انتشار این مقاله


هر آنچه باید در مورد فیلر لب روسی بدانید!

یکی از مهم‌ترین بخش‌های صورت که بر زیبایی آن بسیار مؤثر است لب‌ها هستند، به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال این هستند که با نزدیک کردن ظاهر لب‌های خود به معیارهای زیبایی باعث زیباتر به نظر رسیدن لب‌هایشان شوند. یکی از روش‌هایی که امروزه بسیار پرطرفدار است تزریق ژل لب یا همان فیلر […]

یکی از مهم‌ترین بخش‌های صورت که بر زیبایی آن بسیار مؤثر است لب‌ها هستند، به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال این هستند که با نزدیک کردن ظاهر لب‌های خود به معیارهای زیبایی باعث زیباتر به نظر رسیدن لب‌هایشان شوند. یکی از روش‌هایی که امروزه بسیار پرطرفدار است تزریق ژل لب یا همان فیلر لب است. در ادامه به بررسی این روش و خصوصاً تکنیک تزریق فیلر لب روسی می‌پردازیم.

فیلر لب چیست؟

فیلر لب مادهای است که از آن برای اصلاح فرم لب‌ها و حجم دهی آن‌ها استفاده می‌شود. فیلر لب انواع مختلفی دارد مثل: چربی، کلاژن و ….، اما محبوب‌ترین آن‌ها هیالورونیک اسید است که یک ماده طبیعی بوده و در بدن نیز وجود دارد پس عوارض جانبی که می‌تواند داشته باشد کاهش پیدا می‌کند. همچنین این اسید باعث جذب آب به سمت بافتی می‌شود که در آن وجود دارد. شاید مهم‌ترین مزیت استفاده از اسید هیالورونیک در این است که پزشک هنگام تزریق کنترل کامل بر میزان و نحوه تزریق خود دارد، اما این موضوع در مورد تزریق چربی دشوارتر است.

چه افرادی می‌توانند از فیلر لب استفاده کنند؟

گاهی با افزایش سن لب‌ها شادابی خود را از دست می‌دهند و حالت افتادگی پیدا می‌کنند، افرادی که دچار این مشکل می‌شوند با تزریق فیلر می‌توانند شادابی را به لب‌هایشان برگردانند؛ همچنین افرادی که به صورت مادرزادی لب‌های باریکی دارند یا می‌خواهند در ظاهر لب‌هایشان تغییری ایجاد کنند می‌توانند از تزریق فیلر لب استفاده کنند. افرادی که پیش از انجام فیلر جدید قبلاً نیز از فیلر استفاده کرده‌اند باید تا دو هفته پیش از تزریق نوع جدید فیلر طبق نظر پزشک متخصص فیلر قبلی را تخلیه کنند.

تکنیک تزریق فیلر لب روسی

یکی از روش‌های تزریق فیلر لب، انجام آن به شکل لب روسی است. از دیرباز زیبایی زنان روسیه مورد توجه تمام مردم دنیا بوده است. یکی از زیباترین اجزای صورت این زنان داشتن لب‌هایی با فرم خاص و زیباست. همین موضوع باعث شکل‌گیری روش تزریق فیلری شد که با نام فیلر لب روسی شناخته می‌شود. 

در این روش تمرکز تزریق ژل لب بر روی ناحیه کمان لب است و تزریق به صورت عمودی در قسمت Vشکل لب بالایی انجام می‌شود. این روش باعث کشیدگی حاشیه‌ای لب‌ها می‌شود و به آن‌ها جلوهای بسیار زیبا می‌بخشد. همچنین این روش تاثیر زیادی برحجیم شدن لب‌ها ندارد. تفاوت این روش با دیگر روش‌ها در این است که تزریق فیلر از قسمت میانی لب به سمت مرز لب انجام می‌شود. مدت زمان انجام این تزریق بین ۳۰ الی ۶۰ دقیقه است که چندان زمان‌گیر نخواهد بود.

برای انجام تزریق مدل لب روسی به این موارد توجه کنید!

زمانی که افراد تصمیم می‌گیرند تا با انجام عمل یا تزریق تغییری در چهره خود ایجاد کنند، مهم‌ترین موردی که برایشان اهمیت دارد این است که نتیجه مطابق میلشان باشد و ایجاد این تغییر با صورتشان در تناسب باشد؛ برای داشتن چنین نتیجه‌ای در هر عملی باید این دو مورد را به یاد داشته باشیم: استفاده از مواد مرغوب و پزشک متخصص.

در واقع توجه به این دو مورد و رعایت آن‌ها در تصمیم‌گیری باعث می‌شود تا نتیجه نهایی به خواسته شما نزدیک‌تر باشد. ژل مورد استفاده در مدل  لب روسی با توجه به ظاهر لب، خواسته بیمار و نتیجه گیری در جلسه مشاوره برای هر فرد متفاوت خواهد بود. به طور کلی ترکیب اصلی این مواد اسید هیالورونیک است که در بهبود ظاهر لب‌ها و افزایش طراوت پوست لب موثر است.

مورد دوم انتخاب پزشک متخصص است. انتخاب یک پزشک متخصص که بداند برای انجام فیلر باید چه مواردی را در صورت هر فرد در نظر بگیرد و متناسب با صورت هر فرد تزریق فیلر لب را برایش انجام دهد بسیار مهم است. شما در انتخاب پزشک باید به تجربه و توانایی پزشک و همین‌طور محیط کلینیک او توجه کنید. 

یکی از کلینیک‌هایی که بسیار در این موارد برجسته است کلینیک زیبایی آماج می‌باشد. شاید بتوان گفت بهترین کلینیک زیبایی در زعفرانیه، کلینیک آماج است. این کلینیک زیبایی با بهره گرفتن از بهترین متدهای روز در ارائه خدمات زیبایی زیر نظر کادری مجرب یکی از بهترین کلینیک‌هایی است که می‌توانید تزریق فیلر لب خود را در آن انجام دهید. همچنین اگر در تهران هستید بهترین کلینیک زیبایی در زعفرانیه که می‌تواند خدمات فوق‌العاده به شما ارائه دهد کلینیک زیبایی آماج است. در این کلینیک علاوه بر فیلر لب خدمات متنوع دیگری ازجمله جوانسازی، مزوتراپی، کانتورینگ صورت و ….. انجام می‌شود.

مزیت‌های تزریق ژل لب روسی

  • ایجاد ظاهری زیبا و طبیعی
  • حجم دهی لب‌ها
  • ماندگاری بالا
  • افزایش اعتماد به نفس با تاثیر بر زیبایی
  • مناسب بودن برای تمام افراد

اقدامات پیش از تزریق فیلر لب روسی

پیش از اقدام برای انجام فیلر لب روسی بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و اگر سابقه بیماری خاصی را دارید یا دارو خاصی مصرف می‌کنید به او گزارش دهید. همچنین با پزشک خود در مورد نتیجه مورد انتظار صحبت کنید و با او مشورت کنید چرا که هر نوع تزریق فیلری برای یک فرد مناسب خواهد بود و پزشک باید با توجه به صورت شما و اینکه چه نوع لبی با صورتتان در تناسب است تزریق فیلر را برای شما انتخاب کرده و انجام دهد.

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر لب

  • چند روز پیش از تزریق ژل لب از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • چند روز قبل از انجام فیلر لب از ویتامین D و قرص‌های ضد انعقاد خون مصرف کنید.
  • یک روز بعد از تزریق فیلر لب حرکات ورزشی سنگین خودداری کنید.
  • بعد از تزریق تا زمانی که لب‌های شما بی‌حس است از خوردن و آشامیدن حتی با نی خودداری کنید؛ زیرا می‌تواند باعث آسیب به بافت لب‌های شما شود.
  • بعد از انجام تزریق در گرمای زیاد قرار نگیرید.
  • در روز تزریق از مصرف نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید.
  • تا سه روز لب‌های خود را لمس نکنید و از مواد آرایشی بر روی آن‌ها استفاده نکنید.

عوارض تزریق ژل لب

عوارض جانبی تزریق فیلر لب مدل روسی موقتی است و ممکن است چند روز طول بکشد، این عوارض شامل:

  • تورم و کبودی
  • قرمزی و واکنش آلرژی در ناحیه تزریق
  • خونریزی از محل تزریق 

جمع بندی

در این مقاله به طور کامل با تزریق فیلر لب و خصوصاً تکنیک تزریق فیلر لب روسی آشنا شدیم. همین‌طور متوجه شدیم که برای انجام تزریق فیلر لب باید به مواردی مانند استفاده از مواد مناسب و انتخاب پزشک متخصص توجه کنیم و برای این کار کلینیک معتبری را در نظر بگیریم. به یاد داشته باشید که تزریق فیلر باید با توجه به صورت هر فرد انجام شود تا تناسب لازم را با دیگر اجزای صورت داشته باشد و زیبایی بیشتر را به صورت شما هدیه دهد.

ازآنجایی که تزریق فیلر صورت یک امر تخصصی است و به طور مستقیم بر زیبایی شما نیز تأثیرگذار است، استفاده از یک متخصص برای انجام این عمل امری ضروری است پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی آماج است.

برای انجام ویزیت و مشاوره تخصصی در بهترین کلینیک زیبایی زعفرانیه، از طریق شماره تلفن‌ مطب ۰۲۱۲۲۱۸۲۰۳۰ اقدام به تعیین نوبت نموده و یا به مطب ایشان واقع در زعفرانیه، سه راه آصف (اعجازی)، پلاک ۶ (ساختمان امین)، طبقه چهارم ، واحد ۴۰۷ مراجعه نمایید.برای مشاهده نمونه کار‌های انجام شده توسط دکترآرمان جلیلوند به آدرس سایت شخصی ایشان drarmanjalilvand.com مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کلینیک تماس بگیرید.

تیم دکتر مجازی


نمایش دیدگاه ها (0)
دیدگاهتان را بنویسید