باید جلسات متعددی را به کلینیک فولیمو مراجعه می‌کرد. احساس درد، تورم، خونریزی و دوره نقاهت طولانی نیز از معایب این روش کاشت مو در مشهد به شمار می‌رفتند. در این روش که به نوعی اصلاح شده روش FUT بود، تار ها از بانک مو قسمت پشت سر گرفته می‌شود و در قسمت‌هایی که دچار ریزش یا طاسی شده بودند پیوند می‌خورد. 

کاشت مو BHT در مشهد خراسان

این روش کاشت مو مشهد شباهت زیادی به دو روش فوق دارد با این تفاوت که برای پیوند مو از دیگر نواحی بدن مو گرفته شده و به قسمت‌هایی از سر که دچار ریزش یا طاسی هستند پیوند می‌خورد. با توجه به اینکه این روش کاشت مو نیز بازدهی چندان بالایی نداشت و عوارض‌های خاص خود را داشت جای خود را به روش‌های نوین‌تری داد.

کاشت مو پر تراکم با SUT

در حال حاضر یکی از بهترین روش‌های کاشت مو که برای اغلب افراد انجام می‌شود، روش SUT است. مهم‌ترین دلیل محبوبیت این روش، عوارض کمتر آن نسبت به سایر روش‌های کاشت مو است. اغلب روش‌های قدیمی کاشت مو به صورت دستی انجام می‌شوند در حالی که در این روش از دستگاه‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌شود. کاشت مو به روش SUT نتیجه ماندگارتری دارد و نسبت به سایر روش‌های کاشت مو طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. در این روش بدون نیاز به جراحی می‌توان تا ۱۴۰۰۰ هزار تار موی واقعی را کاشت.

آیا کاشت مو عوارض دارد؟ 

در گذشته و روش‌های قدیمی‌تر کاشت مو عوارض‌هایی مشاهده می‌شد که خوشبختانه با ظهور روش‌های نوین‌تر دیگر شاهد این عوارض‌ها نخواهیم بود. با مراجعه به یک کلینیک معتبر و انجام کاشت مو نزد متخصص باسابقه دیگر با عوارض‌هایی چون درد و خونریزی، دوره نقاهت طولانی، تورم، مصنوعی بودن خط رویش مو، نکروز پوستی و… مواجه نخواهید شد. ما در فولیمو کاشت مو را با جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا و نوین‌ترین تکنیک‌ها بدون هیچ عوارض جانبی انجام می‌دهیم. 

آیا ریزش پس از کاشت مو، طبیعی است؟

موضوعی که موجب نگرانی اغلب متقاضیان کاشت مو شده است، ریزش موهای کاشته شده است. پس از گذشت ۴ الی ۶ ماه از کاشت مو، موهای کاشته شده می‌ریزند اما نباید نگران باشید چراکه موها مجددا رشد خواهند کرد. ریزش پس از کاشت امری کاملا طبیعی است و هیچ ارتباطی با شکست کاشت مو ندارد. با این حال با انتخاب متخصص باسابقه در این زمینه می‌توانید از مطلوب شدن نتیجه نهایی اطمینان حاصل کنید. 

کلینیک کاشت مو فولیمو مشهد

گروه تخصصی کاشت مو فولیمو با بیش از ۷ سال تجربه و کاشت بیش از ۱۰۰۰ نفر متراکم ترین حالت کاشت مو در شهر مشهد را برای شما انجام خواهد داد. کافیست با شماره ۰۹۱۵۵۵۵۰۶۱۲ در ارتباط باشید تا مشاوران و متخصصان ما در زمینه های زیبایی سر و صورت شما را راهنمایی کنند.

همچنین مرکز زیبایی فولیمو، به عنوان بزرگترین مرکز آموزش کاشت مو در مشهد به شمار می رود و اگر علاقمند تبدیل به یک تکنسین تخصصی پیوند مو در این شهر یا ایران شوید، با متخصصان آموزشی ما می توانید در ارتباط باشید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید